Alleen overmatig langdurige krachtsinspanningen hebben invloed op de groeischijven van botstructuren in de fase van van kind tot puber. Kijk maar eens naar de ziekte van Perthes bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 april 2013 12:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Veel spieren maken je ook echt kleiner.. Hoe zwaarder, hoe meer je tussenwervels worden 'ingedrukt'.
Doe jij nou ook aan bodybuilding? Of was dat iemand anders?
Sure, nog meer aanhakers?quote:Op maandag 15 april 2013 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bootcampen met Mufasa en V1z! Nieuwe slankie-meet?
Oe wie dan?quote:Op maandag 15 april 2013 12:37 schreef Novem het volgende:
De goede oude tijd toen ik nog vrolijk meelurkte onder een ander accountje
Zegt wel wat over mijn levels van geen-levenheid, maar goed
Gewoon beide jewaits! Viel allemaal mee tochquote:Op maandag 15 april 2013 12:37 schreef Viking84 het volgende:
SHE had ook nog een eigen forum waar een groot deel van de slankies naartoe verkaste
Ze lurkte, dus ik denk niet dat je haar kentquote:Op maandag 15 april 2013 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe wie dan?![]()
[..]
Gewoon beide jewaits! Viel allemaal mee toch
Co: Witty idd![]()
Jullie waren/zijn de Puppels toch!
Het is ook jouw "bootcamp".quote:Op maandag 15 april 2013 12:42 schreef V1z0R het volgende:
Als je mij aan het bootcampen zet mag je me vervolgens wegdragengaat m'n knie nooit trekken
quote:
Ja dus ook V1z-approved dingen!quote:
Veel spieren kleiner? Nooit last van gehad. Juist door de strakheid had ik het gevoel 'langer' te worden. En ik was erg gespierd en redelijk droog getraindquote:Op maandag 15 april 2013 12:25 schreef the85mc het volgende:
[..]
Veel spieren maken je ook echt kleiner.. Hoe zwaarder, hoe meer je tussenwervels worden 'ingedrukt'.
Doe jij nou ook aan bodybuilding? Of was dat iemand anders?
Ik kan ws. ook 80% nietquote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef An24 het volgende:
Ik kan niet meedoen met bootkamp meetMag ik wel mee? Beetje observeren
Ja las laatst zoiets. Meer spieren zijn zwaarder, dus krijg je kortere rug. 's ochtends ben je ook altijd stukje langer dan 's avonds, omdat in de loop van de dag je rug wordt ingedrukt.quote:Op maandag 15 april 2013 12:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Veel spieren kleiner? Nooit last van gehad. Juist door de strakheid had ik het gevoel 'langer' te worden. En ik was erg gespierd en redelijk droog getraind![]()
En nu komt dat weer terug. Definitie
Bootcamp meet??quote:Op maandag 15 april 2013 12:54 schreef An24 het volgende:
Ik kan niet meedoen met bootkamp meetMag ik wel mee? Beetje observeren
Dat zijn de tussenwervelschijven die door gebruik het waterbindend vermogen verliezen gedurende de dag, deze wordt in de nacht weer aangevuld. Een proces wat algeheel onder biodegradatie hoort, omdat je in een vooral energieverbruikende stofwisseling verkeert overdag.quote:Op maandag 15 april 2013 13:04 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja las laatst zoiets. Meer spieren zijn zwaarder, dus krijg je kortere rug. 's ochtends ben je ook altijd stukje langer dan 's avonds, omdat in de loop van de dag je rug wordt ingedrukt.
SCHOP!quote:Op maandag 15 april 2013 13:19 schreef Probability het volgende:
En ik kan dus heel makkelijk afvallen en een goed figuur hebben (ben echt een maand bezig met 1 x pw sporten)
Dus ik heb meer schoppen nodig!
Omdat gij 6 dagen zult arbeiden.quote:Op maandag 15 april 2013 13:21 schreef Viking84 het volgende:
Waarom maar 1 keer per week sporten trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |