Zo'n hekel aan dat soort mensen..quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:51 schreef AMDB het volgende:
Een discussie met Aisumasen win je niet. Die jongen is een wandelende encyclopedie.
Integendeel, ik heb niet eens een hond in deze race, zoals de Engelsen zeggen. Er zijn wat mij betreft zeker 5 interessantere rapplaten uitgekomen in 2012, en stond de eerste avond dat hij in de Melkweg speelde lekker om de hoek bij Unknown Mortal Orchestra. Veel hype, weinig wol. Ik constateer simpelweg een aantal dingen, niet? "Fair and balanced"quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar ben jij misschien fan van Kendrick Lamar?
Nu heb je het gedaan! Moet ik nog terugkomen op onze Arctic Monkeys Pyramid discussie, of ga je dat zelf doenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort mensen..
Toen wist ik nog niet dat de Stones er ook stonden. Ja, dan moet je wel een wat minder bandje ook neerzetten om de kosten te drukken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:53 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Nu heb je het gedaan! Moet ik nog terugkomen op onze Arctic Monkeys Pyramid discussie, of ga je dat zelf doen?
Klopt, daarom kwamen ze uit op Mumford & Sons voor de zondag.quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet dat de Stones er ook stonden. Ja, dan moet je wel een wat minder bandje ook neerzetten om de kosten te drukken.
Ik ben het slachtoffer hier. Hele weekend met dat tuigjong opgescheept gezetenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Aisumasen, weet je trouwens dat ik 2 jaar geleden iene-miene-mutte heb gedaan met welk kaartje naar jou zou gaan en welke ik zelf zou houden?
En raad eens wie er niet mee naar binnen kwam? Lucky bastard!
Gelukkig vertel je me dat nu pasquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Aisumasen, weet je trouwens dat ik 2 jaar geleden iene-miene-mutte heb gedaan met welk kaartje naar jou zou gaan en welke ik zelf zou houden?
En raad eens wie er niet mee naar binnen kwam? Lucky bastard!
ja, ik vond dat 't nu wel kon.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:03 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Gelukkig vertel je me dat nu pas.
Ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten! Je begrijpt natuurlijk dat dit meer uitleg behoeft: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En hoe is het voor jou afgelopen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ja, ik vond dat 't nu wel kon.
In a nutshell: kaartjes overkocht van iemand, hij had een extra hardcopy opgestuurd gekregen, op risico toch ook maar gekocht, maar bleek dus geannuleerd door rechtmatige eigenaar die niks had gekregen. Naderhand allemaal logisch en goed afgehandeld door verkoper.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik was het eerlijk gezegd alweer vergeten! Je begrijpt natuurlijk dat dit meer uitleg behoeft: hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En hoe is het voor jou afgelopen?
Zoals ik al dacht: je had het beter niet kunnen vertellenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In a nutshell: kaartjes overkocht van iemand, hij had een extra hardcopy opgestuurd gekregen, op risico toch ook maar gekocht, maar bleek dus geannuleerd door rechtmatige eigenaar die niks had gekregen. Naderhand allemaal logisch en goed afgehandeld door verkoper.
Ikzelf heb via Social Media nog een kaartje kunnen kopen van iemand die op de dijk stond. Redelijk snel dus toch nog binnen.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan dat soort mensen..
Selah Sue kreeg ook de Alpha bomvol. Dus ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:16 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Melkweg vol krijgen is natuurlijk wat anders dan de Alpha. Daarom lijkt het me een prima act gewoon overdag in de Bravo (zelfs spot als OFWGKTA ongeveer).
Maar ik snap nog steeds de hele hype om die man heen niet, denk niet dat ik er een kijkje ga nemen.
Dat werkt overalquote:Op woensdag 24 april 2013 07:39 schreef AMDB het volgende:
Haha, dit zal op Lowlands vast ook wel werken:
![]()
Een watermeloen daar moet je toch een gat in boren en er dan een fles wodka op z'n kop in laten leegzuigen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 20:12 schreef AMDB het volgende:
Filmpje met inzicht in hoe de bekers vers fruit op LL gemaakt worden:
quote:Op woensdag 24 april 2013 11:40 schreef iAvani het volgende:
Weetjewel, dat ene liedje van Harry Potter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |