Goed kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 11:10 schreef Aisumasen het volgende:
Johnny Marr staat d'r nog niet tussen? Die zal ook komen in ieder geval. (Pukkelpop).
Goose, Crustal Castles, Crystal Fighters, Glen Hansard, Ms Mr, Holy Other .... komt u maar!quote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop namen:
Chase & Status Live - Eels - Goose - Paul Kalkbrenner - Soulwax - Duck Sauce - Nero Live - DJ Fresh - Godspeed You! Black Emperor - HURTS - Kendrick Lamar - A-Trak - Bonobo - Noisia - Mr Oizo - Crystal Castles - Erol Alkan - Katy B - The Magician - HAIM - Johnny Marr - Mark Ronson DJ set - Miles Kane - The Bronx - Bingo Players - Alkaline Trio - Crystal Fighters - Doctor P - Flosstradamus - Jamie xx - Andy Burrows - AlunaGeorge - Brand New - Glen Hansard - Mosca - Surfer Blood - Dillon Francis - Araabmuzik - Oneman - Klangkarussell - Phosphorescent - Bombino - Ms Mr - Mala In Cuba - RL Grime - Holy Other - Deap Vally - Kate Boy - Factory Floor - Animal-Music - Cerebral Ballzy - Dismantle - Jagwar Ma - Gorgon City - In The Valley Below - Nina Nesbitt
Oh, zat op de site te Appeltje-F en. Dank u.quote:
Dat is genoeg toch?quote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ken ik alleen maar van Flat Beat
Heb hem nog nooit live mee mogen maken, heb 1 mix van hem en die is ect zo lekker, draait lekker uiteenlopend.quote:Op maandag 22 april 2013 12:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ken ik alleen maar van Flat Beat
Eens, leuk album hebben die gemaakt.quote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Inverted_World het volgende:
Woodkid staat 16/17 augustus in Hamburg op een festival, daarvoor op Sziget. Die zou ik wel live willen zien.
Nero Live is ook wel een vette act.quote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop namen:
Chase & Status Live - Eels - Goose - Paul Kalkbrenner - Soulwax - Duck Sauce - Nero Live - DJ Fresh - Godspeed You! Black Emperor - HURTS - Kendrick Lamar - A-Trak - Bonobo - Noisia - Mr Oizo - Crystal Castles - Erol Alkan - Katy B - The Magician - HAIM - Johnny Marr - Mark Ronson DJ set - Miles Kane - The Bronx - Bingo Players - Alkaline Trio - Crystal Fighters - Doctor P - Flosstradamus - Jamie xx - Andy Burrows - AlunaGeorge - Brand New - Glen Hansard - Mosca - Surfer Blood - Dillon Francis - Araabmuzik - Oneman - Klangkarussell - Phosphorescent - Bombino - Ms Mr - Mala In Cuba - RL Grime - Holy Other - Deap Vally - Kate Boy - Factory Floor - Animal-Music - Cerebral Ballzy - Dismantle - Jagwar Ma - Gorgon City - In The Valley Below - Nina Nesbitt
Jammer idd, zou echt heerlijk zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Chase & Status was in de 2011 ook vet ja. Alleen jammer dat ze Liveacts niet in de nacht wegzetten.
Erg mooi dit zeg. Kende ik nog nietquote:Op maandag 22 april 2013 12:38 schreef Inverted_World het volgende:
Woodkid staat 16/17 augustus in Hamburg op een festival, daarvoor op Sziget. Die zou ik wel live willen zien.
True, vorig jaar hoopte ik echt op The Talles Man On Earth. Maar dit jaar vind ik de Pukkelpop line-up niet veel bijzondere namen hebben die Lowlands niet heeft.quote:Op maandag 22 april 2013 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kijk maar niet meer teveel naar die lijsten van Pukkelpop. Staan altijd wel een paar namen bij waarvan je denkt: Ook op LL graag. Maar helaas wordt 't dan net weer zoiets als Andy Burrows die het wel wordt.
Billy Bragg mag ook wel komen trouwensquote:Op maandag 22 april 2013 14:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]Jongens, ik wil weer opscheppen. Mijn laagste punt voor mijn tentamens is een 7,1
Ja, een 9, een 8 en een 7,1 gehaald. TOF HEquote:Op maandag 22 april 2013 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Billy Bragg mag ook wel komen trouwens
quote:Op maandag 22 april 2013 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, een 9, een 8 en een 7,1 gehaald. TOF HE
Dus nu kan ik weer nuttig mijn tijd besteden aan fokken. En poetsen misschien. EN HEEL VEEL MUZIEK LUISTEREN.quote:
Zou er vrijdag ook bij zijn maar het ging op het allerlaatste moment niet door...quote:Op maandag 22 april 2013 15:14 schreef WeezerButler het volgende:
Ik zeg het gewoon weer. Wordt weer eens tijd voor 2 many DJ's. Vrijdag in Tivoli was het bij vlagen zoooooo strak.
Inderdaad, de stijl van de muziek geeft me de indruk dat het wel een kippenvel-concertje zou kunnen zijn, mochten ze komen.quote:Op maandag 22 april 2013 14:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Erg mooi dit zeg. Kende ik nog niet
quote:Op maandag 22 april 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Pukkelpop namen:
quote:
quote:
quote:
C&S waren er in 2010 volgens mij. In de Grolsch (!) als ik het mij goed herinner. Was de eerste en laatste keer op slippers in de mostpitquote:Op maandag 22 april 2013 14:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nero Live is ook wel een vette act.Chase & Status mag van mij ook wel komen.
2011quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef µ het volgende:
[..]
C&S waren er in 2010 volgens mij. In de Grolsch (!) als ik het mij goed herinner. Was de eerste en laatste keer op slippers in de mostpit.
Jaaaa, geniaal.quote:
Die plaat ontzettend vaak gehoord op LL 2011.quote:Op maandag 22 april 2013 18:45 schreef µ het volgende:
Laatste filmpje trouwens weer dat tetris. Draaide skrillex ook.
Wel grappige comment: "my dad told me to turn the volume down or he would smash my face against the nragsnjnfvbjknfvjknjkn c jknvf"
Dat lijkt me wel een zekerheidje toch.quote:Op maandag 22 april 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die plaat ontzettend vaak gehoord op LL 2011.
Hoop dit jaar dat Hawtin niet gaat headlinen in de Bravo maar gewoon lekker in de nachtprogrammering staat.
Weet niet, Hawtin is natuurlijk niet de kleinste naam die er is in de dancescene. Vorig jaar waren Santigold en Hudson Mohawke beide headliner in de Bravo (waarvan de laatste had gecancelled). Maar die doen toch onder voor Hawtin lijkt me?quote:Op dinsdag 23 april 2013 09:10 schreef neilpad het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een zekerheidje toch.
Ja daarom, eerdere grote techno namen hebben in het verleden toch telkens in de nacht gestaan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Weet niet, Hawtin is natuurlijk niet de kleinste naam die er is.
Daar heb je gelijk in, en aangezien het geen Richie Hawtin "Live" is hoop ik dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:15 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ja daarom, eerdere grote techno namen hebben in het verleden toch telkens in de nacht gestaan?
Hhmm kan je de oude programmeringen niet meer zien op de vernieuwde Lowlove site..?
Volgens mij is de regel gewoon dat dj-sets alleen s'nachts zijn. Dus waarschijnlijk zal Richie Hawtin gewoon in de nacht spelen. HudMo stond trouwens in de India geprogrammeerd vorig jaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Weet niet, Hawtin is natuurlijk niet de kleinste naam die er is in de dancescene. Vorig jaar waren Santigold en Hudson Mohawke beide headliner in de Bravo (waarvan de laatste had gecancelled). Maar die doen toch onder voor Hawtin lijkt me?
En Moderat lijkt me ook nog wel een mogelijk Bravo headliner.
Je hebt gelijk Nicolas Jaar was vorig jaar ook nog Bravo headliner en niet Hudson Mohawke.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij is de regel gewoon dat dj-sets alleen s'nachts zijn. Dus waarschijnlijk zal Richie Hawtin gewoon in de nacht spelen. HudMo stond trouwens in de India geprogrammeerd vorig jaar.
Toch niet meer als logischquote:Op maandag 22 april 2013 20:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoop dit jaar dat Hawtin niet gaat headlinen in de Bravo maar gewoon lekker in de nachtprogrammering staat.
Kendrick Lamar-Major Lazer-The Knifequote:Op dinsdag 23 april 2013 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Nicolas Jaar was vorig jaar ook nog Bravo headliner en niet Hudson Mohawke.
Dit jaar dan Soulwax? Paul Kalkbrenner zullen ze wel overslaan dit jaar.
Lamar ja? Hip Hop acts staan toch gewoon overdag?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:24 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Kendrick Lamar-Major Lazer-The Knife
Edit: Soulwax zou natuurlijk fantastisch zijn.
Volgens mij hebben er wel vaker hiphop headliners in de Bravo gestaan, hij lijkt mij er in ieder gevak populair genoeg voor. Anders wellicht TNGHT, die staan donderdag op Pukkelpop.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lamar ja? Hip Hop acts staan toch gewoon overdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |