Shrapnel is een granaat gevuld met kogels...quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
kijk dat bedoel ik dus...
zou me niks verbazen dat hij ter aarde viel, ze hem nog paar keer hebben neer geknalt keertje of 20
Shrapnel betekent gewoon scherven, kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Shrapnel is een granaat gevuld met kogels...
Dus dat laatste dat je zegt hoeft op zich niet.
Gatenkaas dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:00 schreef meth1745 het volgende:
[..]
had suffered blast, shrapnel and so many gunshot wounds that caregivers were "unable to count."
Nee, shrapnell staat voor scherven... granaatscherven zou dan idd kunnen. Maar het kunnen ook glasscherven zijn, of blikscherven etc.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Shrapnel is een granaat gevuld met kogels...
Dus dat laatste dat je zegt hoeft op zich niet.
Doet de vrouw uberhaupt wel wat!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
Het zijn áltijd mannen. Heeft een vrouw ooit zoiets groots en gruwelijks gedaan?
Werk aan de winkel voor feminisme dus.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Tristan, Karst T. , Kim de Gelder, die joker in de bioscoop en Breivik waren ook allemaal mannen.
Rare uitspraak dus van je.
Er zijn genoeg vrouwelijke serial killers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
Het zijn áltijd mannen. Heeft een vrouw ooit zoiets groots en gruwelijks gedaan?
"Achter iedere grote man, staat een sterke vrouw"quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
Vraag dat maar aan de suiïcidesletten in het midden oosten die zichzelf opblazen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
Die doen meer aan vergiftigen. En daar kunnen ze ook tientallen slachtoffers mee maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
Genoeg vrouwen die zichzelf opblazen bij markten, politiebureau's e.d., heurquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Spongebobsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Achter iedere grote man, staat een sterke vrouw"
Hij ziet er wel lief uit. Maar is dus zwaar gestoord.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef JeMoeder het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)nt-article-1.1297962
Hij is/was dus suicidaal maak ik hieruit op?
Ook verschrikkelijk voor zijn familie trouwens.
Kan, hoeft niet. Toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Shrapnel betekent gewoon scherven, kan van alles zijn.
Eerste Stockholm is binnen. Dit is ook de reden dat het jonge mannen zijn die dit doen. Krijgen als bonus op terreur een dozijn groupies op hun pik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Hij ziet er wel lief uit. Maar is dus zwaar gestoord.
Ja, maar ooit zo'n school-shooting, bom gevallen door vrouwen? Zijn toch veel vaker mannen die dit soort dingen doen, ook qua moorden (en verkrachten).quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwelijke serial killers.
Da's dan misschien wat anders, maar toch wel groots en gruwelijk.
en verabazing wekkend dat hij pas in ziekenhuis overleid.quote:
Die link die jij post zijn mortier of artillerie granaten, beetje groot voor een SWATquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shrapnel
Er waren ook zoveel ontploffingen te horen en ik las eerder iets over granaten, dus het kán zijn... bedoel ik.
Kijk naar de andere talen, je hebt het daar over een shrapnelshell.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Toch?
Er waren ook zoveel ontploffingen te horen en ik las eerder iets over granaten, dus het kán zijn... bedoel ik.
In het ziekenhuis wordt het pas echt vastgesteld. Is vast gewoon dood ingeladen door het ambulance personeel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
en verabazing wekkend dat hij pas in ziekenhuis overleid.
tenminste las het
vast loodvergiftiging
Oh oke. Blij dat ik er geen verstand van hebquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die link die jij post zijn mortier of artillerie granaten, beetje groot voor een SWAT
http://en.wikipedia.org/wiki/Shrapnel_(disambiguation)quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Toch?
quote:Military
• Shrapnel shell, an anti-personnel artillery munition used until World War II
• Fragmentation thrown out by an exploding bomb or shell: See Fragmentation (weaponry)
Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Jawel hoor, lieve blik. Vind ik dan.
Nu stimuleer je twintig jongemannen die geen pussy krijgen om zich op te blazen. Pas nou op!quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:07 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Jawel hoor, lieve blik. Vind ik dan.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.
Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk qua looks en zou ook niet op 'm kunnen vallen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meid, vinger je klaar op die gast maar val ons niet lastig met je groupie-gedrag.
school shootings: I don't like mondays was op één ervan gebaseerd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ooit zo'n school-shooting, bom gevallen door vrouwen? Zijn toch veel vaker mannen die dit soort dingen doen, ook qua moorden (en verkrachten).
Wel als je geen benen meer hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem niet aantrekkelijk qua looks en zou ook niet op 'm kunnen vallen.
De ander is op de vlucht gekleed in een grijze 'hoody'.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eentje is soberso dood. De ander is onduidelijkheid over.
Was even weg gelijk 300posts erbijquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:09 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Eentje is soberso dood. De ander is onduidelijkheid over.
Haha lolquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:10 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Was even weg gelijk 300posts erbij. Wel dood, in bosjes aan het fappen. Snapte er geen reet van
ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Beslan en de theatergijzeling Moskou waren (veel) vrouwen bij. Maar of dat vrijwillig was weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:06 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Ja, maar ooit zo'n school-shooting, bom gevallen door vrouwen? Zijn toch veel vaker mannen die dit soort dingen doen, ook qua moorden (en verkrachten).
Ik las berichten dat dat hem niet blijkt te zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.
Ja, hij is het niet geloof ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:13 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik las berichten dat dat hem niet blijkt te zijn?
Nummertje twee. That's it. Ik ga mezelf opblazen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
ze heeft wel gelijk. Jongen ziet er lief uit. Uit alle zoekpogingen door familie en vrienden blijkt dat het ook een geliefd iemand is.
Eens,quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:12 schreef Spongebobsterr het volgende:
Zou zonde zijn als hij ook dood wordt geschoten, weet je de reden waarschijnlijk ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |