quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef leeell het volgende:
heel 3FM moeten ze torpederen naar de bodem van oceaan
Of op stage naar Studio Brusselquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:36 schreef leeell het volgende:
heel 3FM moeten ze torpederen naar de bodem van oceaan
Ik denk Grolsch afsluiterquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef theodoor9 het volgende:
Netjes hoor deze toevoegingen. Wat denken jullie? Nick Cave als headliner van de Grolsch op zondag? Of toch Alpha?
neh, die schade is permanent, met die mensen kan je niets meerquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:38 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Of op stage naar Studio Brussel
Yesquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk Grolsch afsluiter
Is toch al zeker op de zondag?
Alleen maar goed nieuws vandaag.quote:Pinkpop na pensioen Jan Smeets van LiveNation
Smeets: "Zo lang ik niet tegen een boom rijd, staat mijn naam eronder"
Jan Smeets op Pinkpop 2012
LiveNation heeft de banden met Pinkpop aangehaald met oog op het pensioen van festivaldirecteur Jan Smeets, die naar eigen zeggen "niet het eeuwige leven heeft". Wanneer Smeets met pensioen gaat is niet bekend, wel dat Mojo-moederbedrijf LiveNation er rekening mee houdt: "We hebben onze langlopende relatie met Pinkpop en Jan Smeets geformaliseerd, om de toekomst van het festival veilig te stellen na Jans pensioen." Smeets bevestigt: "Omdat ik steeds ouder word, werd het noodzakelijk om dat op papier te zetten. Het voortbestaan is verzekerd, dát heb ik nu geregeld." Voorlopig verandert er niks, benadrukt de Limburger. "Zo lang ik niet tegen een boom rijd, staat mijn naam onder de persberichten."
quote:Op dinsdag 16 april 2013 15:35 schreef WeezerButler het volgende:
patserpraat bij 3fm ; "'oud Serious talent Jacco Gardner". 3fm is pas aangehaakt nadat men in de NME de loftrompet liet schallen. 3 maanden terug ontdekt en
Denk ik ook jaquote:Op dinsdag 16 april 2013 15:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik denk Grolsch afsluiter
Is toch al zeker op de zondag?
Van Liv¤nation word jij blij?quote:
Prijsopzet zal wel iets anders worden dan, Livenation kennende.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:09 schreef rubbereend het volgende:
Pinkpop opzet blijft toch wel hetzelfde, en prima ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tom Odoll op LL!
Goeie shop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Smashing Pumpkins nieuwe stijlquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil Silversun Pickups op Lowlands
Wat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins nieuwe stijl
Alleen de naam al
Ziet een chick op bas en een Aziaat en kent wss alleen 1979.quote:
Klinkt leuk ja, kan alleen weinig vinden over dat John Coffey gebeuren. Benieuwd wat dat is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef ohnikua het volgende:
Dubioza Kolektiv kan dit jaar nog wel eens voor het leukste feestje bij de Lima gaan zorgen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klinkt leuk ja, kan alleen weinig vinden over dat John Coffey gebeuren. Benieuwd wat dat is.
Matt Corby ken ik trouwens ook wel nu ik het zo hoor. En dat Cerebrall Ballzy klinkt ook niet onaardig.
het is dat ik dit via via ken hoor, zou dit zelf niet zo snel bezoeken op Lowlandsquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Der_Rudi het volgende:
Redelijk accurate beschrijving inderdaad
Wat zijn dan harde gitaren.... Slayer en??quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:23 schreef willemwaus het volgende:
Hoi :$ Ga dit topic ook maar weer is volgen! Lowlands snapt het eindelijk weer is door flink wat harde gitaren te boeken! Heerlijk <3
Bullet For My Valentine, Torches, Cerebral Ballzy kunnen er allemaal wat van.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Wat zijn dan harde gitaren.... Slayer en??
NIN ken ik alleen qua naam. Moet ik nog wat van luisteren. BFMV ken ik wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bullet For My Valentine, Torches, Cerebral Ballzy kunnen er allemaal wat van.
En misschien niet iets wat jij harde gitaren vind. Maar Nine Inch Nails kan ook flink te keer gaan.
Heb ik nog geen last van.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk al te veel wat ik wil zien.
Even kijken, tot nu toe:quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk al te veel wat ik wil zien.
Laten we elkaar geen mietje noemenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
MietjeShirt uit, waterpistool mee, lemon cooler XL bijgevuld met koud water en gas er op!
Hahahaha held! Ik eigenlijk ook maar wilde het niet toegevenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga ik voor The Knife, al heb ik die al eens gezien en vind ik de laatste cd niet zo....ik verwacht wel een mooi concert. En van Cave ken ik alleen..... ..... dat duet met Kylie ...
We Came As Romans!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En misschien niet iets wat jij harde gitaren vind. Maar Nine Inch Nails kan ook flink te keer gaan.
Toch verwacht ik dat ze beiden een tent headlinen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef AMDB het volgende:
The Knife en Nick Cave tegelijk programmeren zou echt ontzettend kut zijn. Zijn de twee acts die momenteel bovenaan staan bij mij...
John Coffey (tof bandje trouwens) en We Came As Romans (beetje erg emo, mja)quote:Op woensdag 17 april 2013 09:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooie foto's!!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Luni het volgende:
Brute foto's van Coachella!
http://www.theatlantic.com/infocus/2013/04/coachella-2013/100494/
Das toch juist het leuke van LL?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef NomanIW het volgende:
Ik ken de helft niet van wat er optreedt
Haha dat heb ik ook altijd,quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef NomanIW het volgende:
Ik ken de helft niet van wat er optreedt
En hun optreden in de Melkweg hebben ze verplaatst naar de 15equote:Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef iAvani het volgende:
Lamb of God heeft de tour dates van Europa ge-released. Jammergenoeg staat Lowlands niet naast Pukkelpop
En de Melkweg site ligt eruitquote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
En hun optreden in de Melkweg hebben ze verplaatst naar de 15e
Vind het eigenlijk een beetje genant, ze staan er met een hoop mensen op het podium druk te doen, maar tis eigenlijk alleen een dj die het nummer vanaf zijn laptop draait inclusief zang!quote:
Moet zeggen dat het maar een beetje lafjes klinkt zo... Kan ook door de opname komen dat het niet lekker overkomt. Niet zo bekend met hun werk.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk een beetje genant, ze staan er met een hoop mensen op het podium druk te doen, maar tis eigenlijk alleen een dj die het nummer vanaf zijn laptop draait inclusief zang!
Was bij Magnetic Man ook, maar dat was echt wel vet hoor. Je moet gewoon van die muziek houden en wel eens naar dat soort feestjes gaan om 't echt te begrijpen. Je moet het imo ook niet 1 op 1 met bandjes gaan vergelijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk een beetje genant, ze staan er met een hoop mensen op het podium druk te doen, maar tis eigenlijk alleen een dj die het nummer vanaf zijn laptop draait inclusief zang!
Doe ik ook niet, maar het hele live verhaal zie ik er niet zo in, tis gewoon een DJ met een MC, bij een nummer as Get Free is het minste wat je mag verwachten toch wel een zangeres die de vocals doet.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet het imo ook niet 1 op 1 met bandjes gaan vergelijken.
Maakt dat de kans nu groter of kleiner dat ze op LL staan?twitter:BitterzoetAdam twitterde op donderdag 18-04-2013 om 18:43:30Het concert van Haim dat op 26 april gepland stond is verplaatst naar 21 augustus. Kaarten blijven geldig. reageer retweet
Groter duh.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maakt dat de kans nu groter of kleiner dat ze op LL staan?twitter:BitterzoetAdam twitterde op donderdag 18-04-2013 om 18:43:30Het concert van Haim dat op 26 april gepland stond is verplaatst naar 21 augustus. Kaarten blijven geldig. reageer retweet
Hopelijk heel veel groter!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oke, ik zal het even checken en veranderen. Pokey lafarge was iig eerst zelfbevestigd voor de zondag.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef kesselman het volgende:
in het overzicht staat the lumineers op zondag,maar ze komen volgens hun eigen site op zaterdag.
Pokey lafarge staat in het overzicht op zondag,maar volgens zijn eigen site staat hij op de vrijdag.
En bombino staat in het overzicht op de vrijdag,maar ik kan nergens vinden waar deze info vandaan komt. Iemand die me kan helpen?
Oké bedankt! Op de eigen website stond dat ze 15 augutus Frequency en Open Air Gampel deden dus vandaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:26 schreef kesselman het volgende:
kodaline speelt op de donderdag op frequency in oostenrijk
op de vr op open air gampel in zwitserland
za op pukkelpop
dus op zondag op lowlands.
hurts heeft op hun facebook bij ieder festival de datum van de 1e festivaldag staan,ook bij glastonburry,dus dat ze op de vr komen is nog lang niet zeker lijkt me.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:09 schreef theodoor9 het volgende:
Verder, Hurts naar de vrijdag volgens de eigen fb (hierbij wel weer het geval dat 15 augustus Frequency en Pukkelpop op het programma staat)
Oke, dan pas ik het straks aan. pukkelpop is nu trouwens ook weg, en ik realiseerde me dat ze ook nog niet voor dat festival bevestigd zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef kesselman het volgende:
[..]
hurts heeft op hun facebook bij ieder festival de datum van de 1e festivaldag staan,ook bij glastonburry,dus dat ze op de vr komen is nog lang niet zeker lijkt me.
Zal Hurts wel bijzitten danquote:Op maandag 22 april 2013 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is stil hier.
Om 11.00 uur komen er nieuwe namen voor Pukkelpop. Eens kijken of daar wat leuks bij zit waar ook naar Lowlands kan komen.
Nope, als ik laat kaarten koop zal het pas in de zomer zijn ofzo. Weet zelf ook niet hoe mijn zomer eruit ziet vandaarquote:Op maandag 22 april 2013 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, en Hawtin zal daar ook wel bekend gemaakt worden. Heb je al kaarten theodoor9?
Stuur die maar door iigquote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop namen:
Chase & Status Live - Eels - Goose - Paul Kalkbrenner - Soulwax - Duck Sauce - Nero Live - DJ Fresh - Godspeed You! Black Emperor - HURTS - Kendrick Lamar - A-Trak - Bonobo - Noisia - Mr Oizo - Crystal Castles - Erol Alkan - Katy B - The Magician - HAIM - Johnny Marr - Mark Ronson DJ set - Miles Kane - The Bronx - Bingo Players - Alkaline Trio - Crystal Fighters - Doctor P - Flosstradamus - Jamie xx - Andy Burrows - AlunaGeorge - Brand New - Glen Hansard - Mosca - Surfer Blood - Dillon Francis - Araabmuzik - Oneman - Klangkarussell - Phosphorescent - Bombino - Ms Mr - Mala In Cuba - RL Grime - Holy Other - Deap Vally - Kate Boy - Factory Floor - Animal-Music - Cerebral Ballzy - Dismantle - Jagwar Ma - Gorgon City - In The Valley Below - Nina Nesbitt
Goed kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 11:10 schreef Aisumasen het volgende:
Johnny Marr staat d'r nog niet tussen? Die zal ook komen in ieder geval. (Pukkelpop).
Goose, Crustal Castles, Crystal Fighters, Glen Hansard, Ms Mr, Holy Other .... komt u maar!quote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop namen:
Chase & Status Live - Eels - Goose - Paul Kalkbrenner - Soulwax - Duck Sauce - Nero Live - DJ Fresh - Godspeed You! Black Emperor - HURTS - Kendrick Lamar - A-Trak - Bonobo - Noisia - Mr Oizo - Crystal Castles - Erol Alkan - Katy B - The Magician - HAIM - Johnny Marr - Mark Ronson DJ set - Miles Kane - The Bronx - Bingo Players - Alkaline Trio - Crystal Fighters - Doctor P - Flosstradamus - Jamie xx - Andy Burrows - AlunaGeorge - Brand New - Glen Hansard - Mosca - Surfer Blood - Dillon Francis - Araabmuzik - Oneman - Klangkarussell - Phosphorescent - Bombino - Ms Mr - Mala In Cuba - RL Grime - Holy Other - Deap Vally - Kate Boy - Factory Floor - Animal-Music - Cerebral Ballzy - Dismantle - Jagwar Ma - Gorgon City - In The Valley Below - Nina Nesbitt
Oh, zat op de site te Appeltje-F en. Dank u.quote:
Dat is genoeg toch?quote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ken ik alleen maar van Flat Beat
Heb hem nog nooit live mee mogen maken, heb 1 mix van hem en die is ect zo lekker, draait lekker uiteenlopend.quote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ken ik alleen maar van Flat Beat
Eens, leuk album hebben die gemaakt.quote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Inverted_World het volgende:
Woodkid staat 16/17 augustus in Hamburg op een festival, daarvoor op Sziget. Die zou ik wel live willen zien.
Nero Live is ook wel een vette act.quote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop namen:
Jammer idd, zou echt heerlijk zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Chase & Status was in de 2011 ook vet ja. Alleen jammer dat ze Liveacts niet in de nacht wegzetten.
Erg mooi dit zeg. Kende ik nog nietquote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Inverted_World het volgende:
Woodkid staat 16/17 augustus in Hamburg op een festival, daarvoor op Sziget. Die zou ik wel live willen zien.
True, vorig jaar hoopte ik echt op The Talles Man On Earth. Maar dit jaar vind ik de Pukkelpop line-up niet veel bijzondere namen hebben die Lowlands niet heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kijk maar niet meer teveel naar die lijsten van Pukkelpop. Staan altijd wel een paar namen bij waarvan je denkt: Ook op LL graag. Maar helaas wordt 't dan net weer zoiets als Andy Burrows die het wel wordt.
Billy Bragg mag ook wel komen trouwensquote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]Jongens, ik wil weer opscheppen. Mijn laagste punt voor mijn tentamens is een 7,1
Ja, een 9, een 8 en een 7,1 gehaald. TOF HEquote:Op maandag 22 april 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Billy Bragg mag ook wel komen trouwens
quote:Op maandag 22 april 2013 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, een 9, een 8 en een 7,1 gehaald. TOF HE
Dus nu kan ik weer nuttig mijn tijd besteden aan fokken. En poetsen misschien. EN HEEL VEEL MUZIEK LUISTEREN.quote:
Zou er vrijdag ook bij zijn maar het ging op het allerlaatste moment niet door...quote:Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef WeezerButler het volgende:
Ik zeg het gewoon weer. Wordt weer eens tijd voor 2 many DJ's. Vrijdag in Tivoli was het bij vlagen zoooooo strak.
Inderdaad, de stijl van de muziek geeft me de indruk dat het wel een kippenvel-concertje zou kunnen zijn, mochten ze komen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Erg mooi dit zeg. Kende ik nog niet
quote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop namen:
quote:
quote:
quote:
C&S waren er in 2010 volgens mij. In de Grolsch (!) als ik het mij goed herinner. Was de eerste en laatste keer op slippers in de mostpitquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nero Live is ook wel een vette act.Chase & Status mag van mij ook wel komen.
2011quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef µ het volgende:
[..]
C&S waren er in 2010 volgens mij. In de Grolsch (!) als ik het mij goed herinner. Was de eerste en laatste keer op slippers in de mostpit.
Jaaaa, geniaal.quote:
Die plaat ontzettend vaak gehoord op LL 2011.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef µ het volgende:
Laatste filmpje trouwens weer dat tetris. Draaide skrillex ook.
Wel grappige comment: "my dad told me to turn the volume down or he would smash my face against the nragsnjnfvbjknfvjknjkn c jknvf"
Dat lijkt me wel een zekerheidje toch.quote:Op maandag 22 april 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die plaat ontzettend vaak gehoord op LL 2011.
Hoop dit jaar dat Hawtin niet gaat headlinen in de Bravo maar gewoon lekker in de nachtprogrammering staat.
Weet niet, Hawtin is natuurlijk niet de kleinste naam die er is in de dancescene. Vorig jaar waren Santigold en Hudson Mohawke beide headliner in de Bravo (waarvan de laatste had gecancelled). Maar die doen toch onder voor Hawtin lijkt me?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:10 schreef neilpad het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zekerheidje toch.
Ja daarom, eerdere grote techno namen hebben in het verleden toch telkens in de nacht gestaan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Weet niet, Hawtin is natuurlijk niet de kleinste naam die er is.
Daar heb je gelijk in, en aangezien het geen Richie Hawtin "Live" is hoop ik dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:15 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja daarom, eerdere grote techno namen hebben in het verleden toch telkens in de nacht gestaan?
Hhmm kan je de oude programmeringen niet meer zien op de vernieuwde Lowlove site..?
Volgens mij is de regel gewoon dat dj-sets alleen s'nachts zijn. Dus waarschijnlijk zal Richie Hawtin gewoon in de nacht spelen. HudMo stond trouwens in de India geprogrammeerd vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Weet niet, Hawtin is natuurlijk niet de kleinste naam die er is in de dancescene. Vorig jaar waren Santigold en Hudson Mohawke beide headliner in de Bravo (waarvan de laatste had gecancelled). Maar die doen toch onder voor Hawtin lijkt me?
En Moderat lijkt me ook nog wel een mogelijk Bravo headliner.
Je hebt gelijk Nicolas Jaar was vorig jaar ook nog Bravo headliner en niet Hudson Mohawke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel gewoon dat dj-sets alleen s'nachts zijn. Dus waarschijnlijk zal Richie Hawtin gewoon in de nacht spelen. HudMo stond trouwens in de India geprogrammeerd vorig jaar.
Toch niet meer als logischquote:Op maandag 22 april 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoop dit jaar dat Hawtin niet gaat headlinen in de Bravo maar gewoon lekker in de nachtprogrammering staat.
Kendrick Lamar-Major Lazer-The Knifequote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Nicolas Jaar was vorig jaar ook nog Bravo headliner en niet Hudson Mohawke.
Dit jaar dan Soulwax? Paul Kalkbrenner zullen ze wel overslaan dit jaar.
Lamar ja? Hip Hop acts staan toch gewoon overdag?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:24 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Kendrick Lamar-Major Lazer-The Knife
Edit: Soulwax zou natuurlijk fantastisch zijn.
Volgens mij hebben er wel vaker hiphop headliners in de Bravo gestaan, hij lijkt mij er in ieder gevak populair genoeg voor. Anders wellicht TNGHT, die staan donderdag op Pukkelpop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lamar ja? Hip Hop acts staan toch gewoon overdag?
Waar dan wel? Alpha/Grolsch?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soulwax zal niet in de Bravo staan, behalve eventueel als ze hun Nite Versions zouden herhalen.
Haha, want hiphop in het algemeen is een minderwaardig genre wat automatisch niet kan headlinen?! (Al lijkt Lowlands het sinds de mid-00's wel een beetje zo te beschouwen, ja.) Bravo heeft zo vaak hiphop-headliners gehad. En Kendrick Lamar is een van de grootste hypes op de hele huidige line-up. HMH-act. Denk dat theodoor hierboven 'spot on' is.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lamar ja? Hip Hop acts staan toch gewoon overdag?
Alphaquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, want hiphop in het algemeen is een minderwaardig genre wat automatisch niet kan headlinen?! (Al lijkt Lowlands het sinds de mid-00's wel een beetje zo te beschouwen, ja.) Bravo heeft zo vaak hiphop-headliners gehad. En Kendrick Lamar is een van de grootste hypes op de hele huidige line-up. HMH-act. Denk dat theodoor hierboven 'spot on' is.
Straks dit in een volle Bravo.
Ik ben echt een Soulwax fan, maar zo populair zijn ze op het moment niet in Nederland geloof ik. Ben bang dat de Alpha nog niet half vol zou staan.quote:
Nee zeker niet (al ben ik geen fan van Kendrick Lamar). Maar zie het op een of andere manier niet zelf als afsluiter van de Bravo.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, want hiphop in het algemeen is een minderwaardig genre wat automatisch niet kan headlinen?! (Al lijkt Lowlands het sinds de mid-00's wel een beetje zo te beschouwen, ja.) Bravo heeft zo vaak hiphop-headliners gehad. En Kendrick Lamar is een van de grootste hypes op de hele huidige line-up. HMH-act. Denk dat theodoor hierboven 'spot on' is.
Straks dit in een volle Bravo.
In 2004 hadden ze natuurlijk een album uit, maar toen stonden ze subheadliner voor White Stripes in de Alpha.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik ben echt een Soulwax fan, maar zo populair zijn ze op het moment niet in Nederland geloof ik. Ben bang dat de Alpha nog niet half vol zou staan.
Vooravond Alpha kan ook, ja. De Snoop Dogg/N*E*R*D-spot uit het verleden.quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef ohnikua het volgende:
Lamar gok ik eind van de middag in de Alpha. Ik zal er niet bij zijn.
Denk je?quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou 't toch op Bravo. Lamar heeft nou niet echt die hits voor de Alpha.
Melkweg vol krijgen is natuurlijk wat anders dan de Alpha. Daarom lijkt het me een prima act gewoon overdag in de Bravo (zelfs spot als OFWGKTA ongeveer).quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk je?
Woord voor woord, twee uitverkochte avonden Melkweg. Maar Bravo-afsluiter zou uiteraard meer gepast zijn.
Is het heel erg als ik deze man niet ken? Zijn artiestennaam doet wel een belletje rinkelen, maar als ik 'm al niet ken denk ik niet dat hij een Alpha tent vol krijgt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk je?
Woord voor woord, twee uitverkochte avonden Melkweg. Maar Bravo-afsluiter zou uiteraard meer gepast zijn.
Hoezo? Ik zeg gewoon eerlijk dat ik 'm niet ken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je 'm niet kent, zul je toch je ondertitel moeten veranderen.
Ja, da's je Signature, niet je Ondertitel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zeg gewoon eerlijk dat ik 'm niet ken.
Ben je zo dik?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
maar als ik 'm al niet ken denk ik niet dat hij een Alpha tent vol krijgt.
Oh, maar ik ben een totaalmens. Het niet kennen van Kendrick Lamar maakt daar deel van uit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, da's je Signature, niet je Ondertitel.
Twee keer, had de HMH volgekregen. Odd Future is geen vergelijking, hardcore rap zonder echte klassiekers, een Paradiso-act, stond inderdaad voor een halflege Bravo. Kendrick Lamar is mainstream rap, 242,000 exemplaren in de eerste week in Amerika.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Melkweg vol krijgen is natuurlijk wat anders dan de Alpha. Daarom lijkt het me een prima act gewoon overdag in de Bravo (zelfs spot als OFWGKTA ongeveer).
Maar ik snap nog steeds de hele hype om die man heen niet, denk niet dat ik er een kijkje ga nemen.
Deze variant is anders net zo commercieel en 'clubby' als de party-tracks van eerstgenoemden, met als verschil dat het een relevante act is. Ik kan 4 tracks van z'n tweede plaat noemen die je óveral hoorde in 2012. The Roots - alhoewel véél meer dan dat - had ook gewoon een nette spot in de vooravond in de Alpha, nadat ze al eens Bravo-headliner waren, en dat is ook verre van alleen maar meedeinen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat je eigen fans alles kunnen meedoen maakt het nog geen hits. En het is minder toegankelijk dan een N*E*R*D of een Snoop Dogg. En toegankelijk is toch wel een key-word voor de Alpha.
Ik kan me vergissen, maar ben jij misschien fan van Kendrick Lamar?quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Twee keer, had de HMH volgekregen. Odd Future is geen vergelijking, hardcore rap zonder echte klassiekers, een Paradiso-act, stond inderdaad voor een halflege Bravo. Kendrick Lamar is mainstream rap, 242,000 exemplaren in de eerste week in Amerika.
Om maar eens een vergelijking te maken, een act als Bloc Party werd laatst verplaatst van de HMH naar de Melkweg - ouchhhh - en was toen nóg niet uitverkocht - ouccccchhh!!! - en zulke acts worden er door de Lowlands-organisatie ook nog maar steeds bij de haren bijgesleept als een semi-Alpha-headliner, terwijl zelfs het voorste vak vorig jaar nog niet voor de helft vol was. (Noot van de redactie: ze verkochten de Melkweg uiteindelijk wel uit na een kaarten-regen op diverse sites).
Maar nogmaals, allemaal geen punt van discussie, hopelijk blijft die hele Alpha buiten beschouwing, gewoon een nette Bravo-headliner, en Lowlands is anno 2013 helaas toch niet meer het festival om ook interessante hiphopnamen te kunnen zien.
[..]
Deze variant is anders net zo commercieel en 'clubby' als de party-tracks van eerstgenoemden, met als verschil dat het een relevante act is. Ik kan 4 tracks van z'n tweede plaat noemen die je óveral hoorde in 2012. The Roots - alhoewel véél meer dan dat - had ook gewoon een nette spot in de vooravond in de Alpha, nadat ze al eens Bravo-headliner waren, en dat is ook verre van alleen maar meedeinen.
Als je in dit land een van de heetste tickets van het jaar hebt moet je toch al snel een beetje toegankelijk zijn voor het grote publiek. En als je kijkt naar wat voor een marginale meuk er de afgelopen jaren in de Alpha stond, gebaseerd op één radio-hitje, kan deze act met een van de meest veelgeprezen albums van 2012 het toch echt wel aan. Doch, nogmaals, Bravo.
Zo'n hekel aan dat soort mensen..quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef AMDB het volgende:
Een discussie met Aisumasen win je niet. Die jongen is een wandelende encyclopedie.
Integendeel, ik heb niet eens een hond in deze race, zoals de Engelsen zeggen. Er zijn wat mij betreft zeker 5 interessantere rapplaten uitgekomen in 2012, en stond de eerste avond dat hij in de Melkweg speelde lekker om de hoek bij Unknown Mortal Orchestra. Veel hype, weinig wol. Ik constateer simpelweg een aantal dingen, niet? "Fair and balanced"quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ben jij misschien fan van Kendrick Lamar?
Nu heb je het gedaan! Moet ik nog terugkomen op onze Arctic Monkeys Pyramid discussie, of ga je dat zelf doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort mensen..
Toen wist ik nog niet dat de Stones er ook stonden. Ja, dan moet je wel een wat minder bandje ook neerzetten om de kosten te drukken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nu heb je het gedaan! Moet ik nog terugkomen op onze Arctic Monkeys Pyramid discussie, of ga je dat zelf doen?
Klopt, daarom kwamen ze uit op Mumford & Sons voor de zondag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat de Stones er ook stonden. Ja, dan moet je wel een wat minder bandje ook neerzetten om de kosten te drukken.
Ik ben het slachtoffer hier. Hele weekend met dat tuigjong opgescheept gezetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Aisumasen, weet je trouwens dat ik 2 jaar geleden iene-miene-mutte heb gedaan met welk kaartje naar jou zou gaan en welke ik zelf zou houden?
En raad eens wie er niet mee naar binnen kwam? Lucky bastard!
Gelukkig vertel je me dat nu pasquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Aisumasen, weet je trouwens dat ik 2 jaar geleden iene-miene-mutte heb gedaan met welk kaartje naar jou zou gaan en welke ik zelf zou houden?
En raad eens wie er niet mee naar binnen kwam? Lucky bastard!
ja, ik vond dat 't nu wel kon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Gelukkig vertel je me dat nu pas.
Ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten! Je begrijpt natuurlijk dat dit meer uitleg behoeft: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En hoe is het voor jou afgelopen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, ik vond dat 't nu wel kon.
In a nutshell: kaartjes overkocht van iemand, hij had een extra hardcopy opgestuurd gekregen, op risico toch ook maar gekocht, maar bleek dus geannuleerd door rechtmatige eigenaar die niks had gekregen. Naderhand allemaal logisch en goed afgehandeld door verkoper.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten! Je begrijpt natuurlijk dat dit meer uitleg behoeft: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En hoe is het voor jou afgelopen?
Zoals ik al dacht: je had het beter niet kunnen vertellenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In a nutshell: kaartjes overkocht van iemand, hij had een extra hardcopy opgestuurd gekregen, op risico toch ook maar gekocht, maar bleek dus geannuleerd door rechtmatige eigenaar die niks had gekregen. Naderhand allemaal logisch en goed afgehandeld door verkoper.
Ikzelf heb via Social Media nog een kaartje kunnen kopen van iemand die op de dijk stond. Redelijk snel dus toch nog binnen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort mensen..
Selah Sue kreeg ook de Alpha bomvol. Dus ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Melkweg vol krijgen is natuurlijk wat anders dan de Alpha. Daarom lijkt het me een prima act gewoon overdag in de Bravo (zelfs spot als OFWGKTA ongeveer).
Maar ik snap nog steeds de hele hype om die man heen niet, denk niet dat ik er een kijkje ga nemen.
Dat werkt overalquote:Op woensdag 24 april 2013 07:39 schreef AMDB het volgende:
Haha, dit zal op Lowlands vast ook wel werken:
![]()
Een watermeloen daar moet je toch een gat in boren en er dan een fles wodka op z'n kop in laten leegzuigen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef AMDB het volgende:
Filmpje met inzicht in hoe de bekers vers fruit op LL gemaakt worden:
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef iAvani het volgende:
Weetjewel, dat ene liedje van Harry Potter
Ik vond watermeloen altijd lekker maar nu..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef AMDB het volgende:
Filmpje met inzicht in hoe de bekers vers fruit op LL gemaakt worden:
Leuke zomerse niks-aan-de-hand-pop. Met het zonnetje erbij, best een sfeervol festivalbandje lijkt me.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Theme Park heeft ook een fijne album uitgebrachtleuk bandje wel.
Toch zou iets meer afwisseling op dit vlak ook welkom zijn. Pixel Rave vond ik weinig aan trouwens, grappig decor en bijzondere sfeer maar mij te weinig verhaal.quote:
ja dat is het enige juiste receptquote:Op woensdag 24 april 2013 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een watermeloen daar moet je toch een gat in boren en er dan een fles wodka op z'n kop in laten leegzuigen?
Ga ze halen dan!quote:
Opvallend om Balthazar tussen dat rijtje te zien staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
Reading/Leeds is vanavond weer met een boel onbehoorlijke Radio 1 emo-meuk op de proppen gekomen, daar wordt je naar van. Maar ook: Crystal Fighters, CHVRCHES, Surfer Blood, Kate Nash, British Sea Power, Merchandise, Splashh, Drenge, SKATERS, Balthazar, Spector, Parquet Courts, The Family Rain, Frightened Rabbit, FIDLAR, Tribes, AlunaGeorge, Fenech-Soler, Flux Pavillion en meer.
Wie weet.
Nou en of. Parquet Courts zou te gek zijn, (maar) doet gek genoeg De Wereld Outdoor in juli.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Opvallend om Balthazar tussen dat rijtje te zien staan.
Maar lijkt me ook wel een zekerheidje voor Lowlands
Nou, dit zijn de acts die zeker Lowlands-waardig zijn. De echte Reading/Leeds-hoofdpodium-pulp heb ik eruit weten te filterenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Weinig interessante namen zitten daar tussen inderdaad.
Surfer Blood lijkt me ook wel op LL staan. Doen overigens ook het voorprogramma van Foals meen ik me te herrineren.
Ja dat is helemaal bagger, dit jaar zo redelijk zwakke line-ups (zo vind ik Oxegen, Pinkpop, Reading/Leed, V-Festival, Rock Am Ring, T In The Park. Rock Am Ring etc.) erg zwakke line-ups tegen. En ook festivals als Roskilde lijken het dit jaar wat moeilijker te hebben om een goede line-up neer te zetten.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, dit zijn de acts die zeker Lowlands-waardig zijn. De echte Reading/Leeds-hoofdpodium-pulp heb ik eruit weten te filteren. Ach, het kan daar aan de andere kant van rivieren nog altijd erger, als je naar de deze week aangekondigde line-up van het ooit nog best te pruimen Oxegen Festival kijkt: http://i.imgur.com/MhUcDaS.jpg
WEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Seasick Steve naar Lowlands???
http://festileaks.com/201(...)steve-naar-lowlands/
Helaas toen moeten missen, op Pinkpop vond ik het wat magertjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
WEEEEEEEE![]()
![]()
Samen met Stephen Marley echt HET optreden van 2011 voor mij!
Zo'n gevoel heb ik nu met Crystal Fighters. Denk dat die ook weer gaan komen dit jaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2011 naast de Grolsch in het gras meegekregen. Wel aardig.
Had van de week zo'n gevoel dat-ie dit jaar weer zou komen. Waarschijnlijk getriggered door zijn RSD optreden.
Misschien maar even langsquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Seasick Steve naar Lowlands???
http://festileaks.com/201(...)steve-naar-lowlands/
Stuk voor stuk namen die ik wel zou willen zien.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
Reading/Leeds is vanavond weer met een boel onbehoorlijke Radio 1 emo-meuk op de proppen gekomen, daar wordt je naar van. Maar ook: Crystal Fighters, CHVRCHES, Surfer Blood, Kate Nash, British Sea Power, Merchandise, Splashh, Drenge, SKATERS, Balthazar, Spector, Parquet Courts, The Family Rain, Frightened Rabbit, FIDLAR, Tribes, AlunaGeorge, Fenech-Soler, Flux Pavillion en meer.
Wie weet.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.happyplace.com(...)ummer-music-festival
tofquote:
Dat zit er niet meer in geloof ik..Doe Maar is helemaal finito nu volgens Vrienten.quote:
Hoeft voor mij ook niet echtquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zit er niet meer in geloof ik..Doe Maar is helemaal finito nu volgens Vrienten.
Lijkt me wel. Mag op LL ook komen, heeft nog wat goed te maken wat befreft zijn maatje Pat Mahoney vorig jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoeft voor mij ook niet echt
Overigens zie ik dat James Murphy op Melt festival staat. Zal dat gewoon een DJ set zijn, of hoe moet ik dat zien?
Correctquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Over Rap gesproken. Ik zie dat Great Minds project wel naar LL komen dit jaar
Goed gezienquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:28 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
CorrectMUZ / A Campingflight to Lowlands Paradise 2013 #21 waar Joy formidable ist
Nicequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:19 schreef Aisumasen het volgende:
En alweerrrr een FOK!-scoop.
[ afbeelding ]
"Zoals FOK! al op donderdag 2 mei wist te melden!!!", staat James McCartney op de vrijdag. (http://www.jamesmccartney.com/?cat=6)
Of deze bandleden er ook bij zullen zijn, is nog niet bekend.
quote:It added that Hanneman had recently been attending rehearsals with the band, but that Gary Holt would continue to fill in for him on all upcoming shows, including the band's summer dates in Europe. It is now not known if these shows will go ahead, following the news of Hanneman's passing
Triest, hij was gebeten door een spin.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
'Slayer guitarist Jeff Hanneman dies aged 49'
http://www.nme.com/news/slayer/70084
[..]
Komt nog op de nieuwe site.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:10 schreef Luni het volgende:
Vroeger stonden op www.lowlove.nl toch de blokkenschema's van alle jaren?
wil je wat weten, heb nog wel de oude boekjes bij de handquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:10 schreef Luni het volgende:
Vroeger stonden op www.lowlove.nl toch de blokkenschema's van alle jaren?
Top!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Even nog wat aanpassingen gedaan aan de OP.
Seasick Steve toegevoegd aan de zelfbevestigingen. En Band Of Horses + Moderat staan beide op de vrijdag volgens bandsintown:
http://www.bandsintown.com/bandofhorses
http://www.bandsintown.com/moderat
En ik heb Nick Cave aangepast in Nick Cave & The Bad Seeds.
Wie de Alpha zondag in 2005 afsloot.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je wat weten, heb nog wel de oude boekjes bij de hand
http://acidoamigo.kicks-ass.net/Lowlands_00.htmquote:
Zouden we dan ook Techno op vrijdag krijgen..........?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Even nog wat aanpassingen gedaan aan de OP.
Seasick Steve toegevoegd aan de zelfbevestigingen. En Band Of Horses + Moderat staan beide op de vrijdag volgens bandsintown:
http://www.bandsintown.com/moderat
Thanx!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
http://acidoamigo.kicks-ass.net/Lowlands_00.htm
Dit is ook een goede website met alle programma's etc.
Foo Fighters (toch?). Edit: al beantwoord dus. Was m'n eerste keer LLquote:
Vanwege Moderat bedoel je? Staat gewoon overdag/s'avonds op het programma waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:03 schreef Luni het volgende:
[..]
Zouden we dan ook Techno op vrijdag krijgen..........?
Staan Exclusief op XO Live dit jaar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Knife Party overigens weer op Pukkelpop. Mag van mij ook nog wel een jaartje over doen
wat heeft Extrema nog meer exclusief geboekt?quote:
Justice wist ik wel dat die exclusief op XO staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft Extrema nog meer exclusief geboekt?
Justice, Knife Party, Sub Focus en Modestep.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft Extrema nog meer exclusief geboekt?
Dat gebeurt wel vaker, het zijn relatief toch maar kleine afstanden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Ben is beetje aan het oriënteren. Is het gebruikelijk dat een band deze tour doet:
16 augustus: Pukkelpop
17 augustus: Zwitserland/UK
18 augustus: Lowlands
Lijkt me tourtechnisch niet echt handig. Anders kunnen we Frank Turner en Solange afschrijven.
Gelukkig want ik hoop wel op de komst van Solangequote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:37 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker, het zijn relatief toch maar kleine afstanden.
FUCKERS!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Justice wist ik wel dat die exclusief op XO staan.
Is wel een dj set. Toch opvallend dat justice sinds 2007 niet op lowlands heeft gestaan. En vorig jaar met de live tour geen nederlands festival heeft aangedaan.quote:
Boeiendquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heeft die uberhaupt al eens opgetreden?
Niks mis met Daft Punk hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat zijn er nog veel mensen die naar Daft Punk op twitter/facebook vragen zeg.....![]()
Het album vind ik niet zo sterk, maar live zeker erg overtuigend.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Gister Mister And Missisippi gezien en mogen zeker komen (al lijkt me dat wel een kleine zekerheid).
Ja leuk dat ze daar mee de draak steken en misschien is het wel uniek. Maar het moet wel vermakelijk zijn, en dat blijkt het niet te zijn als je zo de reacties leest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef ohnikua het volgende:
Ik ben juist wel benieuwd geraakt naar The Knife. Over het algemeen doen de optredens van elektronische acts me weinig omdat er gewoon een bandje op staat en er gedaan wordt alsof er live nog iets gebeurt. Daar steken ze wel mooi de draak mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |