Welke reacties van welke Amerikanen dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
David... is geen Indiase naam... Anyway.. Ik zal wel mis hebben.. Gaat mij erom dat die reacties van die Amerikanen mij ergeren.. Terwijl het gewoon Amerikanen zelf waren.
Op google zo een heleboel hits.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Fides het volgende:
[..]
Nee. Zoek eens een Pakistaan met die naam dan?
India heeft toch een rijke Engelse geschiedenis?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
David... is geen Indiase naam... Anyway.. Ik zal wel mis hebben.. Gaat mij erom dat die reacties van die Amerikanen mij ergeren.. Terwijl het gewoon Amerikanen zelf waren.
Ik wou net zeggen. Een Pakistaanse achternaam zegt niks als zijn familie al weet ik hoelang in de VS woont.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Of een Amerikaans paspoort hebben wat hem Amerikaans maakt.
Ja want een paar FOK!kers staan gelijk aan de Amerikaanse bevolking?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Oneens. Heb net de topics teruggelezen.
Jesquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
India heeft toch een rijke Engelse geschiedenis?
Maar zijn vader heet dan ook Ahkil en niet David.quote:
Ja, ik krijg die pagina niet meer open.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef U het volgende:
Reddit staat volgens mij op omvallen nu de VS wakker worden
OLh, dacht dat jullie op fok bedoelden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want een paar FOK!kers staan gelijk aan de Amerikaanse bevolking?![]()
Want daar hadden we het over...
klopt... zijn oom heet david lol... ik ga aan de koffiequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar zijn vader heet dan ook Ahkil en niet David.
De maatschappij gaat naar de klotequote:Live scanner feed + live updates on reddit all while laying in bed scratching my nuts. Does not get any better than this. This is the future, minus a hover board.
Dat zijn ze ook. Ik snap niet zo goed waarom mensen hier er een Pakistaan van proberen te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef deVerdeler het volgende:
Ik had het inderdaad mis... was beetje in de war met zijn Oom David.... Ze lijken een mix tussen Indiase mensen en blanke Amerikanen.
Gratis films met meer spanning en meer reality.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef byah het volgende:
Dit vat alles wel samen inderdaad
[..]
De maatschappij gaat naar de klote
http://abcnews.go.com/US/(...)ay/story?id=18994511quote:One suspect in this week's deadly Boston Marathon bombing was killed after a shootout while a second suspect is still at large and the subject of a massive overnight manhunt in Massachusetts, police said early this morning.
The man the FBI identified Thursday as Suspect 2 in photos related to the Boston Marathon bombing investigation is on the loose and is armed and dangerous, police said. He is the target of an "active search by tactical teams."
"We believe this is a terrorist, we believe this is a man that's come here to kill people," said Boston Police Commissioner Ed Davis said in a brief press conference this morning.
The first suspect was killed after exchanging fire with police officers, during which multiple explosive devices were detonated, police said. Officials at Beth Israel Hospital reported they received one patient who later died, but could not confirm it was the first suspect. That patient came in under guard and had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
Ook op FOK! was het toch echt niet zo dat 'iedereen' maar riep dat het wel zeker moslims zouden zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
OLh, dacht dat jullie op fok bedoelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |