Die leg ik om die reden 's avonds al klaarquote:Op maandag 15 april 2013 09:21 schreef Probability het volgende:
Shit verslapen en spullen kwijt voor sporten, handig!
Ja lagen ook klaar! Alles net geen sokken/haarelastiekje/sleutels/sportpasjequote:Op maandag 15 april 2013 09:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die leg ik om die reden 's avonds al klaarScheelt 's ochtends zoekwerk
Datquote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Ademhalen lijkt me wel iets dat handig zou kunnen zijn tijdens het slapen ja
Dan schrikken je hersens je wel wakker bij zuurstoftekort...quote:Op maandag 15 april 2013 09:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
DatIk zou dat wel zorgwekkend vinden. Wat als je vriend je niet wakker had gemaakt?
Even langs de HA? Klinkt een beetje als slaapapneuquote:Op maandag 15 april 2013 09:41 schreef Chicolate het volgende:
Ook slecht geslapen! Maar dat doe ik al weken (en toen vriendlief zaterdag ook slecht sliep, viel het hem op dat ik vergat te ademen en met mn hoofd in het kussen lagom na een duwtje opeens weer naar adem te snakken en verder te slapen. Oh joy.)
Zou je denkenquote:Op maandag 15 april 2013 09:48 schreef V1z0R het volgende:
Ademhalen lijkt me wel iets dat handig zou kunnen zijn tijdens het slapen ja
Niet dat ik weet. Is ook de eerste keer ooit dat dit opvielquote:
Heb je suggesties dan? (wel snel, heb weinig tijd 's ochtendsquote:Op maandag 15 april 2013 10:53 schreef conleche het volgende:
Vik, het hoeft niet, die havermout he? Zijn zat andere ontbijten die ook gezond zijn. En wij kwamen in 2007(?) in hetzelfde nummer binnen dacht ik. Iets in de 40.
noten. ongezouten, ongebrand.quote:Op maandag 15 april 2013 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Consumpties: 1485.75 kcal
Beweging: 350.00 kcal
Balans: 1135.75 kcal
Ik kom veel te laag uit en heb nog een gekookt ei toegevoegd aan m'n lijstje, dan zit ik iig goed in m'n eiwitten vandaag. Ook de jus komt er nog bij, maar daarmee kom ik ook niet op een fatsoenlijk aantal calorieën uit.
Iemand nog ideeën voor koolhydraatarme, eiwitrijke, 'gezondenvetterijke' dingen die ik kan toevoegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |