BNW?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
niet handig, nu maak je het wel weer makkelijk voor de mensen die het allemaal niet geloven.
Al die complothomo's weer aan 't werk zo. En maar zeggen dat het een inside job is in plaats van een terroristische aanslag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
niet handig, nu maak je het wel weer makkelijk voor de mensen die het allemaal niet geloven.
Daar lopen al twee topics.quote:
Er zijn 1,25 miljard Indiers manquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien dezelfde?
Ze komt zo thuis, zal eens vragen.
Een rijke Indiër, het moet hem wel zijn!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien dezelfde?
Ik denk na. Mensen vermoorden uit frustratie maakt het nog geen impulsieve daadquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Is toch een ander doel. Denk gewoon na. Als je mensen vermoordt vanuit persoonlijke frustratie of vanuit een religieuze overtuiging dat deze ongelovige honden het verdienen om te sterven. Dat is totaal anders.
Ik zie het ook nog nergens anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef Mothzor het volgende:
Op de scanner nog niks over de dood van de 2e.
Mogelijk was het een report over de 1e.
Kortom, ze jagen nog!
Gaat er ook niet om of 't impulsief is. Het gaat om 't idee erachter en dat is gewoon verschillend. Als je een goede vergelijking wil maken moet je die Noorse flikker vergelijken met moslimterrorisme.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:28 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik denk na. Mensen vermoorden uit frustratie maakt het nog geen impulsieve daad
daar gaat het wel om, want dat was waar ik op reageerde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gaat er ook niet om of 't impulsief is.
Misschien niet gelijk roepen dan, maar eerst andere bronnen checkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh, white hat leeft nog blijkbaar? Hoop dat ze 'm pakken.
Doe ze de groeten!quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien dezelfde?
En dat ie zichzelf niet opblaast (of was hij niet degene met de bomgordel?) zodra ze hem in een hoekje hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oh, white hat leeft nog blijkbaar? Hoop dat ze 'm pakken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:30 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Misschien niet gelijk roepen dan, maar eerst andere bronnen checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |