http://en.wikipedia.org/wiki/Shrapnel_(disambiguation)quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shrapnel
Er waren ook zoveel ontploffingen te horen en ik las eerder iets over granaten, dus het kán zijn... bedoel ik.
quote:Military
• Shrapnel shell, an anti-personnel artillery munition used until World War II
• Fragmentation thrown out by an exploding bomb or shell: See Fragmentation (weaponry)
Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Jawel hoor, lieve blik. Vind ik dan.
Nu stimuleer je twintig jongemannen die geen pussy krijgen om zich op te blazen. Pas nou op!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Jawel hoor, lieve blik. Vind ik dan.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.
Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk qua looks en zou ook niet op 'm kunnen vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.
school shootings: I don't like mondays was op één ervan gebaseerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ooit zo'n school-shooting, bom gevallen door vrouwen? Zijn toch veel vaker mannen die dit soort dingen doen, ook qua moorden (en verkrachten).
Wel als je geen benen meer hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk qua looks en zou ook niet op 'm kunnen vallen.
De ander is op de vlucht gekleed in een grijze 'hoody'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eentje is soberso dood. De ander is onduidelijkheid over.
Was even weg gelijk 300posts erbijquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eentje is soberso dood. De ander is onduidelijkheid over.
Haha lolquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Was even weg gelijk 300posts erbij. Wel dood, in bosjes aan het fappen. Snapte er geen reet van
ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beslan en de theatergijzeling Moskou waren (veel) vrouwen bij. Maar of dat vrijwillig was weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ooit zo'n school-shooting, bom gevallen door vrouwen? Zijn toch veel vaker mannen die dit soort dingen doen, ook qua moorden (en verkrachten).
Ik las berichten dat dat hem niet blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.
Ja, hij is het niet geloof ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik las berichten dat dat hem niet blijkt te zijn?
Nummertje twee. That's it. Ik ga mezelf opblazen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.
Eens,quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Spongebobsterr het volgende:
Zou zonde zijn als hij ook dood wordt geschoten, weet je de reden waarschijnlijk ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |