Tja, soms gaat het allemaal wel ernstig ver..quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:15 schreef Disorder het volgende:
Echt bizar. Dit is echt een soort Rambo situatie. 1 Suspect over na een gigantische shootout, IED's, een dode agent, een flinke regio op slot, bange mensen thuis, FBI, SWAT. Holy shit.
Ze lijken idd niet op elkaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet
https://twitter.com/joepapsu1/status/325190109324509185/photo/1
Inderdaad niet dezelfde. Op haarkleur en neus zelfs vrij weinig overeenkomsten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:16 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet
https://twitter.com/joepapsu1/status/325190109324509185/photo/1
Daar verbaasde ik me ook al over. Geen bloedspetter te zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Attentie, zeer schokkende beelden volgens de Telegraaf, bij dit bericht. Maar bedoelen ze dan dat het beeld trilt, want die vent die op de grond ligt is nou niet bepaald schokkend
Dat is die eerste die naakt in de auto zit daarna, die was het dus blijkbaar nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Attentie, zeer schokkende beelden volgens de Telegraaf, bij dit bericht. Maar bedoelen ze dan dat het beeld trilt, want die vent die op de grond ligt is nou niet bepaald schokkend
Die man die ligt is gewoon even wat rekoefeningen aan het doen, zie je toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
Iemand ligt op de grond, pfoe shocking. Telegraafquote:Op vrijdag 19 april 2013 12:21 schreef Kper_Norci het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |