Ik vond watermeloen altijd lekker maar nu..quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef AMDB het volgende:
Filmpje met inzicht in hoe de bekers vers fruit op LL gemaakt worden:
Leuke zomerse niks-aan-de-hand-pop. Met het zonnetje erbij, best een sfeervol festivalbandje lijkt me.quote:Op woensdag 24 april 2013 09:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Theme Park heeft ook een fijne album uitgebrachtleuk bandje wel.
Toch zou iets meer afwisseling op dit vlak ook welkom zijn. Pixel Rave vond ik weinig aan trouwens, grappig decor en bijzondere sfeer maar mij te weinig verhaal.quote:
ja dat is het enige juiste receptquote:Op woensdag 24 april 2013 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een watermeloen daar moet je toch een gat in boren en er dan een fles wodka op z'n kop in laten leegzuigen?
Ga ze halen dan!quote:
Opvallend om Balthazar tussen dat rijtje te zien staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
Reading/Leeds is vanavond weer met een boel onbehoorlijke Radio 1 emo-meuk op de proppen gekomen, daar wordt je naar van. Maar ook: Crystal Fighters, CHVRCHES, Surfer Blood, Kate Nash, British Sea Power, Merchandise, Splashh, Drenge, SKATERS, Balthazar, Spector, Parquet Courts, The Family Rain, Frightened Rabbit, FIDLAR, Tribes, AlunaGeorge, Fenech-Soler, Flux Pavillion en meer.
Wie weet.
Nou en of. Parquet Courts zou te gek zijn, (maar) doet gek genoeg De Wereld Outdoor in juli.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Opvallend om Balthazar tussen dat rijtje te zien staan.
Maar lijkt me ook wel een zekerheidje voor Lowlands
Nou, dit zijn de acts die zeker Lowlands-waardig zijn. De echte Reading/Leeds-hoofdpodium-pulp heb ik eruit weten te filterenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Weinig interessante namen zitten daar tussen inderdaad.
Surfer Blood lijkt me ook wel op LL staan. Doen overigens ook het voorprogramma van Foals meen ik me te herrineren.
Ja dat is helemaal bagger, dit jaar zo redelijk zwakke line-ups (zo vind ik Oxegen, Pinkpop, Reading/Leed, V-Festival, Rock Am Ring, T In The Park. Rock Am Ring etc.) erg zwakke line-ups tegen. En ook festivals als Roskilde lijken het dit jaar wat moeilijker te hebben om een goede line-up neer te zetten.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nou, dit zijn de acts die zeker Lowlands-waardig zijn. De echte Reading/Leeds-hoofdpodium-pulp heb ik eruit weten te filteren. Ach, het kan daar aan de andere kant van rivieren nog altijd erger, als je naar de deze week aangekondigde line-up van het ooit nog best te pruimen Oxegen Festival kijkt: http://i.imgur.com/MhUcDaS.jpg
WEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Seasick Steve naar Lowlands???
http://festileaks.com/201(...)steve-naar-lowlands/
Helaas toen moeten missen, op Pinkpop vond ik het wat magertjes.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:23 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
WEEEEEEEE![]()
![]()
Samen met Stephen Marley echt HET optreden van 2011 voor mij!
Zo'n gevoel heb ik nu met Crystal Fighters. Denk dat die ook weer gaan komen dit jaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2011 naast de Grolsch in het gras meegekregen. Wel aardig.
Had van de week zo'n gevoel dat-ie dit jaar weer zou komen. Waarschijnlijk getriggered door zijn RSD optreden.
Misschien maar even langsquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Seasick Steve naar Lowlands???
http://festileaks.com/201(...)steve-naar-lowlands/
Stuk voor stuk namen die ik wel zou willen zien.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
Reading/Leeds is vanavond weer met een boel onbehoorlijke Radio 1 emo-meuk op de proppen gekomen, daar wordt je naar van. Maar ook: Crystal Fighters, CHVRCHES, Surfer Blood, Kate Nash, British Sea Power, Merchandise, Splashh, Drenge, SKATERS, Balthazar, Spector, Parquet Courts, The Family Rain, Frightened Rabbit, FIDLAR, Tribes, AlunaGeorge, Fenech-Soler, Flux Pavillion en meer.
Wie weet.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.happyplace.com(...)ummer-music-festival
tofquote:
Dat zit er niet meer in geloof ik..Doe Maar is helemaal finito nu volgens Vrienten.quote:
Hoeft voor mij ook niet echtquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zit er niet meer in geloof ik..Doe Maar is helemaal finito nu volgens Vrienten.
Lijkt me wel. Mag op LL ook komen, heeft nog wat goed te maken wat befreft zijn maatje Pat Mahoney vorig jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoeft voor mij ook niet echt
Overigens zie ik dat James Murphy op Melt festival staat. Zal dat gewoon een DJ set zijn, of hoe moet ik dat zien?
Correctquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Over Rap gesproken. Ik zie dat Great Minds project wel naar LL komen dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |