dat het uit die hoek komt lijkt me logischer dan noord korea of groen linksquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
"De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog"
Lijkt me een linkquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
"De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog"
lolquote:
Sowieso Noord Koreaquote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat eht veel logischer is dat het een gestoorde individu is dan georganiseerde misdaad of terrorisme.
Waarom? Marathon wordt toevallig gelopen, hoeft helemaal niks met zo'n Patriot's Day te maken te hebben. Vreemde speculatie.quote:
Rot toch op johquote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zal wel weer een lone moslim wolf zijn, denk ik?
iets wat ik ook al 2 keer riep, alleen de rest gooit het op aanslagen en dergelijkequote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat eht veel logischer is dat het een gestoorde individu is dan georganiseerde misdaad of terrorisme.
Noord-Korea niet vergeten!quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
- Links
- Rechts
- Geflipte eenling
- Midden-Oosten
- combinatie van dit
Blijft allemaal speculeren.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Rogan het volgende:
GORE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |