Vind het eigenlijk een beetje genant, ze staan er met een hoop mensen op het podium druk te doen, maar tis eigenlijk alleen een dj die het nummer vanaf zijn laptop draait inclusief zang!quote:
Moet zeggen dat het maar een beetje lafjes klinkt zo... Kan ook door de opname komen dat het niet lekker overkomt. Niet zo bekend met hun werk.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk een beetje genant, ze staan er met een hoop mensen op het podium druk te doen, maar tis eigenlijk alleen een dj die het nummer vanaf zijn laptop draait inclusief zang!
Was bij Magnetic Man ook, maar dat was echt wel vet hoor. Je moet gewoon van die muziek houden en wel eens naar dat soort feestjes gaan om 't echt te begrijpen. Je moet het imo ook niet 1 op 1 met bandjes gaan vergelijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef Luni het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk een beetje genant, ze staan er met een hoop mensen op het podium druk te doen, maar tis eigenlijk alleen een dj die het nummer vanaf zijn laptop draait inclusief zang!
Doe ik ook niet, maar het hele live verhaal zie ik er niet zo in, tis gewoon een DJ met een MC, bij een nummer as Get Free is het minste wat je mag verwachten toch wel een zangeres die de vocals doet.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:01 schreef kapiteintje het volgende:
Je moet het imo ook niet 1 op 1 met bandjes gaan vergelijken.
Maakt dat de kans nu groter of kleiner dat ze op LL staan?twitter:BitterzoetAdam twitterde op donderdag 18-04-2013 om 18:43:30Het concert van Haim dat op 26 april gepland stond is verplaatst naar 21 augustus. Kaarten blijven geldig. reageer retweet
Groter duh.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maakt dat de kans nu groter of kleiner dat ze op LL staan?twitter:BitterzoetAdam twitterde op donderdag 18-04-2013 om 18:43:30Het concert van Haim dat op 26 april gepland stond is verplaatst naar 21 augustus. Kaarten blijven geldig. reageer retweet
Hopelijk heel veel groter!quote:Op donderdag 18 april 2013 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oke, ik zal het even checken en veranderen. Pokey lafarge was iig eerst zelfbevestigd voor de zondag.quote:Op woensdag 17 april 2013 23:37 schreef kesselman het volgende:
in het overzicht staat the lumineers op zondag,maar ze komen volgens hun eigen site op zaterdag.
Pokey lafarge staat in het overzicht op zondag,maar volgens zijn eigen site staat hij op de vrijdag.
En bombino staat in het overzicht op de vrijdag,maar ik kan nergens vinden waar deze info vandaan komt. Iemand die me kan helpen?
Oké bedankt! Op de eigen website stond dat ze 15 augutus Frequency en Open Air Gampel deden dus vandaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 01:26 schreef kesselman het volgende:
kodaline speelt op de donderdag op frequency in oostenrijk
op de vr op open air gampel in zwitserland
za op pukkelpop
dus op zondag op lowlands.
hurts heeft op hun facebook bij ieder festival de datum van de 1e festivaldag staan,ook bij glastonburry,dus dat ze op de vr komen is nog lang niet zeker lijkt me.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:09 schreef theodoor9 het volgende:
Verder, Hurts naar de vrijdag volgens de eigen fb (hierbij wel weer het geval dat 15 augustus Frequency en Pukkelpop op het programma staat)
Oke, dan pas ik het straks aan. pukkelpop is nu trouwens ook weg, en ik realiseerde me dat ze ook nog niet voor dat festival bevestigd zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:33 schreef kesselman het volgende:
[..]
hurts heeft op hun facebook bij ieder festival de datum van de 1e festivaldag staan,ook bij glastonburry,dus dat ze op de vr komen is nog lang niet zeker lijkt me.
Zal Hurts wel bijzitten danquote:Op maandag 22 april 2013 10:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Het is stil hier.
Om 11.00 uur komen er nieuwe namen voor Pukkelpop. Eens kijken of daar wat leuks bij zit waar ook naar Lowlands kan komen.
Nope, als ik laat kaarten koop zal het pas in de zomer zijn ofzo. Weet zelf ook niet hoe mijn zomer eruit ziet vandaarquote:Op maandag 22 april 2013 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Lijkt me ook, en Hawtin zal daar ook wel bekend gemaakt worden. Heb je al kaarten theodoor9?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |