Twitter...lekker betrouwbaarquote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef themole het volgende:
[..]twitter:911BUFF twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:24:12BOSTON: BREAKING NEWS - POLICE ON SCENE REPORTING ANOTHER DEVICE FOUND IN FRONT OF MANDARIN HOTEL. EVACUATIONS IN PROGRESS. #911BUFF reageer retweet
Ja, dat zeiden ze op CNN, maar op de beelden zie ik nu wel duidelijk de finishlijn.quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oh das nog een goeie anderhalve km ofzo toch?
CNN meldt mogelijk een 3de bom bij he Mandarin Hotel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politie meldt het ook.quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
CNN meldt mogelijk een 3de bom bij he Mandarin Hotel.
En dan ook nog 2x afgegaan en een derde gas explosie gevonden?quote:Op maandag 15 april 2013 21:35 schreef beantherio het volgende:
"toevallig" een gasexplosie langs het parcours van zo'n bekend evenement als de Boston marathon? Yes right.
Volgens mij is dat gebaseerd op informatie van de politiescannerquote:
er staan ook tribunes enzo aan de overkant, dus t is wel de finish iddquote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze op CNN, maar op de beelden zie ik nu wel duidelijk de finishlijn.
Laten we gaan speculeren. Ik denk Groenlinks.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
Denk toch wel een aanslag. Uit welke hoek is nu de vraag.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Rogan het volgende:
GORE:OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
die ene loper valt naar!quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef Rogan het volgende:
https://vine.co/v/bFdt5uwg6JZ
Video van de explosie.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef falling_away het volgende:
Ja nu is elk koffertje dat gevonden wordt een possible bomb natuurlijk. Begrijpelijk maar het is net zo goed niks
Klein beginnen?quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Waarom in -of all places- Boston en niet NYC of L.A.?
Grote stad, groot event, wellicht meer mogelijkheden dan NYC of LA?quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Omdat niemand het daar verwacht?quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Groot licht jij he.quote:Op maandag 15 april 2013 21:38 schreef falling_away het volgende:
Ja nu is elk koffertje dat gevonden wordt een possible bomb natuurlijk. Begrijpelijk maar het is net zo goed niks
Patriots day: http://en.wikipedia.org/wiki/Patriots'_Dayquote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Omdat in Boston een evenement in de gang was: terrorisme is angst inboezemen en als mensen zich niet meer veilig voelen op evenementen....dan werkt het dus.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Twitter is niet te geloven bij dit soort zaken. Iemand post voor de lol iets wat uit de eigen duim gezogen is. Anderen retweeten dat. Zo gaat de bal steeds verder rollen tot grotere media het oppikken en de waardeloze nepbron niet meer te traceren is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gerucht dat een vierde explosief gevonden is bij de JFK Library (Twitter).
Omdat je het daar niet zo snel zal verwachten denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
De Boston marathon is een van de bekendste marathons ter wereld.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
De agglomeratie Boston heeft toch 7 miljoen inwoners.Wereldberoemde universiteiten. Is echt niet zomaar een lullig stadje omdat het niet vaak voorkomt in Hollywood.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Waarom niet? Het is niet alsof Boston een doerendorp in the middle of nowhere is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:39 schreef Misty_eyes het volgende:
Die zit al in de lucht denk ik zo of in een bunker.quote:Op maandag 15 april 2013 21:40 schreef octium het volgende:
Heftig dit, benieuwd hoe Obama hierop reageert
Oké, tnx.quote:Op maandag 15 april 2013 21:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De agglomeratie Boston heeft toch 7 miljoen inwoners.Wereldberoemde universiteiten. Is echt niet zomaar een lullig stadje omdat het niet vaak voorkomt in Hollywood.
Die loper in het oranje in het midden. Gewoon doorlopen.quote:Op maandag 15 april 2013 21:37 schreef Rogan het volgende:
https://vine.co/v/bFdt5uwg6JZ
Video van de explosie.
wat hij zegt dus eigenlijkquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
"De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog"
dat het uit die hoek komt lijkt me logischer dan noord korea of groen linksquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
"De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog"
Lijkt me een linkquote:Op maandag 15 april 2013 21:43 schreef Tourniquet het volgende:
lolquote:
Sowieso Noord Koreaquote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat eht veel logischer is dat het een gestoorde individu is dan georganiseerde misdaad of terrorisme.
Waarom? Marathon wordt toevallig gelopen, hoeft helemaal niks met zo'n Patriot's Day te maken te hebben. Vreemde speculatie.quote:
Rot toch op johquote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef JimmyJames het volgende:
Zal wel weer een lone moslim wolf zijn, denk ik?
iets wat ik ook al 2 keer riep, alleen de rest gooit het op aanslagen en dergelijkequote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vermoed dat eht veel logischer is dat het een gestoorde individu is dan georganiseerde misdaad of terrorisme.
Noord-Korea niet vergeten!quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef De_Guidance het volgende:
- Links
- Rechts
- Geflipte eenling
- Midden-Oosten
- combinatie van dit
Blijft allemaal speculeren.
quote:Op maandag 15 april 2013 21:36 schreef Rogan het volgende:
GORE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna, was een quote van Eelco Bosch van Rosenthal:quote:
Oh, je bedoelde wat anders met link.twitter:eelcobvr twitterde op maandag 15-04-2013 om 21:27:47De staat Massachusetts (Boston) viert vandaag Patriots' Day, ter herdenking van eerste veldslagen v/d Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog reageer retweet
op 0:41 zie je op de achtergrond een 2e explosie!quote:
Want?quote:Op maandag 15 april 2013 21:47 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch een logische hypothese.
Dat vroeg ik me ook al af. Eerste aanslag sinds jaren in Amerika denk ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoelang geleden is er een "aanslag/explosie" geweest van zoiets als dit na 9/11 in Amerika geweest?
Boston Tea Party, 1773 meen ik.quote:Op maandag 15 april 2013 21:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Engeland toch? Iets met de Tea Party?
Die marathon is ieder jaar op Patriot's Day.quote:Op maandag 15 april 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom? Marathon wordt toevallig gelopen, hoeft helemaal niks met zo'n Patriot's Day te maken te hebben. Vreemde speculatie.
Dit soort posts slaan vooralsnog nergens op.quote:Op maandag 15 april 2013 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:20.46 (15.46) You can listen to the Boston Fire Department's radio feed here. They sound calm and professional but are cautioning their staff about the possibility of "secondary devices" in the area.
want de Amerikanen en de moslimterroristen hebben al een tijdje wat onenigheid met elkaarquote:
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?quote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af. Eerste aanslag sinds jaren in Amerika denk ik.
Ik bedoelde zelf met explosieven, zoiets, want die schietpartijen gebeuren er te vaak, helaas.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?
quote:The marathon was being run in honor of the victims of the Newtown massacre. Some families were apparently watching from near the finish line.
Oh ja, dat is de enige groepering waar Amerika onenigheid mee heeft.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
want de Amerikanen en de moslimterroristen hebben al een tijdje wat onenigheid met elkaar
Jawel, maar ik had het over explosieven e.d.quote:Op maandag 15 april 2013 21:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die schietpartij in de bioscoop en op die basisschool zijn ook een soort aanslagen toch?
quote:
meh is statistisch gezien logischer. Ik zit zelf in Amerika en men gaat hier veel te snel uit van een "ze zijn allemaal tegen ons" insteekquote:Op maandag 15 april 2013 21:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit soort posts slaan vooralsnog nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |