Afbeelding?quote:Op maandag 15 april 2013 21:09 schreef Domme_Gans het volgende:
Dat rooie spul daar rechtsonder, is dat bloed? En zie ik ledematen daar liggen?
quote:Op maandag 15 april 2013 21:25 schreef robdriessen het volgende:
Godver, zelf gisteren gerend in Rotterdam. Moet je je voorstellen dat het op de Coolsingel was gebeurd. *rilt*
verwacht niet dat het vanuit korea komt.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
Vreselijk.
Zou het met Korea te maken kunnen hebben?
Of komt het uit een andere hoek.
Het is afwachten maar bij een aanslag verwacht ik toch iets meer kracht van de explosie.quote:Op maandag 15 april 2013 21:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb vrij recent nog gelezen dat veiligheidsofficials de vrees al hadden uitgesproken dat een volgende aanslag op een groot sportevenement zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook veel bloed te zien
quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef Ziekebaard het volgende:
Foto is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ook veel bloed te zienWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Het lijkt me sterk dat dit een ongeluk is.quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is afwachten maar bij een aanslag verwacht ik toch iets meer kracht van de explosie.
dit idd, dit lijkt mij meer de actie van een individu.quote:Op maandag 15 april 2013 21:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is afwachten maar bij een aanslag verwacht ik toch iets meer kracht van de explosie.
ja die plek is wel iets te toevallig imhoquote:Op maandag 15 april 2013 21:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat dit een ongeluk is.
SPOILER: goreOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |