Dat zie (hoor) ik bij meer mensen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Niet aan beginnen dan. Spreek slecht engels sinds ik goed duits kan spreken.
why? Dan had ik een gewone laptop of een tablet besteldquote:
ja! Lepel pindakaas erdoorquote:Op zondag 14 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb iets nieuws ontdekt; warm water met limoensapecht lekker!
Omdat ik een gewone laptop te groot vind en ik helemaal geen tablet hoef. Wil fatsoenlijk kunnen typen en er windows7 op kunnen zettenquote:Op zondag 14 april 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
why? Dan had ik een gewone laptop of een tablet besteldwat wil je ermee?
ik zeg maar watquote:Op zondag 14 april 2013 11:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat! Warm water moet limoensap en een lepel pindakaas? Ieuw
Online iig nietquote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef sararaats het volgende:
ik probeer dit jaar met hardlopen te beginnen en hopelijk gaat m'n buikje iets krimpen.
val je af van shoppen?
Je portemonnee welquote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef sararaats het volgende:
ik probeer dit jaar met hardlopen te beginnen en hopelijk gaat m'n buikje iets krimpen.
val je af van shoppen?
Nope. Ik mag echt niets. Ja, naar de wc en douchen enzo. Maar dat is het dan ook wel. Gisteravond dacht ik, ach, we hebben makkelijk eten voor vanavond, dat kan ik wel even maken. Maar dat mocht ik bekopen met hele avond pijn en ontzettend veel harde buiken. Dus tja.quote:Op zondag 14 april 2013 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je mag echt helemaal niets ondernemen?
Ik hoorde van iemand die na vier miskramen de vijfde zwangerschap zeven maanden in bed moest blijven
heftig hoor. En frustrerend. Maar je weet waar je het voor doetquote:Op zondag 14 april 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope. Ik mag echt niets. Ja, naar de wc en douchen enzo. Maar dat is het dan ook wel. Gisteravond dacht ik, ach, we hebben makkelijk eten voor vanavond, dat kan ik wel even maken. Maar dat mocht ik bekopen met hele avond pijn en ontzettend veel harde buiken. Dus tja.
quote:Op zondag 14 april 2013 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
(En ik heb tompouche gehaald, archilleshiel van An...)
ik dm m'n adres wel evenquote:Op zondag 14 april 2013 12:13 schreef Maraca het volgende:
voorjaarsschoonmaakNet balkon schoongemaakt en nieuwe plantjes neergezet
Ja, behoorlijke bi helaas. Kind is aardig ingedaald en drukt nu meer op m'n bekken.quote:Op zondag 14 april 2013 11:53 schreef loveli het volgende:
Maar geen last van BI en EDS? Om het even van de positieve kant te zien (hoop ik).
Altijd een fijne bezigheidquote:Op zondag 14 april 2013 12:13 schreef Maraca het volgende:
voorjaarsschoonmaakNet balkon schoongemaakt en nieuwe plantjes neergezet
Jij wilde ook niet bij mij schoonmakenquote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik dm m'n adres wel even
Voorspelbaar +1
jij onthoudt te veelquote:Op zondag 14 april 2013 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij wilde ook niet bij mij schoonmaken
Dank je wel! Het is meer het 'regime' vast kunnen houden. Ik merk, nu ik er ben, dat ik veeel sneller de teugels laat vierenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Welkom miekie72! Fijn dat je nu tevreden bent! Waar heb je het meeste moeite mee qua netjes eten/sporten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |