Ja, alles mag vooral strakker.quote:Op maandag 15 april 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Op die laatste foto zie je er wel heel goed uit en blij uit, Sarabi![]()
. Maar kan me voorstellen dat je er nog wat af wilt.
quote:Op maandag 15 april 2013 11:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]Jij hebt niet de klagen meid, je bent prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je vindt dat je te veel brood eet kan je ook als lunch geen brood eten. Dan heb je ook veel meer mogelijkheden. Salades, koude kliekjes, omeletten.quote:Op maandag 15 april 2013 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar brood eet ik ook al als lunch en dan zit ik weer op te veel brood. Probeer juist te minderen met brood
.
Kipfilet als broodbeleg of tussendoortje ga ik wel doen trouwens.
Ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je vindt dat je te veel brood eet kan je ook als lunch geen brood eten. Dan heb je ook veel meer mogelijkheden. Salades, koude kliekjes, omeletten.
Kan. Die was er iig in 2008 ook al.quote:Op maandag 15 april 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
2009 was een goed jaar, blijkbaar. Was dat toevallig SHE-time?
Bij mij had het niks met SHE te maken iig. Ik sportte toen echt heel veel en heel consequent en dat hield ik toen al meer dan een jaar vol. Tevens had ik acute stress vanwege relatieshit. En dan kan ik niet eten.quote:Op maandag 15 april 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Ja echt top! Waarschijnlijk ook deze week doordeweeks een keer afsprekenquote:
Dat nare geschommel ken ikquote:Op maandag 15 april 2013 11:37 schreef V1z0R het volgende:
Begonnen op 165
Na 1e keer hier naar 90
Toen poos hier niet geweest en gestaag naar de 130 gegaan
Hier weer beland en rustig aan zit ik nu op 105 met heul wat meer spiermassa dan voorheen, al was ik begin dit jaar wel weer even kort 115
quote:Op maandag 15 april 2013 11:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja echt top! Waarschijnlijk ook deze week doordeweeks een keer afspreken![]()
Ze is niet op haar mondje gevallen en dat heb ik wel nodig, af en toe.
Ja toen was ik ook op m'n dunst!quote:Op maandag 15 april 2013 11:34 schreef loveli het volgende:
Ik ook, maar dat had niets met SHE te maken hoorquote:Op maandag 15 april 2013 11:47 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja toen was ik ook op m'n dunst!
Als je bij de C&A op gegeven moment zelfs geen passende kleding meer kan vinden zak je wel even door de grondquote:Op maandag 15 april 2013 11:46 schreef Mufasa208 het volgende:
@Sarabi, dat is een heel verschil!
@V1z, van 165KG is niet niks.Ga je je spiermassa nog uitbreiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |