Hahahaha held! Ik eigenlijk ook maar wilde het niet toegevenquote:Op woensdag 17 april 2013 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga ik voor The Knife, al heb ik die al eens gezien en vind ik de laatste cd niet zo....ik verwacht wel een mooi concert. En van Cave ken ik alleen..... ..... dat duet met Kylie ...
We Came As Romans!quote:Op woensdag 17 april 2013 09:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bullet For My Valentine, Torches, Cerebral Ballzy kunnen er allemaal wat van.
En misschien niet iets wat jij harde gitaren vind. Maar Nine Inch Nails kan ook flink te keer gaan.
Toch verwacht ik dat ze beiden een tent headlinen.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:22 schreef AMDB het volgende:
The Knife en Nick Cave tegelijk programmeren zou echt ontzettend kut zijn. Zijn de twee acts die momenteel bovenaan staan bij mij...
John Coffey (tof bandje trouwens) en We Came As Romans (beetje erg emo, mja)quote:Op woensdag 17 april 2013 09:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bullet For My Valentine, Torches, Cerebral Ballzy kunnen er allemaal wat van.
En misschien niet iets wat jij harde gitaren vind. Maar Nine Inch Nails kan ook flink te keer gaan.
Inderdaad erg mooie foto's!!quote:Op woensdag 17 april 2013 17:12 schreef Luni het volgende:
Brute foto's van Coachella!
http://www.theatlantic.com/infocus/2013/04/coachella-2013/100494/
Das toch juist het leuke van LL?quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef NomanIW het volgende:
Ik ken de helft niet van wat er optreedt
Haha dat heb ik ook altijd,quote:Op woensdag 17 april 2013 17:15 schreef NomanIW het volgende:
Ik ken de helft niet van wat er optreedt
En hun optreden in de Melkweg hebben ze verplaatst naar de 15equote:Op woensdag 17 april 2013 18:50 schreef iAvani het volgende:
Lamb of God heeft de tour dates van Europa ge-released. Jammergenoeg staat Lowlands niet naast Pukkelpop
En de Melkweg site ligt eruitquote:Op woensdag 17 april 2013 18:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
En hun optreden in de Melkweg hebben ze verplaatst naar de 15e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |