jezelf eens in de zoveel tijd wegen en een bijv 3 kg als bovengrens aanhouden? Kom je erboven: teugels aantrekkenquote:Op zondag 14 april 2013 12:43 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Dank je wel! Het is meer het 'regime' vast kunnen houden. Ik merk, nu ik er ben, dat ik veeel sneller de teugels laat vieren
quote:Op zondag 14 april 2013 03:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.
Het is niet het ideale uitgangspunt wil je werken naar een gezonder patroon.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, behoorlijke bi helaas. Kind is aardig ingedaald en drukt nu meer op m'n bekken.
Skoap, donderdag 34 weken. En dat wil ik graag halen, want als babbie zich dan aandient, gaan ze niet meer remmen omdat kind dan voldoende ontwikkeld is om het zelf te redden (met nog paar weekjes couveuse). Ik doe nu vooral hersenloze Wii-spelletjes en domme tv en zo, lezen alleen in boeken over zwangerschap en baby's voor dummies enzo. Maar ti's doodsaai idd. Gelukkig af en toe wel wat visite
.
Je staat niet alleen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind tompoucen niet zo spannendzelfgemaakte appeltaart
Ik wil proberen om op het werk alleen nog een gebakje te nemen als het zelfgemaakt is ipv die meuk van Multivlaai. Die appelkruimeldingen zijn best te doen, maar het gros van die taarten is toch niet te eten? Of sta ik hier alleen in?
Dan heb jij nog nooit goede tompoucen op!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind tompoucen niet zo spannendzelfgemaakte appeltaart
Ik wil proberen om op het werk alleen nog een gebakje te nemen als het zelfgemaakt is ipv die meuk van Multivlaai. Die appelkruimeldingen zijn best te doen, maar het gros van die taarten is toch niet te eten? Of sta ik hier alleen in?
Details!quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook een aantal gasten gezien die hun PUA skills aan het oefenen waren volgens mij.
Je zag ze de ruimte checken, vrouwen proberen aan te kijken enzo.quote:
Ik had pas een slagroomgebakje van de bakker en die vond ik ook wat tegenvallen. Maar pas had ik een chocolade eclair in Belgie en die was me toch een partij lekker!quote:Op zondag 14 april 2013 13:33 schreef sigme het volgende:
Maandag is er weer gebak op het werk. Geen multivlaaispul, gebakjes van de echte bakker. Maar ook dat vind ik altijd tegenvallen. Zelfgemaakte taarten zijn heerlijk, professionele taarten matig.
Een zelfgemaakte taart van D&D is dan wel ongeveer het allerbeste wat bestaat.
10 kmquote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ff tegengas voor Vik10 km gelopen en het is nog steeds niet leuk
er komt ook geen runnershigh en op tv hardlopen gaan kijken zou ik nooit doen
quote:
Hoe ging het?quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
NEE!! Ik was het helemaal vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit goede tompoucen op!
Ik heb vannacht dansjes gedaan in Amsterdam. Was heel grappig, vooral omdat volgens mij iedereen daar lichtelijk aangeschoten was en ik op spa rood de avond doorkwam.
Ook een aantal gasten gezien die hun PUA skills aan het oefenen waren volgens mij.
Nou ja.quote:Op zondag 14 april 2013 13:33 schreef sigme het volgende:
Maandag is er weer gebak op het werk. Geen multivlaaispul, gebakjes van de echte bakker. Maar ook dat vind ik altijd tegenvallen. Zelfgemaakte taarten zijn heerlijk, professionele taarten matig.
haha!quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
helemaal mee eens. Zelfgemaakte taartquote:Op zondag 14 april 2013 13:33 schreef sigme het volgende:
ik vind alles saai behalve marathons en wielrennen. Komt ook doordat het buiten is, denk ik. Ik zou ook naar de Elfstedentocht kijken maar indoor schaatsen vind ik dan weer niets aanquote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
10 km![]()
Maar snap dat het niet leuk isSporten kijken vind ik sowieso saai, behalve als Maori's haka's gaan doen tijdens rugby ofzo
11 mei!quote:Op zondag 14 april 2013 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is een andere keer. Henk weet de datum wel![]()
Ach als je bedenkt dat mijn laatste 10 km september vorig jaar wasquote:Op zondag 14 april 2013 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha!maar je hebt het wel gedaan. Goed hoor!
ik ben er geweest. Live. Baas boven baasquote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef loveli het volgende:
Ik heb naar de elfstedentocht gekeken
Op tv, live.
Visolie is goed voor je geheugen.
Da's maar 16jr geledenquote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef loveli het volgende:
Ik heb naar de elfstedentocht gekeken
Op tv, live.
Visolie is goed voor je geheugen.
Boks!quote:Op zondag 14 april 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
Maria combat boks!
Ik heb nu als L 2 eitjes en een bth op. Beetje weinig denk ik...?
ik kan dus maar beter niet informeren naar je tijd?quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ach als je bedenkt dat mijn laatste 10 km september vorig jaar was
Nou de ipod van de instructeur was leeg dus halverwege werd het een soort improvisatie. Maar ik vind deze niet zo leuk, ik "voel" de muziek niet, ofzo. Pump vind ik wel chill deze releasequote:Op zondag 14 april 2013 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boks!Nu hebben we dus als het goed is ook precies hetzelfde lesje gehad
![]()
Wel pijn voor de bil, met dat naar voren en naar achteren schoppen!quote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou de ipod van de instructeur was leeg dus halverwege werd het een soort improvisatie. Maar ik vind deze niet zo leuk, ik "voel" de muziek niet, ofzo. Pump vind ik wel chill deze release
Ja die fire starter voel ik niet, en die met voor & achter heb ik altijd een hekel aan want dan val ik om (letterlijk, 3x deze lesquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel pijn voor de bil, met dat naar voren en naar achteren schoppen!Ik vind die met Fire Starter wel fijn
Bij dat We no speak Americano liedje ga ik een bietje deaud maar ik ben te eigenwijs om te stoppen
![]()
Ik voel altijd dat mn bil in de weg zit met naar achter schoppenquote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja die fire starter voel ik niet, en die met voor & achter heb ik altijd een hekel aan want dan val ik om (letterlijk, 3x deze les) ik vind die met dat driehoek ding relaxed, lekker voor de benen. En alles waarbij je denkbeeldig iemand helemaal in elkaar kan rossen
Naah dat nou ook weer niet, heb al genoeg op andere locaties thankyouverymuchquote:
Datte.. Net ook 10 km , vidn er geen fuck aanquote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naah dat nou ook weer niet, heb al genoeg op andere locaties thankyouverymuch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |