SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
twitter:BreakingNews twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:06:09Live video: Scene at Boston Marathon finish line after explosions reported - @CBSboston http://t.co/VgyM2UP7qL reageer retweet
Yes.quote:Op maandag 15 april 2013 21:09 schreef Domme_Gans het volgende:
Dat rooie spul daar rechtsonder, is dat bloed? En zie ik ledematen daar liggen?
Ik zet hem maar even in spoilersquote:Op maandag 15 april 2013 21:09 schreef Domme_Gans het volgende:
Hoeft niet direct terrorisme te zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
Ziet er heftig uit.
Maar als ik zo op de foto's kijk lijken het aantal slachtoffers mee te vallen.
Als terrorist zou je toch juist een enorme menigte zoeken?
Blijft enorme speculatie dit uiteraard.
Ook speculatie van mijn kant, maar hopelijk zijn er niet meer locaties waar iets gaat gebeuren.quote:Op maandag 15 april 2013 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
Ziet er heftig uit.
Maar als ik zo op de foto's kijk lijken het aantal slachtoffers mee te vallen.
Als terrorist zou je toch juist een enorme menigte zoeken?
Blijft enorme speculatie dit uiteraard.
Alles is daar al ontruimd.quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef littledrummergirl het volgende:
50 gewonden is nog best veel als je die foto zo ziet.. daar zijn er miss 20?
en je bent natuurlijk al snel gewond als je bijv geraakt wordt door ietsquote:
quote:Two explosions at the finish line of the Boston Marathon result in injuries
BOSTON — Two explosions at the finish line of the Boston Marathon have resulted in injuries.
Bloody spectators were being carried Monday to the medical tent that had been set up to care for fatigued runners. Police wove through competitors as they ran back toward the course.
"There are a lot of people down," said one man, whose bib No. 17528 identified him as Frank Deruyter of North Carolina. He was not injured, but marathon workers were carrying one woman, who did not appear to be a runner, to the medical area as blood gushed from her leg. A Boston police officer was wheeled from the course with a leg injury that was bleeding.
About three hours after the winners crossed the line, there was a loud explosion on the north side of Boylston Street, just before the photo bridge that marks the finish line. Another explosion could be heard a few seconds later.
Link?quote:Op maandag 15 april 2013 21:20 schreef Ziekebaard het volgende:
Holy shit zie nu de beelden van de explosie. @ 7news
Lijkt een beetje op die aanslag met een pijpbom tijdens de olypmische spelen van 96, geloof ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:17 schreef Kirov het volgende:
Vermoedelijk een prullenbak ontploft, bron: Boston Herald
Die doet het bij jou wel?quote:Op maandag 15 april 2013 21:21 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
http://www1.whdh.com/video/7newslive/
quote:
Oh jezusquote:Op maandag 15 april 2013 21:23 schreef YazooW het volgende:
Foto van net na de explosie, lijkt er op dat het been van die persoon er af ligt![]()
https://twitter.com/Jacki(...)248428359681/photo/1
Met Korea??????????quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Vreselijk.
Zou het met Korea te maken kunnen hebben?
Of komt het uit een andere hoek.
No way. Dit is een incident dat op zichzelf staat, hoeft niet eens een aanslag te zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Vreselijk.
Afbeelding?quote:Op maandag 15 april 2013 21:09 schreef Domme_Gans het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
Godver, zelf gisteren gerend in Rotterdam. Moet je je voorstellen dat het op de Coolsingel was gebeurd. *rilt*
verwacht niet dat het vanuit korea komt.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Vreselijk.
Het is afwachten maar bij een aanslag verwacht ik toch iets meer kracht van de explosie.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb vrij recent nog gelezen dat veiligheidsofficials de vrees al hadden uitgesproken dat een volgende aanslag op een groot sportevenement zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook veel bloed te zien
quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Ziekebaard het volgende:
Foto is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook veel bloed te zienWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Het lijkt me sterk dat dit een ongeluk is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is afwachten maar bij een aanslag verwacht ik toch iets meer kracht van de explosie.
dit idd, dit lijkt mij meer de actie van een individu.quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is afwachten maar bij een aanslag verwacht ik toch iets meer kracht van de explosie.
ja die plek is wel iets te toevallig imhoquote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat dit een ongeluk is.
SPOILER: goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]ik vind die bovenste al goreSPOILER: goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik open de tweede maar niet
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Tsjah. Lijkt me ook een dusdanig vreemde situatie dat ik denk ik ook niet zo goed zou weten wat te doen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
en die lopers rennen gewoon nog even door tot over de finish
ja idd.. als je niet weet wat het is en helemaal in wedstrijdmodus bent en zo dichtbij bentquote:Op maandag 15 april 2013 21:33 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Lijkt me ook een dusdanig vreemde situatie dat ik denk ik ook niet zo goed zou weten wat te doen.
Niet verrassend als er dus nog meer bommen af gaan....quote:Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef kavorka het volgende:
https://twitter.com/911BUFF/status/323879446299942912
3e bom (device) gevonden
Bron?quote:
cnn heeft het ook in de infobalk staanquote:
Het was nog een stuk voor de finish, een mijl of zo.quote:Op maandag 15 april 2013 21:31 schreef littledrummergirl het volgende:
en die lopers rennen gewoon nog even door tot over de finish
Die staan wellicht na de finishlijn..quote:Op maandag 15 april 2013 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ze ziet op de beelden wel heel weinig ambulancepersoneel.. lijkt me dat die toch juist in de buurt zijn rond de finishlijn
quote:
twitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:24:12BOSTON: BREAKING NEWS - POLICE ON SCENE REPORTING ANOTHER DEVICE FOUND IN FRONT OF MANDARIN HOTEL. EVACUATIONS IN PROGRESS. #911BUFF reageer retweet
oh das nog een goeie anderhalve km ofzo toch?quote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het was nog een stuk voor de finish, een mijl of zo.
holy shit, ik hoopte dat dit gewoon een ongeluk was, niet dat dat minder er is voor de gewonden, maar een aanslag... fucking zinloosquote:Op maandag 15 april 2013 21:34 schreef Rogan het volgende:
Boston scanner: "EMS is reporting another device" in front of Mandarin Hotel
Twitter...lekker betrouwbaarquote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef themole het volgende:
[..]twitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:24:12BOSTON: BREAKING NEWS - POLICE ON SCENE REPORTING ANOTHER DEVICE FOUND IN FRONT OF MANDARIN HOTEL. EVACUATIONS IN PROGRESS. #911BUFF reageer retweet
Ja, dat zeiden ze op CNN, maar op de beelden zie ik nu wel duidelijk de finishlijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh das nog een goeie anderhalve km ofzo toch?
CNN meldt mogelijk een 3de bom bij he Mandarin Hotel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politie meldt het ook.quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
CNN meldt mogelijk een 3de bom bij he Mandarin Hotel.
En dan ook nog 2x afgegaan en een derde gas explosie gevonden?quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef beantherio het volgende:
"toevallig" een gasexplosie langs het parcours van zo'n bekend evenement als de Boston marathon? Yes right.
Volgens mij is dat gebaseerd op informatie van de politiescannerquote:
er staan ook tribunes enzo aan de overkant, dus t is wel de finish iddquote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze op CNN, maar op de beelden zie ik nu wel duidelijk de finishlijn.
Laten we gaan speculeren. Ik denk Groenlinks.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
Denk toch wel een aanslag. Uit welke hoek is nu de vraag.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Rogan het volgende:
GORE:OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
die ene loper valt naar!quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef Rogan het volgende:
https://vine.co/v/bFdt5uwg6JZ
Video van de explosie.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef falling_away het volgende:
Ja nu is elk koffertje dat gevonden wordt een possible bomb natuurlijk. Begrijpelijk maar het is net zo goed niks
Klein beginnen?quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Waarom in -of all places- Boston en niet NYC of L.A.?
Grote stad, groot event, wellicht meer mogelijkheden dan NYC of LA?quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Omdat niemand het daar verwacht?quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Groot licht jij he.quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef falling_away het volgende:
Ja nu is elk koffertje dat gevonden wordt een possible bomb natuurlijk. Begrijpelijk maar het is net zo goed niks
Patriots day: http://en.wikipedia.org/wiki/Patriots'_Dayquote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Omdat in Boston een evenement in de gang was: terrorisme is angst inboezemen en als mensen zich niet meer veilig voelen op evenementen....dan werkt het dus.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Twitter is niet te geloven bij dit soort zaken. Iemand post voor de lol iets wat uit de eigen duim gezogen is. Anderen retweeten dat. Zo gaat de bal steeds verder rollen tot grotere media het oppikken en de waardeloze nepbron niet meer te traceren is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gerucht dat een vierde explosief gevonden is bij de JFK Library (Twitter).
Omdat je het daar niet zo snel zal verwachten denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
De Boston marathon is een van de bekendste marathons ter wereld.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
De agglomeratie Boston heeft toch 7 miljoen inwoners.Wereldberoemde universiteiten. Is echt niet zomaar een lullig stadje omdat het niet vaak voorkomt in Hollywood.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Waarom niet? Het is niet alsof Boston een doerendorp in the middle of nowhere is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Die zit al in de lucht denk ik zo of in een bunker.quote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef octium het volgende:
Heftig dit, benieuwd hoe Obama hierop reageert
Oké, tnx.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De agglomeratie Boston heeft toch 7 miljoen inwoners.Wereldberoemde universiteiten. Is echt niet zomaar een lullig stadje omdat het niet vaak voorkomt in Hollywood.
Die loper in het oranje in het midden. Gewoon doorlopen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef Rogan het volgende:
https://vine.co/v/bFdt5uwg6JZ
Video van de explosie.
wat hij zegt dus eigenlijkquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
"De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog"
dat het uit die hoek komt lijkt me logischer dan noord korea of groen linksquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
"De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog"
Lijkt me een linkquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
lolquote:
Sowieso Noord Koreaquote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat eht veel logischer is dat het een gestoorde individu is dan georganiseerde misdaad of terrorisme.
Waarom? Marathon wordt toevallig gelopen, hoeft helemaal niks met zo'n Patriot's Day te maken te hebben. Vreemde speculatie.quote:
Rot toch op johquote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zal wel weer een lone moslim wolf zijn, denk ik?
iets wat ik ook al 2 keer riep, alleen de rest gooit het op aanslagen en dergelijkequote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat eht veel logischer is dat het een gestoorde individu is dan georganiseerde misdaad of terrorisme.
Noord-Korea niet vergeten!quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
- Links
- Rechts
- Geflipte eenling
- Midden-Oosten
- combinatie van dit
Blijft allemaal speculeren.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Rogan het volgende:
GORE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna, was een quote van Eelco Bosch van Rosenthal:quote:
Oh, je bedoelde wat anders met link.twitter:eelcobvr twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:27:47De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog reageer retweet
op 0:41 zie je op de achtergrond een 2e explosie!quote:
Want?quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch een logische hypothese.
Dat vroeg ik me ook al af. Eerste aanslag sinds jaren in Amerika denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoelang geleden is er een "aanslag/explosie" geweest van zoiets als dit na 9/11 in Amerika geweest?
Boston Tea Party, 1773 meen ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Engeland toch? Iets met de Tea Party?
Die marathon is ieder jaar op Patriot's Day.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Marathon wordt toevallig gelopen, hoeft helemaal niks met zo'n Patriot's Day te maken te hebben. Vreemde speculatie.
Dit soort posts slaan vooralsnog nergens op.quote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:20.46 (15.46) You can listen to the Boston Fire Department's radio feed here. They sound calm and professional but are cautioning their staff about the possibility of "secondary devices" in the area.
want de Amerikanen en de moslimterroristen hebben al een tijdje wat onenigheid met elkaarquote:
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Eerste aanslag sinds jaren in Amerika denk ik.
Ik bedoelde zelf met explosieven, zoiets, want die schietpartijen gebeuren er te vaak, helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?
quote:The marathon was being run in honor of the victims of the Newtown massacre. Some families were apparently watching from near the finish line.
Oh ja, dat is de enige groepering waar Amerika onenigheid mee heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
want de Amerikanen en de moslimterroristen hebben al een tijdje wat onenigheid met elkaar
Jawel, maar ik had het over explosieven e.d.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?
quote:
meh is statistisch gezien logischer. Ik zit zelf in Amerika en men gaat hier veel te snel uit van een "ze zijn allemaal tegen ons" insteekquote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit soort posts slaan vooralsnog nergens op.
dat zeg ik nietquote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is de enige groepering waar Amerika onenigheid mee heeft.
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:49:06Boston police say 'secondary devices' still being found: @BostonGlobe | http://t.co/YWW7fcmSki reageer retweet
een luchtaanval zal het wel niet zijn neequote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik zeg alleen dat de suggestie niet helemaal uit de lucht komt vallen
Logische opmerking.... Straks laten ze het een half uur rusten en dan laten ze er nog 2 af gaan.quote:
Nee, net zoals elke suggestie. Allemaal nutteloos.quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik zeg alleen dat de suggestie niet helemaal uit de lucht komt vallen
In de VS bedoel je toch?quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef Paul het volgende:
Jongens dit is gewoon de eerste aanslag na 9-11 ok? BREKEND!
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
een luchtaanval zal het wel niet zijn nee
Bijna alle post 9-11 terreurdaden in de VS waren afkomstig van Amerikaanse niet-Moslims.quote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zal wel weer een lone moslim wolf zijn, denk ik?
Vrijwel uitgesloten. Meeder explosies en er schijnen bommen te worden gevonden momenteel elders in Boston.quote:
Kan nog komen...quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
een luchtaanval zal het wel niet zijn nee
quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een kwestie van tijd
Inderdaad, als ontvangst van de lopers.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
sschien was het wel de bedoeling dat er een hele rij van explosieven af zou gaan langs de finish.
Of patriotten die de schijn willen opwekken dat Korea hier achter zit en dat ze willen dat de US een aanval doet op Korea. De US moet immers niet met zich laten sollen.quote:
blijft een discussieforumquote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, net zoals elke suggestie. Allemaal nutteloos.
alex jones. gestoorde gek.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal niks.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Iets zegt mij dat Noord-Korea hiermee te maken heeft.
Oke, bedankt.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Er schijnen 'devices' gevonden te worden, die gaan ze niet aanraken of openmaken, zoals iemand anders al stelde is elke tas of koffer een mogelijke bom geworden.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vrijwel uitgesloten. Meeder explosies en er schijnen bommen te worden gevonden momenteel elders in Boston.
Ach, er gebeuren zoveel gekke dingen in de wereld. Als je een atoombom op een stad durft te droppen, dan zie ik niet in waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een bommetje hier of daar om een bepaalde militaire activiteit te vergoeilijken.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgesloten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan wel hoor.quote:
Zou zomaar kunnen, zeker omdat er een 3-e ding gevonden is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien was het wel de bedoeling dat er een hele rij van explosieven af zou gaan langs de finish.
precies 10 seconden na elkaar, je kan het zien in de filmpjes.quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het waren er 2. Op zo'n 150 meter van elkaar.
Zelfde gasleiding.quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het waren er 2. Op zo'n 150 meter van elkaar.
Vrij logisch. De oorzaak is niet bekend. Bij een shooting weet je al snel wat er aan de hand is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Leuk dat mensen dit veel erger vinden dan een shooting.
Zal niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Of patriotten die de schijn willen opwekken dat Korea hier achter zit en dat ze willen dat de US een aanval doet op Korea. De US moet immers niet met zich laten sollen.
Straks vind je wat noodlebrieven enzo daar, wacht maar af.
Wat is dat?quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, zeker omdat er een 3-e ding gevonden is.
Sommigen gaat het meer om de "boodschap" en aandacht.quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef MaJo het volgende:
Wat ik me alleen afvraag, als het een aanslag is waarom dan 3 uur af laten gaan nadat de eersten finishen? Als terrorist wil je een grote groep raken lijkt me, nu zag het er relatief rustig uit
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef MaJo het volgende:
Wat ik me alleen afvraag, als het een aanslag is waarom dan 3 uur af laten gaan nadat de eersten finishen? Als terrorist wil je een grote groep raken lijkt me, nu zag het er relatief rustig uit
Hoezo?quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
Vrij logisch. De oorzaak is niet bekend. Bij een shooting weet je al snel wat er aan de hand is.
Uh, nee.quote:Op maandag 15 april 2013 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ah, ben jij de lozer van de dag die denkt dat fok alleen om hem draait?
Het is traditie dat de marathon daar op die dag gelopen wordt, Patriot's Day is een soort Koninginnedag voor Massachusetts.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Marathon wordt toevallig gelopen, hoeft helemaal niks met zo'n Patriot's Day te maken te hebben. Vreemde speculatie.
Wie zegt dat de grote attack al geweest is?quote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef Fides het volgende:
Neejoh, Noord-KoreaZal wel of een Timothy V. gekkie zijn. Voor een Al-Qaida ding is het te amateuristisch.
Hij heeft ook een smartphone.quote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef QBay het volgende:
President Obama is op de hoogte gesteld van de ontploffingen.
Dan is 't nog steeds dezelfde oorzaak. Hier weet je totaal niet wat er aan de hand is, los van het feit dat er explosies zijn geweest.quote:Op maandag 15 april 2013 21:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hoezo?
Voor hetzelfde geld zij er 3 shooters.
Of het Amsterdam Dance Event.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef RemcoW23 het volgende:
Ah dit wordt het maandagnacht topic dus.. Sick dit
Ja of een voetbalwedstrijdje van gisteren, een concert van een smurf of een simpele matpartij in Nederland wat meer aandacht krijgt dan dit. Jeetje man, wat raar en hypocriet ohnoesquote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Dat is juist m'n punt. Er hoeft helemaal geen link tussen die aanslag en Patriot's Day te zijn, louter het feit dat er een marathon gelopen wordt kan genoeg reden zijn voor een eventuele aanslag.quote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef artm het volgende:
[..]
Het is traditie dat de marathon daar op die dag gelopen wordt, Patriot's Day is een soort Koninginnedag voor Massachusetts.
Patriot's Day is de start van de American Revolutionary War, dus ik denk dat als het domestic terrorism is dat het lokale militia was. Voor international terrorism denk ik niet aan Al Shabaab, maar eerder een wake-up call van Al-Qaeda van "wij zijn er nog".
NOS heeft het te druk met Willem Alexander, apenmedia.quote:Op maandag 15 april 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/495978/ de NOSlink
Het gebeurde toch aan de zijlijn niet in het deelnemersveld.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef xzaz het volgende:
Wtf gezonde hardlopers gewoon zo.. bam weg; nooit meer kunnen lopen; zou er als hardloper niet aan moeten denken...
Ja, toeschouwers hebben hun benen niet echt nodig.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef xzaz het volgende:
Wtf gezonde hardlopers gewoon zo.. bam weg; nooit meer kunnen lopen; zou er als hardloper niet aan moeten denken...
Dat was dus de derde explosietwitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:56:53BOSTON: A CONTROLED BOMB JUST DETONATED BY BOMB SQUAD. WITNESS; WINDOWS BLOWN, BLOOD EVERYWHERE, PEOPLE CRYING AND RUNNIG'. #911BUFF reageer retweet
Explosies, dan weet je even veel als dat er een shooting is geweest.quote:Op maandag 15 april 2013 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Dan is 't nog steeds dezelfde oorzaak. Hier weet je totaal niet wat er aan de hand is, los van het feit dat er explosies zijn geweest.
Hilarisch.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef porsche1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |