Bijna, was een quote van Eelco Bosch van Rosenthal:quote:
Oh, je bedoelde wat anders met link.twitter:eelcobvr twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:27:47De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog reageer retweet
op 0:41 zie je op de achtergrond een 2e explosie!quote:
Want?quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch een logische hypothese.
Dat vroeg ik me ook al af. Eerste aanslag sinds jaren in Amerika denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoelang geleden is er een "aanslag/explosie" geweest van zoiets als dit na 9/11 in Amerika geweest?
Boston Tea Party, 1773 meen ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Engeland toch? Iets met de Tea Party?
Die marathon is ieder jaar op Patriot's Day.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Marathon wordt toevallig gelopen, hoeft helemaal niks met zo'n Patriot's Day te maken te hebben. Vreemde speculatie.
Dit soort posts slaan vooralsnog nergens op.quote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat eht veel logischer is dat het een gestoorde individu is dan georganiseerde misdaad of terrorisme.
quote:20.46 (15.46) You can listen to the Boston Fire Department's radio feed here. They sound calm and professional but are cautioning their staff about the possibility of "secondary devices" in the area.
want de Amerikanen en de moslimterroristen hebben al een tijdje wat onenigheid met elkaarquote:
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Eerste aanslag sinds jaren in Amerika denk ik.
Ik bedoelde zelf met explosieven, zoiets, want die schietpartijen gebeuren er te vaak, helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?
quote:The marathon was being run in honor of the victims of the Newtown massacre. Some families were apparently watching from near the finish line.
Oh ja, dat is de enige groepering waar Amerika onenigheid mee heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
want de Amerikanen en de moslimterroristen hebben al een tijdje wat onenigheid met elkaar
Jawel, maar ik had het over explosieven e.d.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |