quote:
meh is statistisch gezien logischer. Ik zit zelf in Amerika en men gaat hier veel te snel uit van een "ze zijn allemaal tegen ons" insteekquote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit soort posts slaan vooralsnog nergens op.
dat zeg ik nietquote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat is de enige groepering waar Amerika onenigheid mee heeft.
twitter:BloombergNews twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:49:06Boston police say 'secondary devices' still being found: @BostonGlobe | http://t.co/YWW7fcmSki reageer retweet
een luchtaanval zal het wel niet zijn neequote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik zeg alleen dat de suggestie niet helemaal uit de lucht komt vallen
Logische opmerking.... Straks laten ze het een half uur rusten en dan laten ze er nog 2 af gaan.quote:
Nee, net zoals elke suggestie. Allemaal nutteloos.quote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik zeg alleen dat de suggestie niet helemaal uit de lucht komt vallen
In de VS bedoel je toch?quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef Paul het volgende:
Jongens dit is gewoon de eerste aanslag na 9-11 ok? BREKEND!
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 april 2013 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
een luchtaanval zal het wel niet zijn nee
Bijna alle post 9-11 terreurdaden in de VS waren afkomstig van Amerikaanse niet-Moslims.quote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zal wel weer een lone moslim wolf zijn, denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |