Als je niets wil horen, zet je je computertje toch lekker uit?quote:
Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er werd ook geroepen dat er een aanslag in de bibliotheek was eerst, wat is NOU weer je punt?
kan jij niet gewoon eens normaal meeposten zonder je vage wereldbeeld te moeten verkondigen?
Omdat het ergens op een nieuwssite oid vermeld is...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.
Maar goed. Zet je hetze maar door.
Werd live op CNN verteld, nu niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.
http://reddit-stream.com/comments/1co395/quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het ergens op een nieuwssite oid vermeld is...
quote:EDIT 5:31 EDT: To stop confusion: Naked Man = Fake Suspect. Black Hat = first real suspect, dead. White Hat = Still on the run. No more numbers from me.
Nee, je moet een paar uur wachten voor alles duidelijk en bevestigd is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef henkde_j het volgende:
Is er ook een nieuwsbron die wel betrouwbaar is?
Ja en dan vraag ik enkel eerst ook andere bronnen te checken. That's all.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het ergens op een nieuwssite oid vermeld is...
It is a ongoing event...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja en dan vraag ik enkel eerst ook andere bronnen te checken. That's all.
En daar ben je zoals met altijd alles op FOK! weer totaal de enige in. Dat is gewoon niet zoals dit soort topics werken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En je blijft er vervolgens maar over doorzagen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hetze, daar ga je weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mens, zeik niet zo. Wat mij betreft gaan we weer over tot dit topic.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En je blijft er vervolgens maar over doorzagen....
Is dat je roeping ofzo, zag het je in andere topics ook al doen.
Als je meer zekerheid wilt hebben. Kom dan over een paar dagen terug..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En daar zei ik je laatst al dat je daar fout mee zit. Kan je me nu met rust laten? Dank je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik negeer het maar verder, anders is het 't zoveelste topic dat uitmondt in Het Grote Robijn Topic.
http://reddit-stream.com/comments/1co395/quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap dat je niet alles kunt dubbelchecken maar zet er tenminste bij waar je het vandaan hebt. Copy pasten zonder bronvermelding maakt het allemaal niet duidelijker.
Zitten we niet allemaal de politiescanner te luisteren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap dat je niet alles kunt dubbelchecken maar zet er tenminste bij waar je het vandaan hebt. Copy pasten zonder bronvermelding maakt het allemaal niet duidelijker.
Dank je, ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Zitten we niet allemaal de politiescanner te luisteren?
http://scanner.wickedlocal.com/metro/cambridge.php
Is hij joods? Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef deVerdeler het volgende:
Ik zou die gezichten van de leden wel willen zien nu het blijkt dat het niet om moslims gaat, maar om Amerikanen waarvan minstens één uit een Joods gezin, Sunil.
Ik heb verdomd weinig geneuzel over moslims gezien.quote:Niet dat het wat mij boeit wie het heeft gedaan, maar ik erger me aan volk die als haantjes meteen schuld gaan geven zonder enig vorm van bewijs.
Je zou toch ontopic gaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En daar zei ik je laatst al dat je daar fout mee zit. Kan je me nu met rust laten? Dank je.
Sunil Joodse naam?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef deVerdeler het volgende:
Ik zou die gezichten van de leden wel willen zien nu het blijkt dat het niet om moslims gaat, maar om Amerikanen waarvan minstens één uit een Joods gezin, Sunil.
Niet dat het wat mij boeit wie het heeft gedaan, maar ik erger me aan volk die als haantjes meteen schuld gaan geven zonder enig vorm van bewijs.
Zit nu in de bosjes voor het gebouw, onbekend wat hij daar doet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef Symer het volgende:
"Man with white cap and black hoodie spotted behind home depot"
http://www.youtube.com/ch(...)w-e4Xw?feature=watchquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is hij joods? Waar haal je dat vandaan?
[..]
Ik heb verdomd weinig geneuzel over moslims gezien.
Zijn laatste fap.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Zit nu in de bosjes voor het gebouw, onbekend wat hij daar doet.
poepenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef Symer het volgende:
[..]
Zit nu in de bosjes voor het gebouw, onbekend wat hij daar doet.
Dus dat heb je er bijverzonnen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/ch(...)w-e4Xw?feature=watch
Zijn naam en de naam van zijn pa....
Tripathi is een Indiase naam. http://en.wikipedia.org/wiki/Tripathiquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Zijn beide gangbare Indiase namen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Nee. Zoek eens een Pakistaan met die naam dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Of Pakistaans. Het is ook afwasmiddel trouwens.
MAAR HET IS DE MOSSAD! INSIDE JOB! ALL ABOARD THE COCK TRAIN! 8====@~~~~~ CHOO CHOO!quote:
Wast goed schoon?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
David... is geen Indiase naam... Anyway.. Ik zal wel mis hebben.. Gaat mij erom dat die reacties van die Amerikanen mij ergeren.. Terwijl het gewoon Amerikanen zelf waren.quote:
Dit idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Idd, maar bar weinig moslimroepers gezien, voornamelijk moslims die andere beschuldigen moslim te roepen.
Dat is Sun. Sunil is wasmiddel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
http://www.hindustantimes(...)Article1-901614.aspxquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Fides het volgende:
[..]
Nee. Zoek eens een Pakistaan met die naam dan?
Of een Amerikaans paspoort hebben wat hem Amerikaans maakt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
Kan ook nepalees zijn volgens wiki.
Welke reacties van welke Amerikanen dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
David... is geen Indiase naam... Anyway.. Ik zal wel mis hebben.. Gaat mij erom dat die reacties van die Amerikanen mij ergeren.. Terwijl het gewoon Amerikanen zelf waren.
Op google zo een heleboel hits.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef Fides het volgende:
[..]
Nee. Zoek eens een Pakistaan met die naam dan?
India heeft toch een rijke Engelse geschiedenis?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:47 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
David... is geen Indiase naam... Anyway.. Ik zal wel mis hebben.. Gaat mij erom dat die reacties van die Amerikanen mij ergeren.. Terwijl het gewoon Amerikanen zelf waren.
Ik wou net zeggen. Een Pakistaanse achternaam zegt niks als zijn familie al weet ik hoelang in de VS woont.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Of een Amerikaans paspoort hebben wat hem Amerikaans maakt.
Ja want een paar FOK!kers staan gelijk aan de Amerikaanse bevolking?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Oneens. Heb net de topics teruggelezen.
Jesquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
India heeft toch een rijke Engelse geschiedenis?
Maar zijn vader heet dan ook Ahkil en niet David.quote:
Ja, ik krijg die pagina niet meer open.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef U het volgende:
Reddit staat volgens mij op omvallen nu de VS wakker worden
OLh, dacht dat jullie op fok bedoelden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want een paar FOK!kers staan gelijk aan de Amerikaanse bevolking?![]()
Want daar hadden we het over...
klopt... zijn oom heet david lol... ik ga aan de koffiequote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar zijn vader heet dan ook Ahkil en niet David.
De maatschappij gaat naar de klotequote:Live scanner feed + live updates on reddit all while laying in bed scratching my nuts. Does not get any better than this. This is the future, minus a hover board.
Dat zijn ze ook. Ik snap niet zo goed waarom mensen hier er een Pakistaan van proberen te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef deVerdeler het volgende:
Ik had het inderdaad mis... was beetje in de war met zijn Oom David.... Ze lijken een mix tussen Indiase mensen en blanke Amerikanen.
Gratis films met meer spanning en meer reality.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:52 schreef byah het volgende:
Dit vat alles wel samen inderdaad
[..]
De maatschappij gaat naar de klote
http://abcnews.go.com/US/(...)ay/story?id=18994511quote:One suspect in this week's deadly Boston Marathon bombing was killed after a shootout while a second suspect is still at large and the subject of a massive overnight manhunt in Massachusetts, police said early this morning.
The man the FBI identified Thursday as Suspect 2 in photos related to the Boston Marathon bombing investigation is on the loose and is armed and dangerous, police said. He is the target of an "active search by tactical teams."
"We believe this is a terrorist, we believe this is a man that's come here to kill people," said Boston Police Commissioner Ed Davis said in a brief press conference this morning.
The first suspect was killed after exchanging fire with police officers, during which multiple explosive devices were detonated, police said. Officials at Beth Israel Hospital reported they received one patient who later died, but could not confirm it was the first suspect. That patient came in under guard and had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
Ook op FOK! was het toch echt niet zo dat 'iedereen' maar riep dat het wel zeker moslims zouden zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:50 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
OLh, dacht dat jullie op fok bedoelden.
Nee, juist helemaal niet. Maar er was ook niemand die zei dat mensen zeggen dat het moslims zijn. Eigenlijk zei niemand iets specifiek over moslims hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs op FOK! was het toch echt niet zo dat 'iedereen' maar riep dat het wel zeker moslims zouden zijn?Vond ik niet eerlijk gezegd...
De foto's die geplaatst werden kwamen van een andere site en daar werden nou niet bepaald alleen mensen op omcirkeld (nogmaals, door een andere site) die wel moslim móesten zijn...
Dan waren we het juist wel eens dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nee, juist helemaal niet. Maar er was ook niemand die zei dat mensen zeggen dat het moslims zijn. Eigenlijk zei niemand iets specifiek over moslims hier.Maar ik heb de eerste 3 delen gelezen, mogelijk daarna wel.
Jonge mannen. Zijn het bijna altijd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:55 schreef AMDB het volgende:
Enige dat we zeker weten is dat het mannen zijn. Verrassend.
Die lijkt er niks mee te maken te hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe is die eerste doodgegaan? Ik keek rond 9 uur toen ik zag dat er iemand gearresteerd werd, en naakt in de politieauto werd gezet, die zag er niet gewond uit.
In die culturen heb je meestal weinig emancipatie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Jonge mannen. Zijn het bijna altijd.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Die lijkt er niks mee te maken te hebben
gokje een agent is neergeschoten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe is die eerste doodgegaan? Ik keek rond 9 uur toen ik zag dat er iemand gearresteerd werd, en naakt in de politieauto werd gezet, die zag er niet gewond uit.
Die komt er wel weer bovenop hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Kan hij geen schadevergoeding krijgen. Mooie vernedering.
En begrijpelijk ook wel, al heb je meer aan een verdacht die je kunt ondervragen en terechtstellen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
gokje een agent is neergeschoten.
dus verdachte zal wel overhoop genald zijn.
kopkillers maakt agenten in vs redelijk triggerhappy
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Idd, maar bar weinig moslimroepers gezien,
Onzin.quote:voornamelijk moslims die andere beschuldigen moslim te roepen.
Amerikanen zijn sowieso triggerhappyquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dokter in ziekenhuis vertelde tijdens een persco dat de verdachte vol kogelgaten en troep van een explosie zat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Volledig terecht als je op agenten gaat knallen, mijns inziens.quote:
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."quote:
Nou, meer gast die op politie schiet en explosieven bij zich heeft, daar ga je geen kopje thee mee drinken, die schakel je uit om te zorgen dat er geen verdere slachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Rond welke tijd was dat bekend?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
kijk dat bedoel ik dus...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
Tristan, Karst T. , Kim de Gelder, die joker in de bioscoop en Breivik waren ook allemaal mannen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In die culturen heb je meestal weinig emancipatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |