Als je niets wil horen, zet je je computertje toch lekker uit?quote:
Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er werd ook geroepen dat er een aanslag in de bibliotheek was eerst, wat is NOU weer je punt?
kan jij niet gewoon eens normaal meeposten zonder je vage wereldbeeld te moeten verkondigen?
Omdat het ergens op een nieuwssite oid vermeld is...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.
Maar goed. Zet je hetze maar door.
Werd live op CNN verteld, nu niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat toch wel wat anders dan: "tweede verdachte is ook dood nu". Zo stellig.
http://reddit-stream.com/comments/1co395/quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het ergens op een nieuwssite oid vermeld is...
quote:EDIT 5:31 EDT: To stop confusion: Naked Man = Fake Suspect. Black Hat = first real suspect, dead. White Hat = Still on the run. No more numbers from me.
Nee, je moet een paar uur wachten voor alles duidelijk en bevestigd is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:37 schreef henkde_j het volgende:
Is er ook een nieuwsbron die wel betrouwbaar is?
Ja en dan vraag ik enkel eerst ook andere bronnen te checken. That's all.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het ergens op een nieuwssite oid vermeld is...
It is a ongoing event...quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja en dan vraag ik enkel eerst ook andere bronnen te checken. That's all.
En daar ben je zoals met altijd alles op FOK! weer totaal de enige in. Dat is gewoon niet zoals dit soort topics werken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En je blijft er vervolgens maar over doorzagen....quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hetze, daar ga je weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:38 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Mens, zeik niet zo. Wat mij betreft gaan we weer over tot dit topic.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En je blijft er vervolgens maar over doorzagen....
Is dat je roeping ofzo, zag het je in andere topics ook al doen.
Als je meer zekerheid wilt hebben. Kom dan over een paar dagen terug..quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:39 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En daar zei ik je laatst al dat je daar fout mee zit. Kan je me nu met rust laten? Dank je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik negeer het maar verder, anders is het 't zoveelste topic dat uitmondt in Het Grote Robijn Topic.
http://reddit-stream.com/comments/1co395/quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap dat je niet alles kunt dubbelchecken maar zet er tenminste bij waar je het vandaan hebt. Copy pasten zonder bronvermelding maakt het allemaal niet duidelijker.
Zitten we niet allemaal de politiescanner te luisteren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik snap dat je niet alles kunt dubbelchecken maar zet er tenminste bij waar je het vandaan hebt. Copy pasten zonder bronvermelding maakt het allemaal niet duidelijker.
Dank je, ga ik nu doen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Zitten we niet allemaal de politiescanner te luisteren?
http://scanner.wickedlocal.com/metro/cambridge.php
Is hij joods? Waar haal je dat vandaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:43 schreef deVerdeler het volgende:
Ik zou die gezichten van de leden wel willen zien nu het blijkt dat het niet om moslims gaat, maar om Amerikanen waarvan minstens één uit een Joods gezin, Sunil.
Ik heb verdomd weinig geneuzel over moslims gezien.quote:Niet dat het wat mij boeit wie het heeft gedaan, maar ik erger me aan volk die als haantjes meteen schuld gaan geven zonder enig vorm van bewijs.
Je zou toch ontopic gaan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
En daar zei ik je laatst al dat je daar fout mee zit. Kan je me nu met rust laten? Dank je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |