En de Fok! zoekfunctie?quote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Google zegt taiwanees meidengroepje..
quote:Op maandag 15 april 2013 11:52 schreef the85mc het volgende:
[..]
Google zegt taiwanees meidengroepje..
Eet een banaan. Daar zit L-triptofaan in, natuurlijke rustgever. Noten ook goed. Het zit ook in melk, mocht je daaraan doenquote:
Ik pas nog wel in confectiematen, maar dan is het echt een hobbezak wat betreft shirts. Abercrombie & Fitch Muscle FTW!quote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je bij de C&A op gegeven moment zelfs geen passende kleding meer kan vinden zak je wel even door de grond
Ja nog wel iets, maar wil wel gewoon m'n overhemden blijven passen
Wil m'n huidige schema nog even afmaken maar dan kijken naar een leuk schema gebaseerd op doggcrapp.
Dat wil ik ook wel proberen en dan zal ik vast ook wel iets afvallen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:35 schreef loveli het volgende:
@Sarabi - je bent ook positief veranderd van een nogal verwende puber (excuzez je mot) naar een jonge vrouw die een stuk leuker in het leven staat.
Zou niet focussen op afvallen, maar op stabiel blijven en intussen kijken of je het aantal/de hoeveelheid 'zondige' tussendoortjes kunt verminderen/vervangen door iets beters.
Proberen kan altijd. Melk not so much, alleen karne od verwerkt in zoetigheid.quote:Op maandag 15 april 2013 11:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Eet een banaan. Daar zit L-triptofaan in, natuurlijke rustgever. Noten ook goed. Het zit ook in melk, mocht je daaraan doen
Dat helpt ook niet. She is een oude moderator blijkbaar.. nou ja, als jullie t niet willen zeggen dan niet.quote:
Ja, ik heb m'n lengte nog meezittenquote:Op maandag 15 april 2013 12:00 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik ben al tijden niet meer onder de 90KG geweest.
[..]
Ik pas nog wel in confectiematen, maar dan is het echt een hobbezak wat betreft shirts. Abercrombie & Fitch Muscle FTW!
Als je eenmaal aan de DC bent, dan maar eens samen gaan trainen?
SHE had het SHE-eet (shieet?quote:Op maandag 15 april 2013 12:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat helpt ook niet. She is een oude moderator blijkbaar.. nou ja, als jullie t niet willen zeggen dan niet.
De goede oude tijd......quote:Op maandag 15 april 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SHE had het SHE-eet (shieet?) ontwikkeld, waarmee veel Fokkers zijn afgevallen
Ze postte ook een tijdlang mee hier! En toen was er een fok-rel en was ze weg. </notendopje>
fixedquote:Op maandag 15 april 2013 12:08 schreef Sarabi het volgende:
Oja en ik zou ga gewoon weer met Jillian moeten beginnen, toen was dan ben ik binnen 2 weken al strakker.
Thanks. Goed dieet of crashen voor gevorderden? Ik ben echt een dieet nitwit..quote:Op maandag 15 april 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
SHE had het SHE-eet (shieet?) ontwikkeld, waarmee veel Fokkers zijn afgevallen
Ze postte ook een tijdlang mee hier! En toen was er een fok-rel en was ze weg. </notendopje>
5 uur is best prima tochquote:Op maandag 15 april 2013 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga lekker naar de sportschool (nu het nog mag, als de behandeling begint mag ik niet meer dan vijf uur per week sporten). Dus mensch, fijne dag
Jij wel, ja... ik werd laatst al geplaagd dat ik 1.40 zou zijn. Ik ben een smurf...quote:Op maandag 15 april 2013 12:04 schreef V1z0R het volgende:
SHE: http://forum.fok.nl/user/history/21704
[..]
Ja, ik heb m'n lengte nog meezitten
Kunnen altijd keer kijken natuurlijk, maar wil ook geen compleet modderfiguur slaan
Dat is niet alleen hier.quote:Op maandag 15 april 2013 12:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en doggcrapp, lalalal. Ik weet dat het een trainingsiets is, maar staat toch maf in zinnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |