abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125633405
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:24 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Kendrick Lamar-Major Lazer-The Knife

Edit: Soulwax zou natuurlijk fantastisch zijn.
Lamar ja? Hip Hop acts staan toch gewoon overdag?
pi_125633960
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben er wel vaker hiphop headliners in de Bravo gestaan, hij lijkt mij er in ieder gevak populair genoeg voor. Anders wellicht TNGHT, die staan donderdag op Pukkelpop.
  dinsdag 23 april 2013 @ 12:45:23 #153
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_125635392
Soulwax zal niet in de Bravo staan, behalve eventueel als ze hun Nite Versions zouden herhalen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_125635958
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soulwax zal niet in de Bravo staan, behalve eventueel als ze hun Nite Versions zouden herhalen.
Waar dan wel? Alpha/Grolsch?
pi_125636146
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Haha, want hiphop in het algemeen is een minderwaardig genre wat automatisch niet kan headlinen?! (Al lijkt Lowlands het sinds de mid-00's wel een beetje zo te beschouwen, ja.) Bravo heeft zo vaak hiphop-headliners gehad. En Kendrick Lamar is een van de grootste hypes op de hele huidige line-up. HMH-act. Denk dat theodoor hierboven 'spot on' is.

Straks dit in een volle Bravo.
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:16:32 #156
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_125636409
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waar dan wel? Alpha/Grolsch?
Alpha :Y
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_125636495
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Haha, want hiphop in het algemeen is een minderwaardig genre wat automatisch niet kan headlinen?! (Al lijkt Lowlands het sinds de mid-00's wel een beetje zo te beschouwen, ja.) Bravo heeft zo vaak hiphop-headliners gehad. En Kendrick Lamar is een van de grootste hypes op de hele huidige line-up. HMH-act. Denk dat theodoor hierboven 'spot on' is.

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_125636655
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Alpha :Y
Ik ben echt een Soulwax fan, maar zo populair zijn ze op het moment niet in Nederland geloof ik. Ben bang dat de Alpha nog niet half vol zou staan.
pi_125636979
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:09 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Nee zeker niet (al ben ik geen fan van Kendrick Lamar). Maar zie het op een of andere manier niet zelf als afsluiter van de Bravo.
  dinsdag 23 april 2013 @ 14:16:21 #160
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_125638540
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 13:23 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Ik ben echt een Soulwax fan, maar zo populair zijn ze op het moment niet in Nederland geloof ik. Ben bang dat de Alpha nog niet half vol zou staan.
In 2004 hadden ze natuurlijk een album uit, maar toen stonden ze subheadliner voor White Stripes in de Alpha.
pi_125638575
Lamar gok ik eind van de middag in de Alpha. Ik zal er niet bij zijn.
pi_125641623
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 14:17 schreef ohnikua het volgende:
Lamar gok ik eind van de middag in de Alpha. Ik zal er niet bij zijn.
Vooravond Alpha kan ook, ja. De Snoop Dogg/N*E*R*D-spot uit het verleden.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:48:49 #163
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_125642112
Ik hou 't toch op Bravo. Lamar heeft nou niet echt die hits voor de Alpha.
pi_125642986
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hou 't toch op Bravo. Lamar heeft nou niet echt die hits voor de Alpha.
Denk je?

Woord voor woord, twee uitverkochte avonden Melkweg. Maar Bravo-afsluiter zou uiteraard meer gepast zijn.
pi_125643339
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Denk je?

Woord voor woord, twee uitverkochte avonden Melkweg. Maar Bravo-afsluiter zou uiteraard meer gepast zijn.
Melkweg vol krijgen is natuurlijk wat anders dan de Alpha. Daarom lijkt het me een prima act gewoon overdag in de Bravo (zelfs spot als OFWGKTA ongeveer).

Maar ik snap nog steeds de hele hype om die man heen niet, denk niet dat ik er een kijkje ga nemen.
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:17:10 #166
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_125643350
Dat je eigen fans alles kunnen meedoen maakt het nog geen hits. En het is minder toegankelijk dan een N*E*R*D of een Snoop Dogg. En toegankelijk is toch wel een key-word voor de Alpha.
pi_125643577
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:07 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Denk je?

Is het heel erg als ik deze man niet ken? Zijn artiestennaam doet wel een belletje rinkelen, maar als ik 'm al niet ken denk ik niet dat hij een Alpha tent vol krijgt. :P

Als ik 't zo hoor wel cool voor een warme show in de middag in een andere dan de Alpha-tent.. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 16:24:50 ]
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:24:54 #168
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_125643643
Als je 'm niet kent, zul je toch je ondertitel moeten veranderen.
pi_125643996
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als je 'm niet kent, zul je toch je ondertitel moeten veranderen.
Hoezo? Ik zeg gewoon eerlijk dat ik 'm niet ken. :P
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:35:37 #170
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_125644037
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:34 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hoezo? Ik zeg gewoon eerlijk dat ik 'm niet ken. :P
Ja, da's je Signature, niet je Ondertitel.
  dinsdag 23 april 2013 @ 16:36:24 #171
192683 AMDB
Visionair.
pi_125644073
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

maar als ik 'm al niet ken denk ik niet dat hij een Alpha tent vol krijgt. :P

Ben je zo dik?
pi_125644443
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ja, da's je Signature, niet je Ondertitel.
Oh, maar ik ben een totaalmens. Het niet kennen van Kendrick Lamar maakt daar deel van uit.
pi_125644464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:36 schreef AMDB het volgende:

[..]

Ben je zo dik?
Valt wel mee.
pi_125644471
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Melkweg vol krijgen is natuurlijk wat anders dan de Alpha. Daarom lijkt het me een prima act gewoon overdag in de Bravo (zelfs spot als OFWGKTA ongeveer).

Maar ik snap nog steeds de hele hype om die man heen niet, denk niet dat ik er een kijkje ga nemen.
Twee keer, had de HMH volgekregen. Odd Future is geen vergelijking, hardcore rap zonder echte klassiekers, een Paradiso-act, stond inderdaad voor een halflege Bravo. Kendrick Lamar is mainstream rap, 242,000 exemplaren in de eerste week in Amerika.

Om maar eens een vergelijking te maken, een act als Bloc Party werd laatst verplaatst van de HMH naar de Melkweg - ouchhhh - en was toen nóg niet uitverkocht - ouccccchhh!!! - en zulke acts worden er door de Lowlands-organisatie ook nog maar steeds bij de haren bijgesleept als een semi-Alpha-headliner, terwijl zelfs het voorste vak vorig jaar nog niet voor de helft vol was. (Noot van de redactie: ze verkochten de Melkweg uiteindelijk wel uit na een kaarten-regen op diverse sites).

Maar nogmaals, allemaal geen punt van discussie, hopelijk blijft die hele Alpha buiten beschouwing, gewoon een nette Bravo-headliner, en Lowlands is anno 2013 helaas toch niet meer het festival om ook interessante hiphopnamen te kunnen zien.

quote:
6s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat je eigen fans alles kunnen meedoen maakt het nog geen hits. En het is minder toegankelijk dan een N*E*R*D of een Snoop Dogg. En toegankelijk is toch wel een key-word voor de Alpha.
Deze variant is anders net zo commercieel en 'clubby' als de party-tracks van eerstgenoemden, met als verschil dat het een relevante act is. Ik kan 4 tracks van z'n tweede plaat noemen die je óveral hoorde in 2012. The Roots - alhoewel véél meer dan dat - had ook gewoon een nette spot in de vooravond in de Alpha, nadat ze al eens Bravo-headliner waren, en dat is ook verre van alleen maar meedeinen.

Als je in dit land een van de heetste tickets van het jaar hebt moet je toch al snel een beetje toegankelijk zijn voor het grote publiek. En als je kijkt naar wat voor een marginale meuk er de afgelopen jaren in de Alpha stond, gebaseerd op één radio-hitje, kan deze act met een van de meest veelgeprezen albums van 2012 het toch echt wel aan. Doch, nogmaals, Bravo.
pi_125644560
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 16:46 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Twee keer, had de HMH volgekregen. Odd Future is geen vergelijking, hardcore rap zonder echte klassiekers, een Paradiso-act, stond inderdaad voor een halflege Bravo. Kendrick Lamar is mainstream rap, 242,000 exemplaren in de eerste week in Amerika.

Om maar eens een vergelijking te maken, een act als Bloc Party werd laatst verplaatst van de HMH naar de Melkweg - ouchhhh - en was toen nóg niet uitverkocht - ouccccchhh!!! - en zulke acts worden er door de Lowlands-organisatie ook nog maar steeds bij de haren bijgesleept als een semi-Alpha-headliner, terwijl zelfs het voorste vak vorig jaar nog niet voor de helft vol was. (Noot van de redactie: ze verkochten de Melkweg uiteindelijk wel uit na een kaarten-regen op diverse sites).

Maar nogmaals, allemaal geen punt van discussie, hopelijk blijft die hele Alpha buiten beschouwing, gewoon een nette Bravo-headliner, en Lowlands is anno 2013 helaas toch niet meer het festival om ook interessante hiphopnamen te kunnen zien.

[..]

Deze variant is anders net zo commercieel en 'clubby' als de party-tracks van eerstgenoemden, met als verschil dat het een relevante act is. Ik kan 4 tracks van z'n tweede plaat noemen die je óveral hoorde in 2012. The Roots - alhoewel véél meer dan dat - had ook gewoon een nette spot in de vooravond in de Alpha, nadat ze al eens Bravo-headliner waren, en dat is ook verre van alleen maar meedeinen.

Als je in dit land een van de heetste tickets van het jaar hebt moet je toch al snel een beetje toegankelijk zijn voor het grote publiek. En als je kijkt naar wat voor een marginale meuk er de afgelopen jaren in de Alpha stond, gebaseerd op één radio-hitje, kan deze act met een van de meest veelgeprezen albums van 2012 het toch echt wel aan. Doch, nogmaals, Bravo.
Ik kan me vergissen, maar ben jij misschien fan van Kendrick Lamar? ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2013 16:48:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')