Veel spieren maken je ook echt kleiner.. Hoe zwaarder, hoe meer je tussenwervels worden 'ingedrukt'.quote:Op maandag 15 april 2013 12:18 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Jij wel, ja... ik werd laatst al geplaagd dat ik 1.40 zou zijn. Ik ben een smurf...
En een modderfiguur slaan? Naah.
[..]
Dat is niet alleen hier.Soms denken mensen dat ik ze de gek aansteek als ik er uitleg over geef.
In essentie was het low-carb toch? Rijst was zwarte rijst geloof ik? In ieder geval een variant die niet heel veel carbs bevatte. Oh nee, heb even teruggezocht. Wel matigen met carbs en een carbloze avondmaaltijd. Ik herinner me dat ze wel erg voor low-carb was.quote:Op maandag 15 april 2013 12:14 schreef the85mc het volgende:
[..]
Thanks. Goed dieet of crashen voor gevorderden? Ik ben echt een dieet nitwit..
Vet en carbs worden vrij basic verwerkt, voor eiwitten moeten je nieren aan het werk. Te veel eiwit kan, maar komt weinig voor als je niet heel erg je best doet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:19 schreef Skoap het volgende:
Kan je eigenlijk ook te veel eiwit eten?
Of is het juist wel verstandig om in mijn smoothie of kwark ook nog een schep whey te gooien?
Alleen paprika en ui zat erin volgens haar recept:quote:Op maandag 15 april 2013 12:30 schreef loveli het volgende:
Het was rijst met ei en veggies, basic wat je nodig hebt aan voedingsstoffen.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:26 schreef Novem het volgende:
Hoe kwam ze er eigenlijk op dat dat dieet goed is?Was toch de hele dag witte rijst met azijn eten? SHE de slank-goeroe
En de rel over de naaktfoto's
Eens!quote:Op maandag 15 april 2013 12:33 schreef conleche het volgende:
Ik bedoelde met aanwinst dan ook dat ik erg om haar kon lachen. Korreltjes zout heb ik wel altijd genomen bij al haar verhalen, maar ze was erg witty.
Zet maar weer uit: de naaktfoto's zijn er nooit gekomen (dat was de relquote:
Wut?quote:Op maandag 15 april 2013 12:37 schreef Viking84 het volgende:
SHE had ook nog een eigen forum waar een groot deel van de slankies naartoe verkaste
Iets met mening en eenquote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
DatIk zou dat wel zorgwekkend vinden. Wat als je vriend je niet wakker had gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |