Licht broodquote:Op zondag 14 april 2013 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ook handig: brood willen bakken, oven voorverwarmen... en hem niet op de juiste stand zetten... nu stond alleen het licht aan. Dat helpt niet._!
Maar waarom doe je het dan zo vaak?!quote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte.. Net ook 10 km , vidn er geen fuck aan
Zodat ze los kan gaan bij de buffetrestaurants.quote:
Dat is het enige wat ik kanquote:
Nope, alleen die van deze weekquote:Op zondag 14 april 2013 15:08 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kan
Onhee, wat Henk zegt eigenlijks
Zo maar even naar de AH, zijn de euroaanbiedingen van vorige week en komende week nu allebei geldig?
ja, dan zijn de aanbiedingen van komende week toch nog niet geldig?quote:Op zondag 14 april 2013 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Zondag is toch laatste dag van de actie?
dat kun je op twee manieren lezen hèquote:Op zondag 14 april 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
thanks
Hoop dat je hummel nog blijft zitten XM, sterkte met wachten...
Wie van de slankies wordt hierna zwanger? De lekkerste taartenbakster??
Haha nee ander vriendinnetjequote:Op zondag 14 april 2013 15:54 schreef V1z0R het volgende:
"B: Verhuizen"... Wut?!Oja, Novem helpen waarschijnlijk
Altijd goede bewegingquote:Op zondag 14 april 2013 15:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha nee ander vriendinnetje
Gelukkig waren er ook verhuizers en moesten we vooral veel kleine spullen 4 trappen af tillen
Ja, wel chill!quote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Altijd goede beweging
En verhuizers op zondag?
Welkom in de Randstadquote:Op zondag 14 april 2013 16:09 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Altijd goede beweging
En verhuizers op zondag?
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd lekker knus in de provincie, Vik... Waar op rotondes auto's voorrang hebben op fietsers zoals het hoort
Neem de groene. Kontje eraf breken, wassen, drogen, eventueel in stukken snijden of niet, grillen. Klaar.quote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Binnenkort maar eens leren hoe ik die klaar moet maken.
Schillen, koken, botersaus, ei erbij.quote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Binnenkort maar eens leren hoe ik die klaar moet maken.
En ham, jonge gekookte aardappelen, gesmolten boter (botersaus kan ook ja) en een glaasje riesling.quote:
Huh? Ik maak kus altijd gewoon van wat er in de pan zit van vlees bakken met een beetje water?quote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool klaar, jus nergens te vindendus dan bewaar ik de boerenkool maar voor morgen en eet ik nu spaghetti met spinazie, paprika, champignons en courgette.
ik heb geen spekjes oid erbij dus ook geen vleesjusquote:Op zondag 14 april 2013 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh? Ik maak kus altijd gewoon van wat er in de pan zit van vlees bakken met een beetje water?![]()
Oeh, maak je foto's ... Lekker even kwijlenquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Moet je wel vlees eten bij je boerenkool.
Pizzadeeg ziet er echtawesome
uit. Ben benieuwd of dat 't ook is!
Ohjaquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb geen spekjes oid erbij dus ook geen vleesjus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk?
voor onder een rokje / zwart jurkje als ik mijn pumps niet meer trekhebben een zeer goed voetbed wat lastig te krijgen is tegenwoordig. En ik had maat 38,5 erin
![]()
kan ook maar mijn mem maakte met het jus dus wil ik het ook zo hebbenquote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ohjaduh! Als we alleen worst hebben doe ik als t niet al smeuïg genoeg is er een klontje boter door.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Perruche het volgende:
Oh en gekocht:zou ze zelf niet kopen met die studs erop maar ze zijn niet niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk?
voor onder een rokje / zwart jurkje als ik mijn pumps niet meer trekhebben een zeer goed voetbed wat lastig te krijgen is tegenwoordig. En ik had maat 38,5 erin
Oh ik ga voortaan pas na kwart voor 7 koken. Zo heet hier in de keuken met de zon op ramen van drie meter hoog
Niet meer actief op Fok!
Boter, azijn! augurk, zilverui en mosterd is een MUST bij boerenkoolquote:Op zondag 14 april 2013 19:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ohjaduh! Als we alleen worst hebben doe ik als t niet al smeuïg genoeg is er een klontje boter door.
Die waren niet 200km verwijdert en vrij van repercussiesquote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Had van jou niet anders verwachtwonder bovn wonder vonden zowel pa als vriendje ze wel leuk
quote:Op zondag 14 april 2013 19:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
kan ook maar mijn mem maakte met het jus dus wil ik het ook zo hebben
dat maar dan zonder spelfoutquote:Op zondag 14 april 2013 19:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Die waren niet 200km verwijdert en vrij van repercussies
Teleurstellend zo zonder hoofdletters of interpunctie.quote:Op zondag 14 april 2013 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
voorspelbaar hooriets minder visolie eten jij
quote:Op zondag 14 april 2013 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, maak je foto's ... Lekker even kwijlen
quote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Vik!!Beetje weinig wel
Had post van de Postcode loterij, die flikker ik altijd gelijk in de oud papier bak maar vandaag maakte ik hem open. Gelukkig maar want ik mag voor 20E naar de Bart Smit
Fijn lijstje Sigme! Hoe gaat het voor de rest met je?
quote:Op zondag 14 april 2013 19:02 schreef Perruche het volgende:
Oh en gekocht:Ook niet mijn dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk?
![]()
Erg he? Is heb er ook zo'n last van als ik veel suiker/ carbs eet.quote:Op zondag 14 april 2013 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]bofkont! (Bart Smit? Wat zou je daar nu voor leuk kunnen halen? Ben heel benieuwd waar je mee thuis komt!)
't Gaat niet zo heel best eigenlijk. Ik ga deze week weer heel hard proberen suiker (lees: koekjes) te verslaan. Als dat lukt voel ik me stukken beter. Lukt het niet voel ik me klote en wil ik meer suiker.
Na dit weekend in elk geval twee lange weekenden, dat is vast goed. Kan ik wat hardlopen. Ik hou wel echt van hardlopen. Ga ik me ook beter van voelen (al heb ik geen rennershoogte).
Heb jij een beetje beter weer daar op je minivakantie dan wij hier? Iets minder pijn in de botten?
God wat hoop ik dat de zon gaat schijnen en het hier warm maakt.
Hoeft niet, mag welquote:Op zondag 14 april 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
Mensen jullie hoeven geen-smiley te posten achter jullie mening hoor
Erg he! Je hebt de tompouce, plakken cake, chips en dat de hele dag door ook gezien?quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind ze voor ballerina's erg leuk.Perr!
En An, jij durft hoor. Èn komkommer èn bleekselderij èn paprika.
Ik zou maar een balansweek inplannen.
quote:Op zondag 14 april 2013 19:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik vind ze voor ballerina's erg leuk.Perr!
En An, jij durft hoor. Èn komkommer èn bleekselderij èn paprika.
Ik zou maar een balansweek inplannen.
Ja, zo stom. Ik voel me bekant weer een roker.quote:Op zondag 14 april 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Erg he? Is heb er ook zo'n last van als ik veel suiker/ carbs eet.
Verslaving....je weet dat je je beter voelt als je het niet doet, maar toch...quote:Op zondag 14 april 2013 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, zo stom. Ik voel me bekant weer een roker.
Nou is het me ook gelukt daarmee te stoppen. Maar momenteel winnen de koekjes te vaak.
^^quote:Op zondag 14 april 2013 19:35 schreef An24 het volgende:
[..]
Erg he? Is heb er ook zo'n last van als ik veel suiker/ carbs eet.
Ik moest hier even over nadenkenquote:
Uhmmm, bijbetalen ook nogquote:Op zondag 14 april 2013 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest hier even over nadenken.
Maar voor 20 euro mag dat dan wel met bladgoud op de randjes zijn.
Zonlicht en warmte doen veel, maar uiteindelijk zal ik de koekjes toch gewoon met mijn zwakke wilskracht moeten verslaan. Raar, vroeger had ik helemaal geen suikerdrang. Van jou herinner ik me dat ook zo: een paar jaar geleden had jij geen drang tot zoet. Toch?
Ik ben een hartige snoeper, van nature.
quote:Op zondag 14 april 2013 20:01 schreef sigme het volgende:
Maar inderdaad, er loopt van alles weer uit en de vogels zingen en ik heb afgelopen herfst een toeristenpakket Amsterdamse bloembollen in de grond gestopt en die komen boven, het ziet er allemaal best hoopvol uit.
Als het straks ook weer vroeg licht is kan ik weer 's ochtends door het bos hardlopen, daar heb ik ook zin in. Mijn route nu vind ik ook heel mooi, over een zandpad langs een kanaal, kan ik ook in het donker niet verdwalen (of struikelen). Maar ik vind hardlopen toch een soort verbeterd en versneld wandelen, en dan vind ik wat afwisseling in de routes wel fijn.
Ik had vanmiddag deeg voor naan gemaakt. Even laten staan rijzen in de oven, en de oven even aangezet om een beetje warm te worden. Dat even werd een beetje langer, met als gevolg dat de badmuts die over m'n kom heen zat over het deeg gesmolten was. Geen naan vandaag dus...quote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Moet je wel vlees eten bij je boerenkool.
Pizzadeeg ziet er echtawesome
uit. Ben benieuwd of dat 't ook is!
Nuance is de enige reden dat ik niet compleet uitgekotst wordtquote:Op zondag 14 april 2013 19:35 schreef Viking84 het volgende:
Mensen jullie hoeven geen-smiley te posten achter jullie mening hoor
quote:Op zondag 14 april 2013 20:19 schreef V1z0R het volgende:
Heb een week op m'n stagebedrijf rondgelopen uitleggen dat ik al gegeten had nadat mensen zeiden "mahlzeit" terwijl ze het net daar bedoelden als goedemiddag
Bloedsomloop dus.quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef V1z0R het volgende:
Doorbloeding, of bedoel je de spijsvertering, Tink?
[..]
Nuance is de enige reden dat ik niet compleet uitgekotst wordt
gaat ook kijkenquote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Nallie het volgende:
Jeez, die chick bij Obese ging als maaltijd gewoon ff 5 kilo rivierkreeftjes met aardappelen en mais wegvreten. Naar schatting zo'n 6000 kcal
5 kilo?! (daar is dus geen emoticon voor hoe ik dat mij afvraag)quote:Op zondag 14 april 2013 20:22 schreef Nallie het volgende:
Jeez, die chick bij Obese ging als maaltijd gewoon ff 5 kilo rivierkreeftjes met aardappelen en mais wegvreten. Naar schatting zo'n 6000 kcal
Hmm nou nee hoor. Ik mag jou wel.quote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef V1z0R het volgende:
Doorbloeding, of bedoel je de spijsvertering, Tink?
[..]
ik ook welquote:
Je weet zeker dat je niet per ongeluk naar Animal Planet hebt gezapt?quote:
Ik wilde iets zeggen over walvissen...quote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je niet per ongeluk naar Animal Planet hebt gezapt?
Volgens mij eet een volwassen orka nog geen 5kilo rivierkreeft per dag.
5 kilo... De bakjes die ik koop zijn 100gr. 50 bakjes in een maaltijd... Volgens mij kost het iets van 1,30 of zo per bakje. Daar kan Vik 2 weken van eten!
quote:Een blauwe vinvis eet wel 6.000 kilo voedsel per dag
ja haal mij er maar weer bijquote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
5 kilo... De bakjes die ik koop zijn 100gr. 50 bakjes in een maaltijd... Volgens mij kost het iets van 1,30 of zo per bakje. Daar kan Vik 2 weken van eten!
Als ze 200kg weegt klopt het stiekem wel.quote:Op zondag 14 april 2013 20:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over walvissen...
Maar nee echt 5 kilo, naja 11 pounds, dus iets minder!
Het 'klopt' sowieso niet hoorquote:Op zondag 14 april 2013 20:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als ze 200kg weegt klopt het stiekem wel.
10ton orka eet 250kg
Klopt, want je spelling isquote:Op zondag 14 april 2013 20:14 schreef V1z0R het volgende:
Lolwut?quote:Op zondag 14 april 2013 20:46 schreef Nallie het volgende:
Wat is iedereen onaardig!
Ik vind V1z toch een beetje de Slankie-goeroe
Nou qua kennis enzo! Net zoals Loveliquote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef V1z0R het volgende:
Als ze nou eens mensen die een taal logisch maken laten bepalen hoe of wat dan zou ik dat beheersen
Tot dan beschouw ik het als anarchie!
Vive la dt-fout!
[..]
Lolwut?
maar Co is de slankiemoeder, want zij was er van alle huidige posters het eerst. Volgens mijquote:
Dan ben ik de vader want ik was al aanwezig in #28quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar Co is de slankiemoeder, want zij was er van alle huidige posters het eerst. Volgens mij
Sarabi en ik zijn ook posters van het eerste uur. En wat hebben we een succes geboekt in zes jaar tijd![]()
niet frequent dan want ik kan me jou niet herinneren uit die tijdquote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan ben ik de vader want ik was al aanwezig in #28
Ben een poosje afwezig geweest inderdaadquote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
niet frequent dan want ik kan me jou niet herinneren uit die tijd
Als ik de lijstjes van toen vergelijk met die van nu, vind ik wel dat we er erg op vooruit zijn gegaan met z'n allen. Dit topic laat wel zien dat slank en gezond niet saai of vies hoeft te zijn
Ik was ooit de jongste van het topicquote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben een poosje afwezig geweest inderdaad
Maar in de pre-historie postten we alleen updates en maar sommigen lijstjes.
Stond iedereen nog met alle stats in de OP
Toen ik hier kwam leefde ik elke dag op een bordje avondetenquote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik was ooit de jongste van het topic(jaartje of 6 geleden). Toen at ik alleen maar appels en rijstwafels en mocht ik bijna niets vanwege een onzinnig dieet van een dietiste.
Misschien moeten we die stats weer teruginvoeren, misschien snappen de voorbijkomende goeroe's dan dat de meeste dames hier wel een prima lijf hebben.
mwhahahahaquote:Op zondag 14 april 2013 20:28 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Mysterieuze buikpijnen. Wilde ze me op een 'histamine-vrij' dieet zetten. Ofwel: je mag niets dat ooit een allergische reactie heeft veroorzaakt bij de rest van de wereld, en dan stuk voor stuk dingen weer toevoegen. Dus mocht alleen zout (geen andere kruiden), onbewerkt kip/rund etc. En broodquote:Op zondag 14 april 2013 21:25 schreef V1z0R het volgende:
WTF had jij trouwens gemeld dat je dat dieet meekreeg, Chico
Ja dat! moet ze nog wel even inlopenquote:Op zondag 14 april 2013 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind de schoenen wel leuk, maar dan vooral onder een broek. Onder supertuttige jurkjes en rokjes kunnen ze ook best, of onder een zwart overgooiertje ofzo.
Ademen iig wel!quote:Op zondag 14 april 2013 22:11 schreef Perruche het volgende:
En obeseniet gezien, jammmer!
Maria mooie laarzen! Wel warm voor de aankomende zomer
Je hebt de reden voor mijn Yvonne-award nominatie in SEX gevonden ?quote:Op zondag 14 april 2013 21:00 schreef V1z0R het volgende:
Li is inderdaad
Was benieuwd hoe het met Siral ging vanmiddag dus even posthistory gekeken, zag ik een Siral-post van dit jaar in een topic waar Li dus kennelijk ook goeroe is
ik op chips en ijsquote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Toen ik hier kwam leefde ik elke dag op een bordje avondeten
En omdat ik niet wilde opscheppen(badum tsshh) had ik m'n afgevallen gewicht naar beneden geschroefd
Haha! Naar de PUA meeting! En ik heb je nummer nietquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Perruche het volgende:
[..]
Waarnaartoe? Had maar gebeld, ik was shoppen
Ik eerderquote:Op zondag 14 april 2013 21:03 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dan ben ik de vader want ik was al aanwezig in #28
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 15 april 2013 06:17 schreef motorbloempje het volgende:
Huisalarmen die elke nacht een half uur afgaan
buren die op vakantie zijn en de boel niet (goed) hebben ingesteld? Wel funest voor je nachtrust zeg...quote:
oh dat kan nog want die is nog niet geweestquote:Op maandag 15 april 2013 00:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha! Naar de PUA meeting! En ik heb je nummer niet
Ja, ik vind het er ook als weinig uitzien, er mist iets... Oh ja! Ben de kwark met frambozen/bramen vergetenquote:Op maandag 15 april 2013 07:41 schreef Perruche het volgende:
Oh Viking ik vind je lijstje maar weinig vooral je L.
Ik Doe geen planning want heel de dag onderweg, ontbijten komt pas rond half 10![]()
S heb ik al gehad; haasten rennen en zweten om alle connecties te halen
Zie latere postquote:
gisteravond is haar dochter geborenquote:Op maandag 15 april 2013 01:24 schreef loveli het volgende:
Ja? Is er een update? Heb alleen Z&G ge-F5d, maar daar nog geen nieuws.
Die leg ik om die reden 's avonds al klaarquote:Op maandag 15 april 2013 09:21 schreef Probability het volgende:
Shit verslapen en spullen kwijt voor sporten, handig!
Ja lagen ook klaar! Alles net geen sokken/haarelastiekje/sleutels/sportpasjequote:Op maandag 15 april 2013 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die leg ik om die reden 's avonds al klaarScheelt 's ochtends zoekwerk
Datquote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Ademhalen lijkt me wel iets dat handig zou kunnen zijn tijdens het slapen ja
Dan schrikken je hersens je wel wakker bij zuurstoftekort...quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
DatIk zou dat wel zorgwekkend vinden. Wat als je vriend je niet wakker had gemaakt?
Even langs de HA? Klinkt een beetje als slaapapneuquote:Op maandag 15 april 2013 09:41 schreef Chicolate het volgende:
Ook slecht geslapen! Maar dat doe ik al weken (en toen vriendlief zaterdag ook slecht sliep, viel het hem op dat ik vergat te ademen en met mn hoofd in het kussen lagom na een duwtje opeens weer naar adem te snakken en verder te slapen. Oh joy.)
Zou je denkenquote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Ademhalen lijkt me wel iets dat handig zou kunnen zijn tijdens het slapen ja
Niet dat ik weet. Is ook de eerste keer ooit dat dit opvielquote:
Heb je suggesties dan? (wel snel, heb weinig tijd 's ochtendsquote:Op maandag 15 april 2013 10:53 schreef conleche het volgende:
Vik, het hoeft niet, die havermout he? Zijn zat andere ontbijten die ook gezond zijn. En wij kwamen in 2007(?) in hetzelfde nummer binnen dacht ik. Iets in de 40.
noten. ongezouten, ongebrand.quote:Op maandag 15 april 2013 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Consumpties: 1485.75 kcal
Beweging: 350.00 kcal
Balans: 1135.75 kcal
Ik kom veel te laag uit en heb nog een gekookt ei toegevoegd aan m'n lijstje, dan zit ik iig goed in m'n eiwitten vandaag. Ook de jus komt er nog bij, maar daarmee kom ik ook niet op een fatsoenlijk aantal calorieën uit.
Iemand nog ideeën voor koolhydraatarme, eiwitrijke, 'gezondenvetterijke' dingen die ik kan toevoegen?
Goeie!quote:
In #45 kwam ik voor het eerst meeposten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar Co is de slankiemoeder, want zij was er van alle huidige posters het eerst. Volgens mij
Sarabi en ik zijn ook posters van het eerste uur. En wat hebben we een succes geboekt in zes jaar tijd![]()
Ik kwam binnen met bijna 90 kilo en at chips en ijs als D, dus ja, ik ben er wel op vooruitgegaanquote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn jullie alledrie gezonder en slanker dan aan het begin toch!
Ik nietNouja eet wel beter, veelal.
Google kan je vertellen waar de meeste gezonde vetten in zitten. Paranoten, walnoten en macadamianoten doen het iig goed.quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie!
Er is alleen geen markt vandaagZijn cashews of pinda's ook goed? Studentenhaver zie ik ook langskomen als ik google.
Ik vind noten in de supermarkt zo duur. Dat moet toch anders kunnen?
Mooi!quote:Op maandag 15 april 2013 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Google kan je vertellen waar de meeste gezonde vetten in zitten. Paranoten, walnoten en macadamianoten doen het iig goed.
Doe nog eens een voor- en na foto?quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In #45 kwam ik voor het eerst meeposten.
En succes....tja
Behalve dat ik er 100 gram in moet gooien om voldoende calorieën te halen zonder nog meer koolhydraten te eten. Ik ga maar eens googlen voor koolhydrate, eiwitrijke, gezondevetrijke producten, behalve noten en vis.quote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef the85mc het volgende:
Iets van 1e/100 gram toch? Als je iedere dag 50 gram eet is t 50 cent.. Ik zou niet snel op eten bezuinigen, dat is echt het laatste wat ik doe. Je hebt maar 1 lichaam en zulks..
Calorien op zich is geen doel Voedingswaarde wel.quote:Op maandag 15 april 2013 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve dat ik er 100 gram in moet gooien om voldoende calorieën te halen zonder nog meer koolhydraten te eten. Ik ga maar eens googlen voor koolhydrate, eiwitrijke, gezondevetrijke producten, behalve noten en vis.
Ik ben begonnen in de dieetclub, ben wel slanker dan toen ik daar begon.quote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn jullie alledrie gezonder en slanker dan aan het begin toch!
Ik nietNouja eet wel beter, veelal.
Topic shmopic, overall success ftw!quote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in de dieetclub, ben wel slanker dan toen ik daar begon.
Maar niet slanker dan toen ik in dit topic kwam.
Wel gezonder en gelukkigerdat wel.
Wij zijn allebei gaandeweg veel afgevallen, maar op een gegeven moment ook weer aangekomen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in de dieetclub, ben wel slanker dan toen ik daar begon.
Maar niet slanker dan toen ik in dit topic kwam.
Wel gezonder en gelukkigerdat wel.
Ik was eind 2009 66,7 kgquote:Op maandag 15 april 2013 11:18 schreef the85mc het volgende:
Ik doe pas mee vanaf #1800 ofzo.. In die tussentijd +5 kg. Ik was ook al bijna op gewicht toen ik hier kwam. Het was echt om de laatste en moeilijke 3 kg eraf te krijgen. Ik was precies 1 dag 78,1 kg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 geroosterde volkoren boterhammen met beleg en een gekookt eitje? Zo simpel kan het zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je suggesties dan? (wel snel, heb weinig tijd 's ochtends, ga niet uitgebreid staan kokkerellen).
Ja, maar brood eet ik ook al als lunch en dan zit ik weer op te veel broodquote:Op maandag 15 april 2013 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
2 geroosterde volkoren boterhammen met beleg en een gekookt eitje? Zo simpel kan het zijn.
Ja, alles mag vooral strakker.quote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Op die laatste foto zie je er wel heel goed uit en blij uit, Sarabi![]()
. Maar kan me voorstellen dat je er nog wat af wilt.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]Jij hebt niet de klagen meid, je bent prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je vindt dat je te veel brood eet kan je ook als lunch geen brood eten. Dan heb je ook veel meer mogelijkheden. Salades, koude kliekjes, omeletten.quote:Op maandag 15 april 2013 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar brood eet ik ook al als lunch en dan zit ik weer op te veel brood. Probeer juist te minderen met brood
.
Kipfilet als broodbeleg of tussendoortje ga ik wel doen trouwens.
Ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je vindt dat je te veel brood eet kan je ook als lunch geen brood eten. Dan heb je ook veel meer mogelijkheden. Salades, koude kliekjes, omeletten.
Kan. Die was er iig in 2008 ook al.quote:Op maandag 15 april 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
2009 was een goed jaar, blijkbaar. Was dat toevallig SHE-time?
Bij mij had het niks met SHE te maken iig. Ik sportte toen echt heel veel en heel consequent en dat hield ik toen al meer dan een jaar vol. Tevens had ik acute stress vanwege relatieshit. En dan kan ik niet eten.quote:Op maandag 15 april 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Ja echt top! Waarschijnlijk ook deze week doordeweeks een keer afsprekenquote:
Dat nare geschommel ken ikquote:Op maandag 15 april 2013 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Begonnen op 165
Na 1e keer hier naar 90
Toen poos hier niet geweest en gestaag naar de 130 gegaan
Hier weer beland en rustig aan zit ik nu op 105 met heul wat meer spiermassa dan voorheen, al was ik begin dit jaar wel weer even kort 115
quote:Op maandag 15 april 2013 11:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja echt top! Waarschijnlijk ook deze week doordeweeks een keer afspreken![]()
Ze is niet op haar mondje gevallen en dat heb ik wel nodig, af en toe.
Ja toen was ik ook op m'n dunst!quote:Op maandag 15 april 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Ik ook, maar dat had niets met SHE te maken hoorquote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja toen was ik ook op m'n dunst!
Als je bij de C&A op gegeven moment zelfs geen passende kleding meer kan vinden zak je wel even door de grondquote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Mufasa208 het volgende:
@Sarabi, dat is een heel verschil!
@V1z, van 165KG is niet niks.Ga je je spiermassa nog uitbreiden?
En de Fok! zoekfunctie?quote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Google zegt taiwanees meidengroepje..
quote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Google zegt taiwanees meidengroepje..
Eet een banaan. Daar zit L-triptofaan in, natuurlijke rustgever. Noten ook goed. Het zit ook in melk, mocht je daaraan doenquote:
Ik pas nog wel in confectiematen, maar dan is het echt een hobbezak wat betreft shirts. Abercrombie & Fitch Muscle FTW!quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je bij de C&A op gegeven moment zelfs geen passende kleding meer kan vinden zak je wel even door de grond
Ja nog wel iets, maar wil wel gewoon m'n overhemden blijven passen
Wil m'n huidige schema nog even afmaken maar dan kijken naar een leuk schema gebaseerd op doggcrapp.
Dat wil ik ook wel proberen en dan zal ik vast ook wel iets afvallen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef loveli het volgende:
@Sarabi - je bent ook positief veranderd van een nogal verwende puber (excuzez je mot) naar een jonge vrouw die een stuk leuker in het leven staat.
Zou niet focussen op afvallen, maar op stabiel blijven en intussen kijken of je het aantal/de hoeveelheid 'zondige' tussendoortjes kunt verminderen/vervangen door iets beters.
Proberen kan altijd. Melk not so much, alleen karne od verwerkt in zoetigheid.quote:Op maandag 15 april 2013 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Eet een banaan. Daar zit L-triptofaan in, natuurlijke rustgever. Noten ook goed. Het zit ook in melk, mocht je daaraan doen
Dat helpt ook niet. She is een oude moderator blijkbaar.. nou ja, als jullie t niet willen zeggen dan niet.quote:
Ja, ik heb m'n lengte nog meezittenquote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik ben al tijden niet meer onder de 90KG geweest.
[..]
Ik pas nog wel in confectiematen, maar dan is het echt een hobbezak wat betreft shirts. Abercrombie & Fitch Muscle FTW!
Als je eenmaal aan de DC bent, dan maar eens samen gaan trainen?
SHE had het SHE-eet (shieet?quote:Op maandag 15 april 2013 12:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet. She is een oude moderator blijkbaar.. nou ja, als jullie t niet willen zeggen dan niet.
De goede oude tijd......quote:Op maandag 15 april 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SHE had het SHE-eet (shieet?) ontwikkeld, waarmee veel Fokkers zijn afgevallen
Ze postte ook een tijdlang mee hier! En toen was er een fok-rel en was ze weg. </notendopje>
fixedquote:Op maandag 15 april 2013 12:08 schreef Sarabi het volgende:
Oja en ik zou ga gewoon weer met Jillian moeten beginnen, toen was dan ben ik binnen 2 weken al strakker.
Thanks. Goed dieet of crashen voor gevorderden? Ik ben echt een dieet nitwit..quote:Op maandag 15 april 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SHE had het SHE-eet (shieet?) ontwikkeld, waarmee veel Fokkers zijn afgevallen
Ze postte ook een tijdlang mee hier! En toen was er een fok-rel en was ze weg. </notendopje>
5 uur is best prima tochquote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga lekker naar de sportschool (nu het nog mag, als de behandeling begint mag ik niet meer dan vijf uur per week sporten). Dus mensch, fijne dag
Jij wel, ja... ik werd laatst al geplaagd dat ik 1.40 zou zijn. Ik ben een smurf...quote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef V1z0R het volgende:
SHE: http://forum.fok.nl/user/history/21704
[..]
Ja, ik heb m'n lengte nog meezitten
Kunnen altijd keer kijken natuurlijk, maar wil ook geen compleet modderfiguur slaan
Dat is niet alleen hier.quote:Op maandag 15 april 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en doggcrapp, lalalal. Ik weet dat het een trainingsiets is, maar staat toch maf in zinnen![]()
Veel spieren maken je ook echt kleiner.. Hoe zwaarder, hoe meer je tussenwervels worden 'ingedrukt'.quote:Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Jij wel, ja... ik werd laatst al geplaagd dat ik 1.40 zou zijn. Ik ben een smurf...
En een modderfiguur slaan? Naah.
[..]
Dat is niet alleen hier.Soms denken mensen dat ik ze de gek aansteek als ik er uitleg over geef.
In essentie was het low-carb toch? Rijst was zwarte rijst geloof ik? In ieder geval een variant die niet heel veel carbs bevatte. Oh nee, heb even teruggezocht. Wel matigen met carbs en een carbloze avondmaaltijd. Ik herinner me dat ze wel erg voor low-carb was.quote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Thanks. Goed dieet of crashen voor gevorderden? Ik ben echt een dieet nitwit..
Vet en carbs worden vrij basic verwerkt, voor eiwitten moeten je nieren aan het werk. Te veel eiwit kan, maar komt weinig voor als je niet heel erg je best doet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:19 schreef Skoap het volgende:
Kan je eigenlijk ook te veel eiwit eten?
Of is het juist wel verstandig om in mijn smoothie of kwark ook nog een schep whey te gooien?
Alleen paprika en ui zat erin volgens haar recept:quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef loveli het volgende:
Het was rijst met ei en veggies, basic wat je nodig hebt aan voedingsstoffen.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:26 schreef Novem het volgende:
Hoe kwam ze er eigenlijk op dat dat dieet goed is?Was toch de hele dag witte rijst met azijn eten? SHE de slank-goeroe
En de rel over de naaktfoto's
Eens!quote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef conleche het volgende:
Ik bedoelde met aanwinst dan ook dat ik erg om haar kon lachen. Korreltjes zout heb ik wel altijd genomen bij al haar verhalen, maar ze was erg witty.
Zet maar weer uit: de naaktfoto's zijn er nooit gekomen (dat was de relquote:
Wut?quote:Op maandag 15 april 2013 12:37 schreef Viking84 het volgende:
SHE had ook nog een eigen forum waar een groot deel van de slankies naartoe verkaste
Iets met mening en eenquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
DatIk zou dat wel zorgwekkend vinden. Wat als je vriend je niet wakker had gemaakt?
Alleen overmatig langdurige krachtsinspanningen hebben invloed op de groeischijven van botstructuren in de fase van van kind tot puber. Kijk maar eens naar de ziekte van Perthes bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 april 2013 12:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Veel spieren maken je ook echt kleiner.. Hoe zwaarder, hoe meer je tussenwervels worden 'ingedrukt'.
Doe jij nou ook aan bodybuilding? Of was dat iemand anders?
Sure, nog meer aanhakers?quote:Op maandag 15 april 2013 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bootcampen met Mufasa en V1z! Nieuwe slankie-meet?
Oe wie dan?quote:Op maandag 15 april 2013 12:37 schreef Novem het volgende:
De goede oude tijd toen ik nog vrolijk meelurkte onder een ander accountje
Zegt wel wat over mijn levels van geen-levenheid, maar goed
Gewoon beide jewaits! Viel allemaal mee tochquote:Op maandag 15 april 2013 12:37 schreef Viking84 het volgende:
SHE had ook nog een eigen forum waar een groot deel van de slankies naartoe verkaste
Ze lurkte, dus ik denk niet dat je haar kentquote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe wie dan?![]()
[..]
Gewoon beide jewaits! Viel allemaal mee toch
Co: Witty idd![]()
Jullie waren/zijn de Puppels toch!
Het is ook jouw "bootcamp".quote:Op maandag 15 april 2013 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Als je mij aan het bootcampen zet mag je me vervolgens wegdragengaat m'n knie nooit trekken
quote:
Ja dus ook V1z-approved dingen!quote:
Veel spieren kleiner? Nooit last van gehad. Juist door de strakheid had ik het gevoel 'langer' te worden. En ik was erg gespierd en redelijk droog getraindquote:Op maandag 15 april 2013 12:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Veel spieren maken je ook echt kleiner.. Hoe zwaarder, hoe meer je tussenwervels worden 'ingedrukt'.
Doe jij nou ook aan bodybuilding? Of was dat iemand anders?
Ik kan ws. ook 80% nietquote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef An24 het volgende:
Ik kan niet meedoen met bootkamp meetMag ik wel mee? Beetje observeren
Ja las laatst zoiets. Meer spieren zijn zwaarder, dus krijg je kortere rug. 's ochtends ben je ook altijd stukje langer dan 's avonds, omdat in de loop van de dag je rug wordt ingedrukt.quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Veel spieren kleiner? Nooit last van gehad. Juist door de strakheid had ik het gevoel 'langer' te worden. En ik was erg gespierd en redelijk droog getraind![]()
En nu komt dat weer terug. Definitie
Bootcamp meet??quote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef An24 het volgende:
Ik kan niet meedoen met bootkamp meetMag ik wel mee? Beetje observeren
Dat zijn de tussenwervelschijven die door gebruik het waterbindend vermogen verliezen gedurende de dag, deze wordt in de nacht weer aangevuld. Een proces wat algeheel onder biodegradatie hoort, omdat je in een vooral energieverbruikende stofwisseling verkeert overdag.quote:Op maandag 15 april 2013 13:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja las laatst zoiets. Meer spieren zijn zwaarder, dus krijg je kortere rug. 's ochtends ben je ook altijd stukje langer dan 's avonds, omdat in de loop van de dag je rug wordt ingedrukt.
SCHOP!quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef Probability het volgende:
En ik kan dus heel makkelijk afvallen en een goed figuur hebben (ben echt een maand bezig met 1 x pw sporten)
Dus ik heb meer schoppen nodig!
Omdat gij 6 dagen zult arbeiden.quote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Waarom maar 1 keer per week sporten trouwens?
Dat is kutquote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, een tijdje geleden heb ik m'n sleutels in de rivier laten vallen hier. Nu moeten de sloten op het huis vervangen worden, kost fucking 250 euro...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |