Smashing Pumpkins nieuwe stijlquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik wil Silversun Pickups op Lowlands
Wat?quote:Op dinsdag 16 april 2013 20:30 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins nieuwe stijl
Alleen de naam al
Ziet een chick op bas en een Aziaat en kent wss alleen 1979.quote:
Klinkt leuk ja, kan alleen weinig vinden over dat John Coffey gebeuren. Benieuwd wat dat is.quote:Op dinsdag 16 april 2013 17:14 schreef ohnikua het volgende:
Dubioza Kolektiv kan dit jaar nog wel eens voor het leukste feestje bij de Lima gaan zorgen.
quote:Op dinsdag 16 april 2013 23:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Klinkt leuk ja, kan alleen weinig vinden over dat John Coffey gebeuren. Benieuwd wat dat is.
Matt Corby ken ik trouwens ook wel nu ik het zo hoor. En dat Cerebrall Ballzy klinkt ook niet onaardig.
het is dat ik dit via via ken hoor, zou dit zelf niet zo snel bezoeken op Lowlandsquote:Op dinsdag 16 april 2013 23:41 schreef Der_Rudi het volgende:
Redelijk accurate beschrijving inderdaad
Wat zijn dan harde gitaren.... Slayer en??quote:Op dinsdag 16 april 2013 19:23 schreef willemwaus het volgende:
Hoi :$ Ga dit topic ook maar weer is volgen! Lowlands snapt het eindelijk weer is door flink wat harde gitaren te boeken! Heerlijk <3
Bullet For My Valentine, Torches, Cerebral Ballzy kunnen er allemaal wat van.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:21 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Wat zijn dan harde gitaren.... Slayer en??
NIN ken ik alleen qua naam. Moet ik nog wat van luisteren. BFMV ken ik wel.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bullet For My Valentine, Torches, Cerebral Ballzy kunnen er allemaal wat van.
En misschien niet iets wat jij harde gitaren vind. Maar Nine Inch Nails kan ook flink te keer gaan.
Heb ik nog geen last van.quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk al te veel wat ik wil zien.
Even kijken, tot nu toe:quote:Op woensdag 17 april 2013 10:36 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb nu eigenlijk al te veel wat ik wil zien.
Laten we elkaar geen mietje noemenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:30 schreef Ang3l het volgende:
MietjeShirt uit, waterpistool mee, lemon cooler XL bijgevuld met koud water en gas er op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |