Goeie!quote:
In #45 kwam ik voor het eerst meeposten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar Co is de slankiemoeder, want zij was er van alle huidige posters het eerst. Volgens mij
Sarabi en ik zijn ook posters van het eerste uur. En wat hebben we een succes geboekt in zes jaar tijd![]()
Ik kwam binnen met bijna 90 kilo en at chips en ijs als D, dus ja, ik ben er wel op vooruitgegaanquote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn jullie alledrie gezonder en slanker dan aan het begin toch!
Ik nietNouja eet wel beter, veelal.
Google kan je vertellen waar de meeste gezonde vetten in zitten. Paranoten, walnoten en macadamianoten doen het iig goed.quote:Op maandag 15 april 2013 11:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goeie!
Er is alleen geen markt vandaagZijn cashews of pinda's ook goed? Studentenhaver zie ik ook langskomen als ik google.
Ik vind noten in de supermarkt zo duur. Dat moet toch anders kunnen?
Mooi!quote:Op maandag 15 april 2013 11:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Google kan je vertellen waar de meeste gezonde vetten in zitten. Paranoten, walnoten en macadamianoten doen het iig goed.
Doe nog eens een voor- en na foto?quote:Op maandag 15 april 2013 11:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In #45 kwam ik voor het eerst meeposten.
En succes....tja
Behalve dat ik er 100 gram in moet gooien om voldoende calorieën te halen zonder nog meer koolhydraten te eten. Ik ga maar eens googlen voor koolhydrate, eiwitrijke, gezondevetrijke producten, behalve noten en vis.quote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef the85mc het volgende:
Iets van 1e/100 gram toch? Als je iedere dag 50 gram eet is t 50 cent.. Ik zou niet snel op eten bezuinigen, dat is echt het laatste wat ik doe. Je hebt maar 1 lichaam en zulks..
Calorien op zich is geen doel Voedingswaarde wel.quote:Op maandag 15 april 2013 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Behalve dat ik er 100 gram in moet gooien om voldoende calorieën te halen zonder nog meer koolhydraten te eten. Ik ga maar eens googlen voor koolhydrate, eiwitrijke, gezondevetrijke producten, behalve noten en vis.
Ik ben begonnen in de dieetclub, ben wel slanker dan toen ik daar begon.quote:Op maandag 15 april 2013 11:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Volgens mij zijn jullie alledrie gezonder en slanker dan aan het begin toch!
Ik nietNouja eet wel beter, veelal.
Topic shmopic, overall success ftw!quote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in de dieetclub, ben wel slanker dan toen ik daar begon.
Maar niet slanker dan toen ik in dit topic kwam.
Wel gezonder en gelukkigerdat wel.
Wij zijn allebei gaandeweg veel afgevallen, maar op een gegeven moment ook weer aangekomen.quote:Op maandag 15 april 2013 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in de dieetclub, ben wel slanker dan toen ik daar begon.
Maar niet slanker dan toen ik in dit topic kwam.
Wel gezonder en gelukkigerdat wel.
Ik was eind 2009 66,7 kgquote:Op maandag 15 april 2013 11:18 schreef the85mc het volgende:
Ik doe pas mee vanaf #1800 ofzo.. In die tussentijd +5 kg. Ik was ook al bijna op gewicht toen ik hier kwam. Het was echt om de laatste en moeilijke 3 kg eraf te krijgen. Ik was precies 1 dag 78,1 kg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 geroosterde volkoren boterhammen met beleg en een gekookt eitje? Zo simpel kan het zijn.quote:Op maandag 15 april 2013 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je suggesties dan? (wel snel, heb weinig tijd 's ochtends, ga niet uitgebreid staan kokkerellen).
Ja, maar brood eet ik ook al als lunch en dan zit ik weer op te veel broodquote:Op maandag 15 april 2013 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
2 geroosterde volkoren boterhammen met beleg en een gekookt eitje? Zo simpel kan het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |