Ik was er ook bij in Paradiso. Bij vlagen erg tof, bij vlagen kon ik er niets mee. Eigenlijk zo als het nieuwe album, dat had van mij ook de helft korter mogen zijn.
Kwam natuurlijk voor geen meter in de buurt van van de briljante show in 2006 (nog steeds 1 van mijn favoriete optredens ooit), maar gezien de gemiddelde leeftijd denk ik niet dat er veel bezoekers dat überhaupt hebben meegekregen destijds. Denk ook dat veel van de statements en referenties in de show aan de tieners en twintigers voorbij zijn gegaan, ik had iig veel begin/midden jaren '90 flashbacks. Dan is het sowieso een deceptie, misschien ook wel als je blijkbaar een verzuurde Bruce Springsteen-journalist bent als Gijsbert Kramer . Als je standaard artiest doet muziek maken of druk op knopjes drukken optredens gewent bent, dan is dit een soort andere wereld. Als je een beetje open minded bent en zin hebt om iets te waarderen dan was het allemaal best leuk, maar niet briljant.
Verder absoluut niet geschikt voor Lowlands, dit gaat op een podium groter dan Paradiso al helemaal niet werken. Lekker overslaan. Al blijft het muzikaal, al komt het van een tape af, compleet geniaal natuurlijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sack_Blabbath op 07-05-2013 23:29:59 ]
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.