Vrijwel uitgesloten. Meeder explosies en er schijnen bommen te worden gevonden momenteel elders in Boston.quote:
Kan nog komen...quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
een luchtaanval zal het wel niet zijn nee
quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een kwestie van tijd
Inderdaad, als ontvangst van de lopers.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
sschien was het wel de bedoeling dat er een hele rij van explosieven af zou gaan langs de finish.
Of patriotten die de schijn willen opwekken dat Korea hier achter zit en dat ze willen dat de US een aanval doet op Korea. De US moet immers niet met zich laten sollen.quote:
blijft een discussieforumquote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, net zoals elke suggestie. Allemaal nutteloos.
alex jones. gestoorde gek.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal niks.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Iets zegt mij dat Noord-Korea hiermee te maken heeft.
Oke, bedankt.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Er schijnen 'devices' gevonden te worden, die gaan ze niet aanraken of openmaken, zoals iemand anders al stelde is elke tas of koffer een mogelijke bom geworden.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vrijwel uitgesloten. Meeder explosies en er schijnen bommen te worden gevonden momenteel elders in Boston.
Ach, er gebeuren zoveel gekke dingen in de wereld. Als je een atoombom op een stad durft te droppen, dan zie ik niet in waarom er zo moeilijk wordt gedaan over een bommetje hier of daar om een bepaalde militaire activiteit te vergoeilijken.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]
Uitgesloten.quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 21:52 schreef PizzaMizza het volgende:
Kan wel hoor.quote:
Zou zomaar kunnen, zeker omdat er een 3-e ding gevonden is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Misschien was het wel de bedoeling dat er een hele rij van explosieven af zou gaan langs de finish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |