quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:31 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd lekker knus in de provincie, Vik... Waar op rotondes auto's voorrang hebben op fietsers zoals het hoort
Neem de groene. Kontje eraf breken, wassen, drogen, eventueel in stukken snijden of niet, grillen. Klaar.quote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Binnenkort maar eens leren hoe ik die klaar moet maken.
Schillen, koken, botersaus, ei erbij.quote:Op zondag 14 april 2013 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^
Binnenkort maar eens leren hoe ik die klaar moet maken.
En ham, jonge gekookte aardappelen, gesmolten boter (botersaus kan ook ja) en een glaasje riesling.quote:
Huh? Ik maak kus altijd gewoon van wat er in de pan zit van vlees bakken met een beetje water?quote:Op zondag 14 april 2013 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Boerenkool klaar, jus nergens te vindendus dan bewaar ik de boerenkool maar voor morgen en eet ik nu spaghetti met spinazie, paprika, champignons en courgette.
ik heb geen spekjes oid erbij dus ook geen vleesjusquote:Op zondag 14 april 2013 18:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Huh? Ik maak kus altijd gewoon van wat er in de pan zit van vlees bakken met een beetje water?![]()
Oeh, maak je foto's ... Lekker even kwijlenquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
Moet je wel vlees eten bij je boerenkool.
Pizzadeeg ziet er echtawesome
uit. Ben benieuwd of dat 't ook is!
Ohjaquote:Op zondag 14 april 2013 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb geen spekjes oid erbij dus ook geen vleesjus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |