Dat ik na 1 minuut echt gewoon dood ben, 2 minuten kan ik met moeite volhouden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaat er niet goed dan, Sarabi?
Mijn Lidl heeft geen diepvriesfruitdus nu nog maar even naar Appie.
Maar dat is toch een kwestie van opbouwen? Toen ik voor het eerst begon was ik na een minuut ook dood hoor. Maar elke week kom je weer een stapje verder, als je maar volhoudtquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ik na 1 minuut echt gewoon dood ben, 2 minuten kan ik met moeite volhouden.
Maar goed misschien gaat het over een week alweer een stuk beter.
Alleen zo oneerlijk dat het bij mijn vriend zo makkelijk gaat.
Hier heeft onze Lidl ook vaak geen diepvriesfruit
rijstwafels zijn altijd met zoutquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaat er niet goed dan, Sarabi?
Mijn Lidl heeft geen diepvriesfruitdus nu nog maar even naar Appie. En ze hadden alleen rijstwafels met zout
Het is vast een kwestie van opbouwen maar als je 6 uur per week sport zou je toch zeggen dat 2 minuten hardlopen niet zo'n probleem moet zijn..quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is toch een kwestie van opbouwen? Toen ik voor het eerst begon was ik na een minuut ook dood hoor. Maar elke week kom je weer een stapje verder, als je maar volhoudt
Hebben ze maar af en toe diepvriesfruit in het assortiment dan? Ik heb wel walnoten voor door m'n salade straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt net begonnen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:36 schreef conleche het volgende:
Ze is gewoon net begonnen! Ik weet nog wel dat les 1 van Evy vrij pittig was, toen ik net begon. Komt vanzelf goed.
Dan heb ik niks gezegd...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Op de vroege ochtend tijdens eerste koffie - een poging.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Loveli, thanks voor de uitleg! Maar betekent dat nou dat het niet uit maakt wanneer ik ga sporten, of dat ik dat beter kan plannen na de maaltijden waarbij ik wat slechter eet? Zodat ik de energie uit het vet dan dus meteen gebruik bij het sporten ipv het op te slaan, of is dat onzin.
Mijn hardloopconditie ben ik ook niet kwijt na 2 a 3 maanden niet lopen. M'n bodypumpconditie bleek ik na een ruime maand (en een weekje ziek) totaaaaaaaaal verloren te zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef conleche het volgende:
Ja volgens mij wel? Volgens mij is ze wel al een paar keer net begonnen, maar heeft ze nooit doorgezet. Correct me if I'm wrong.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat het dan nooit meer helemaal weg gaat die hardloopconditie, als ik eens twee maanden niks doe, dan hoef ik dus niet helemaal van voor af aan te beginnen. Je zit dan binnen een paar weken weer op je oude niveau. Zou er iets van conditiegeheugen bestaan ook?
ik denk dat buikdansconditie heel anders is dan hardloopconditie. ik zwom als pre-tiener intensief en deed ook waterpolo. maar hardlopen kon ik voor geen meter ondanks 4-6 uur training in de week...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is vast een kwestie van opbouwen maar als je 6 uur per week sport zou je toch zeggen dat 2 minuten hardlopen niet zo'n probleem moet zijn..
Achja ik ben wel blij dat ik gegaan ben
I willquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef sigme het volgende:
Sarabi, gewoon lekker het hardlopen weer opbouwen. Je hebt het eerder gedaan, je kan het opnieuw.
Toen ik nog (kneuterig trapveldje) voetbalde was het aan het begin van het seizoen toch echt heel triest met conditie. We gingen door tot het wintertijd werd en als de zomertijd inging, begonnen we weer. Volgens mij zit er een max aan dat geheugenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn hardloopconditie ben ik ook niet kwijt na 2 a 3 maanden niet lopen. M'n bodypumpconditie bleek ik na een ruime maand (en een weekje ziek) totaaaaaaaaal verloren te zijn.
Yes you can.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I will![]()
Eens kijken of ik deze zomer 5km kan lopen.
You can dooo iiiitquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I will![]()
Eens kijken of ik deze zomer 5km kan lopen.
Voetballen lijkt meer op bodypump dan op hardlopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen ik nog (kneuterig trapveldje) voetbalde was het aan het begin van het seizoen toch echt heel triest met conditie. We gingen door tot het wintertijd werd en als de zomertijd inging, begonnen we weer. Volgens mij zit er een max aan dat geheugen
Rennenrennenrennen, daar is de bal, ik heb de bal, ik schop hem weg! Rennenrennenrennen, ik wil de bal weer!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Voetballen lijkt meer op bodypump dan op hardlopen.
Als ik in tophardloopconditie ben kan je me na een kwartier voetballen met een hartaanval van het veld dragen. Welke idioot heeft die sport verzonnen?
Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Voetballen lijkt meer op bodypump dan op hardlopen.
Als ik in tophardloopconditie ben kan je me na een kwartier voetballen met een hartaanval van het veld dragen. Welke idioot heeft die sport verzonnen?
Yuss, maar neem het allemaal niet te zwaar op hequote:Op zaterdag 13 april 2013 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah, stuk duidelijker. Dank je! Sporten kan inderdaad nooit kwaad na het eten van zooi, haha. In elk geval zal ik dus bij het sporten na het eten van mn kroket de koolhydraten daaruit kunnen verbruiken, dat is al reden genoeg om daarna te gaan sporten en niet ervoor
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.
Was cola light. En verder:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef cl00n het volgende:
[..]
Vervang dat in ieder geval met cola light en wat van die witte nootjes ofzo. Dan krijg je iig nog wat gezonds binnen en weinig calorieen.
Wil je nou afvallen of wat?
We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rennenrennenrennen, daar is de bal, ik heb de bal, ik schop hem weg! Rennenrennenrennen, ik wil de bal weer!
die drie dagen betekent dat ze vertrouwen hebben! je had ook een hele week intern kunnen zitten, je zit niet in het zwaarste programma, of nog zwaarder, een kliniek waar je ook slaapt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.
Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
Je kan het slechter treffen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komen
Had je wel onderweg een natuurgebied met wisenten!
Oehoe! Ik ging vroeger vaak met opa en oma naar natuurpark in de buurt van Lelygat, daar had je wisenten en przewalskipaarden en herten enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komen
Had je wel onderweg een natuurgebied met wisenten!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oehoe! Ik ging vroeger vaak met opa en oma naar natuurpark in de buurt van Lelygat, daar had je wisenten en przewalskipaarden en herten enzo
Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vetquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yuss, maar neem het allemaal niet te zwaar op heHet hoeft allemaal niet perfect en 1x een kroketje kan geen kwaad, jij sport je al het gompes volgens mij?
Wat een drukte om één kroket. Je bent niet dik geworden van één kroket en je valt ook niet meer of minder af door één kroket.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vet
Geen rustdagen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vet
Ben benieuwd wat ze doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:40 schreef V1z0R het volgende:
Van de week er achter gekomen dat er een nieuwe Age of Wonders aankomt dus ik m'n doos met oude spellen door voor AoW2. Ik proberen te installeren, is de CD te bekrast om te kunnen installeren
Illegale kopie opgehaald, werkt ook niet
Nu heb ik maar heel lief een mail gestuurd naar de uitgever of ze me niet op een andere manier aan de game kunnen helpen
Want ben natuurlijk te koppig om het spel dat ik met smerige WC's schoonmaken heb bekostigd voor 9 euro aan te schaffen via steam
oke, dan weet ik dat voor de volgende keer. Er stond echter zo expliciet bij 'met zout'. Goedkope Parmaham was op bij mijn Appie, dus ik ga zo even op zoek naar een andere Appie, want ik wil wel heel graag salade vandaag en die parmaham mag daarin niet ontbrekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
rijstwafels zijn altijd met zoutik heb ze nog nooit zonder gezien. zijn ook heul vies zonder zout. blegh.
misschien moet je gewoon eens buiten gaan lopen want elke keer op de loopband zou ik ook niet lang volhouden. Al doe ik het nu wel, omdat ik geen zin heb om me speciaal om te kleden voor een rondje hardlopen buiten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Dit was les 1
Heb wel jaren geleden al ooit Evy gelopen maar dat telt geloof ik niet meer.
En vorige zomer ook een enkele keer gelopen.
Op een of andere manier vind ik hardlopen niet leuk genoeg om vol te houden maar wil het toch altijd weer graag proberen.
Zo'n 35%-sticker betekent niet dat het uit assortiment gaat, maar dat de uiterste houdbaarheidsdatum rap nadert.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Morgen iig boerenkool met worst! Kleinste verpakking gekochtgaat er idd uit want overal zat een 35% sticker op.
ja dat weet ik, maar het stond echt op alle zakken boerenkool, vandaar dat ik dacht dat het was omdat het eruit gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n 35%-sticker betekent niet dat het uit assortiment gaat, maar dat de uiterste houdbaarheidsdatum rap nadert.
/wijsneus
dat is ook het ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
Even inhoudelijk, vik, waar zijn je eiwitten? Ik zou dat weekbudget de deur uittrappen en inruilen voor een voedingswaardebudget. Maximaal zoveel gram carbs per week en minimaal zoveel gram gezonde vetten en eiwitten.
Nou, dat blauw stond juist mooi. Helemaal zwart is ook maar zo zwart.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Eh, nee. Geloof ik. Deze heb ik al een tijdje. Wilde helemaal in het zwart, maar mijn zwarte shirtjes lagen in de was. Dan dit maar.
En nee, je straalt het niet uit. Ik had het iig niet door, maar ben zelf niet topfit waardoor er wel heel erg veel langs me heen gaat.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Op een of andere manier vind ik hardlopen niet leuk genoeg om vol te houden maar wil het toch altijd weer graag proberen.
Het kan natuurlijk ook gemigreerd borstweefsel zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Oja het is nooit leuk om jezelf terug te zien op film maar ik zag nu dat ik van die 'kwabben' onder mijn bh-band heb.
Niet omdat hij te strak zit maar gewoon om dat er te veel vet zit
Dit iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen rustdagen?En ik vind het wel een beetje fanatiek klinken eigenlijk (rond die kroket bijv.), maar wellicht valt het mee, wel mee uitkijken he
Verbruik > inname = afvallenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Coco, die kroket was voor mij meer een voorbeeld om te vragen wat in het algemeen handig is qua plannen van sport.
Als ik die kroket echt zo erg zou vinden, zou ik r ook geen twee eten bij de lunch en dan ook nog bitterballen bij de borrel.
Het riep bij mij alleen wel de vraag op, áls ik dan wat slechts eet en ik ga sowieso ergens vandaag sporten, kan ik dan dat sporten nog zodanig plannen dat ik het slechte eten wat kan compenseren (door de energie eruit dan in elk geval deels te gebruiken tijdens het sporten ipv het op te slaan ofzo), of maakt het niet uit wanneer ik dan sport.
Dus ik begrijp opzich wel waarom het op jullie wat fanatiek/overdreven/eng over komt, maar het is niet zo dat ik me nou onwijs druk maak erover ofzo
Ik zit nu op de fiets dus ik ga straks als ik thuis ben al het nieuws van jullie eens bijlezen
Ik merk serieus al dat mijn armen idd wél al sterker zijn gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef loveli het volgende:
Klinkt als een goede routine. En het stelt genoeg voor, beter steady dit aanhouden dan alles tegelijk willen en overbelasten.
Als je wilt KT-en hou je Saartje gewoon in de lucht
daar zit al gehakt inquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Of je drukt wat kipfilet bij door de tortilla's...
Dat kunnen we niet ruikenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar zit al gehakt in
Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houdenmaar goed, dat lukt niet allemaal in één dag
En ik heb parmaham!
En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zitquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar zit al gehakt in
Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houdenmaar goed, dat lukt niet allemaal in één dag
En ik heb parmaham!
Sorry! Dit zit erin: wraps (duh), besmeerd met tomatenpuree, daarop gehakt met een sjalotje, twee teentjes knoflook en een paprika, gekruid met komijn, paprikapoeder, cayennepeper, kaneel. Met als saus Bulgaarse yoghurt met munt. Echt nog lekkerder dan friet van t Hoekjequote:
ik kwam hier vooral voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zit
welk tupperwaredingetje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n tupperware dingetje is goedgekeurd, net pesto mee gemaakt. Ging heel snel![]()
O fijn!! 3x per week is echt fijn denk ik, met 1x per week boek je net geen resultaat - of duurt het allemaal zo lang!quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.
Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Is dieomdat je normaal alles online koopt, Perr?
Billy,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welk tupperwaredingetje?
Weet iemand of er ook een smaakverschil zit tussen gewone en witte balsamicoazijn? Of is alleen de kleur anders?
Wilde hier nog op reagerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt! (van dat ouder lijken, ik ben er nog niet uit of ik vind dat ik het type voor een pak ben). Ik verbaas me ook elke keer weer hoeveel ouder/volwassener ik eruit zie in pak/jurkjes. Maar hou toch teveel van mn hoodies en jeans om er altijd uit te zien alsof mensen me serieus moeten nemen. Dat laatste moeten ze vooral ook niet doen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Is dieomdat je normaal alles online koopt, Perr?
Billy,JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste jaar is sowieso buitenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon eens buiten gaan lopen want elke keer op de loopband zou ik ook niet lang volhouden. Al doe ik het nu wel, omdat ik geen zin heb om me speciaal om te kleden voor een rondje hardlopen buiten.
Ik voel me altijd veel professioneler als ik me ook netjes aankleed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wilde hier nog op reageren
Vind je zo helemaal niet ouder lijken, maar vooral volwassener en wat je aan had stond je echt ECHT goed
Sta zelf ook in dubio wat dat betreft, in nette broek met goedzittend overhemd, m'n schoenen netjes, haren vers geknipt en alles juist voel ik me wel zelfverzekerd en krijg ook leuke reacties maar dan zo 's weekends lekker in een slonzige korte broek, hoodie en de slippers an voel ik me zo relaxed dat 't me weinig kan schelen
Zou dat het zijn....dat lijkt ook wel minder gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar
[..]
Het kan natuurlijk ook gemigreerd borstweefsel zijn![]()
Grappig, mijn borstweefsel is naar mijn buik gemigreerd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef Nallie het volgende:
Probjedat is ook wel begrijpelijk met alle dingen die nu gebeuren. Probeer wel leuke dingen te blijven doen!
Planning:
O: 2 minicroissantjes met jam, groot glas aardbeien/banaan sap en een rijstwafel geitenkaas
T: stukje dadel/notenreep
L: bh gekookt ei, bh kipfilet, salade van gele paprika, tomaat, kikkererwten, gerookte kip en wat yoghurtdressing
S: uurtje hometrainen
T: appel met kwark
D: weet nog niet, vriend komt eten en hij gaat koken
T: sowieso een wijntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje weinig je lijstje?Worry is a misuse of imagination
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:52 schreef Probability het volgende:
[..]Ik vind jou altijd hakke-takke-rig en was ook serieus verbaasd dat jij die vrouw van het baantje onsamenhangend vond...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer jij niet teveel?
Je woont al in een drukke stad waar er zoveel invloeden zijn waar je al snel moe van wordt, de studierichting die je hebt gekozen is gigantisch breed, daarnaast heb je nog zoveel spelen waar de onrust in je hoofd ook niet minder om is.
Heel vaak heb ik het idee dat jij beter af zou zijn als je voor jezelf 1 lijn zou trekken en die volgt en maar ziet wat er op die lijn kruist om vervolgens dan eventueel een andere richting te volgen
Dat je nu ook tentamens en opdrachten mist vind ik gewoon gigantisch zonde
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:13 schreef Probability het volgende:
[..]Goed zo. En het is inderdaad stom dat alles niet 'normaal' kan. Maar goed, daar heb je weinig invloed op. Probeer te focussen op de dingen die wel lukken en goed gaan. Binnenkort krijg je ook wat meer ondersteuning dan toch?! En cool van die pilot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje weinig je lijstje?
Ik hoor net dat ik pannenkoeken ga etendus dat lijstje komt wel goed. En heb pas om 11 uur ontbeten, dus dan schuift alles een beetje op.
Be someone that makes you happy
Dat doe ik wel vaker, dat is ook een beetje mijn probleem. Alles uit t huidige jaar heb ik wel gehaald trouwens.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:17 schreef V1z0R het volgende:
*schopt Perr*
[..]
Ik vind jou altijd hakke-takke-rig en was ook serieus verbaasd dat jij die vrouw van het baantje onsamenhangend vond...
Probeer jij niet teveel?
Je woont al in een drukke stad waar er zoveel invloeden zijn waar je al snel moe van wordt, de studierichting die je hebt gekozen is gigantisch breed, daarnaast heb je nog zoveel spelen waar de onrust in je hoofd ook niet minder om is.
Heel vaak heb ik het idee dat jij beter af zou zijn als je voor jezelf 1 lijn zou trekken en die volgt en maar ziet wat er op die lijn kruist om vervolgens dan eventueel een andere richting te volgen
Dat je nu ook tentamens en opdrachten mist vind ik gewoon gigantisch zonde
Ik bedoelde al die verschillende stage's en projectjes en kansen op dingen maar ook de dingen naast je studie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:27 schreef Probability het volgende:
En weet niet wat ik allemaal probeer?
De studierichting die je volgt heeft veel verschillende zijtakken (als het nog steeds de studie is die je mij toen DM'de) dus niet iets als een opleiding tot registeraccountant of zo.quote:En snap dat van die studierichting ook niet zo?
wat jij beschrijft is ADHD. Letterlijk. Het voorbeeld van de stoptrein met veel zijtakken en stationnetjes om te verdwalen i.p.v. de intercity is hét voorbeeld dat we op de opleiding kregen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:24 schreef V1z0R het volgende:
Ah... Snap dat stage verplicht is...
Maar zit ik in de richting qua gedachtegang waar het spaak loopt of kan ik dit op het stapeltje "Ga je nooit geen ene reet van snappen, kerel" gooien?
Haha dank jequote:Op zaterdag 13 april 2013 16:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wat jij beschrijft is ADHD. Letterlijk. Het voorbeeld van de stoptrein met veel zijtakken en stationnetjes om te verdwalen i.p.v. de intercity is hét voorbeeld dat we op de opleiding kregen.
wat je zegt slaat heus ergens op, maar prob is juist heel hard bezig om te dealen met hoe ze is, met hulp van coaching etc. wat je nu zegt is eigenlijk "hej giraf, ga eens de oceaan overzwemmen" of "hej vis, beklim eens een berg". Uiteindelijk komt het wel, maar Prob moet stapjes maken en dat doet ze hartstikke goed, alleen dat gaat niet in 1 dag.
nee, elk mens kan snel afgeleid zijn, maar binnen de hersenen is ADHD een chemisch proces dat ongeveer zo werkt door een tekort aan dopamine o.a. voor Prob is het veelomvattender dan afgeleid zijn door iets leuks of interessants.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:37 schreef V1z0R het volgende:
Daarom ook het "geen verwijt", ben juist vooral benieuwd naar hoe die gedachtegang is en als ik er ervaring mee heb hoe ik tips aan kan dragen.
En dat zou ook betekenen dat ik ADHD hebAls ik iets wel niet heb dan is het ADHD
Ik ben gewoon heel snel afgeleid als ik iets interessants zie/hoor/lees...
Eerder andersomquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:47 schreef V1z0R het volgende:
Is ADHD in zo'n geval dan niet gewoon een bijwerking van depressie?
hoeveel heb je al op?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Terras, bier, Arnhem. .
Allemaal Justin Bieber meiskes. Haha Door schijnt in de Geldredome treed komen.
Prob sterkte met je gevoelens. Moeilijk
Vier Duvels maar ik haat telefoon getypquote:
Gelukkig ben jij geen arts als ik dit zo leesquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef V1z0R het volgende:
Bij diagnose van pre-pubers a la, maar daarna lijkt het mij betwistbaarnu wil ik dus opzoek gaan naar onderzoeken daarover
Of jammer genoegquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen arts als ik dit zo lees
De ontwikkeling voor gevoeligheid ADHD (stoornis van de hersenen) is al aanwezig voor het kind geboren wordt Vaiz! Een boek dat er uitleg over geeft is bijvoorbeeld wij zijn ons brein, van Dick Swaab.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef V1z0R het volgende:
Bij diagnose van pre-pubers a la, maar daarna lijkt het mij betwistbaarnu wil ik dus opzoek gaan naar onderzoeken daarover
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:25 schreef An24 het volgende:
[..]
De ontwikkeling voor gevoeligheid ADHD (stoornis in de hersenen) is al aanwezig voor het kind geboren wordt Vaiz! Een boek dat er uitleg over geeft is bijvoorbeeld wij zijn ons breid, van Dick Swaab.
Nee tuurlijk niet....als de stoornis eenmaal aanwezig is, blijft hij in de hersenen aanwezig....je kan dat stukje van de hersenen niet repareren, maar slechts de symptomen onderdrukken. Het blijft bij volwassenen dus gewoon aanwezig.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.
ADHD-diagnose bij pre-pubers kun je met zekerheid stellen dat het zo is. Daarna lijkt het mij dus betwistbaar.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:02 schreef V1z0R het volgende:
mijn post kwam niet door, maar: adhd en depressie is niet hetzelfde omdat het toevallig op één gebiedje overlapt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus ook.
ADHD-diagnose bij pre-pubers kun je met zekerheid stellen dat het zo is. Daarna lijkt het mij dus betwistbaar. De gevoeligheid is er maar of het ADHD door depressie is of depressie door ADHD zou ik niet zomaar zonder uitsluitsel stellen.
Schizofrenie wordt niet getriggerd door THC. THC kan een psychose veroorzaken, maar dan hoef je geen schizofreen te zijn/ worden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:30 schreef V1z0R het volgende:
Ook niet triggeren?
Beetje hetzelfde als schizofrenie en het gebruik van THC?
THC kan de genetische gevoeligheid voor schizofrenie wel soort van 'activeren'. Dat lijkt in elk geval zo. Evenals andere soorten drugs. Psychose kunnen ook onderdeel zijn of startschot van schizofrenie.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:39 schreef An24 het volgende:
[..]
Schizofrenie wordt niet getriggerd door THC. THC kan een psychose veroorzaken, maar dan hoef je geen schizofreen te zijn/ worden.
Met schizofrenie wordt je geboren. Het aantal psychoses in je leven bepaalt hoe ziek je daadwerkelijk wordt.
En zo werkt het eigenlijk ook met ADHD. Als je omgevingsfactoren super stabiel zijn en je hebt altijd je prikkels kunnen stabiliseren, krijg je minder last van je ADHD.
Voor de meeste persoonlijkheidstoornissen geldt hetzelfde.
Zou ik zeker doen Kwak, als je dat vermoeden hebt. Kan alleen maar meer duidelijkheid scheppen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:38 schreef kwakz0r het volgende:
en ik ben wat prikkelbaar op dit onderwerp omdat ik speel met de gedachte om me zelf eens te laten testen... n.a.v. gesprek met de bedrijfsarts en collega's...
Activeren ja, maar dan is in je hersenen al bepaald dat je schizofrenie kan krijgen/ krijgt. Het zit in de blauwdruk van je hersenen. Zonder de blauwdruk van schizofrenie kan je met het gebruik van THC geen schizofrenie krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
THC kan de genetische gevoeligheid voor schizofrenie wel soort van 'activeren'. Dat lijkt in elk geval zo. Evenals andere soorten drugs. Psychose kunnen ook onderdeel zijn of startschot van schizofrenie.
Maar goed we zijn allemaal geen psychiatersBen alleen pedagoog
Als je denkt dat ik zulke beredeneringen doe kunnen we beter direct ophouden met discussiëren niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:35 schreef kwakz0r het volgende:
maar het één is niet de oorzaak van het ander, noch is het één altijd een symptoom van het ander. er zijn méér zaken die spelen bij zowel adhd als depressie. bij eetstoornissen is er vaak ook iets mis in de dopaminehuishouding, betekent nog niet dat iedereen met adhd ook anorexia heeft of andersom...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Activeren ja, maar dan is in je hersenen al bepaald dat je schizofrenie kan krijgen/ krijgt. Het zit in de blauwdruk van je hersenen. Zonder de blauwdruk van schizofrenie kan je met het gebruik van THC geen schizofrenie krijgen.
Schizofrenie heeft eigenlijk altijd wel psychoses als symptoom. Als er nooit een psychose was, heb je mogelijk eerder een schizotypische persoonlijkheidsstoornis /nog ingewikkelder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik net al zei. Wij zijn de gezond slank experts![]()
Dus ik ga zo lekker pannenkoeken eten
Be someone that makes you happy
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:52 schreef Nallie het volgende:
[..]We bedoelen idd hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat ik net al zei. Wij zijn de gezond slank experts![]()
Dus ik ga zo lekker pannenkoeken eten![]()
waar slaat dat nou weer op, ik leg je redenering alleen op iets anders, n.a.v. een van je eerdere posts. depressie en adhd gelijkstellen / stellen dat je niet kunt zeggen of het één of het ander de eigenlijke diagnose is is niets anders dan wat ik daar postte hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik doelde ook op het activeren ervan...
[..]
Als je denkt dat ik zulke beredeneringen doe kunnen we beter direct ophouden met discussiëren niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm, daar kan ik ook inkomen, alleen heb ik t idee dat ik als kind ook al zo was, en van een vierjarige met een belastbaarheidsprobleem kan ik me niet zo goed indenken. maar dat appje ga ik naar kijken (ik kom nu om in duizend lijstjes die ik overal heb slingeren)quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:35 schreef _aurum_ het volgende:
Nou Kwak, ik denk dat je eerder een belastbaarheidsprobleem hebt.
Want je lijst met "symptomen" heb ik ook.
Moeite met concentreren - check
Aandachtsspan van een goudhamster - check
Ik hou niet van herrie om me heen - check
Etc.
Appje genaamd Astrid is mijn beste vriend
Net zoals zo snel mogelijk dingen afwikkelen/ doorschoppen
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:31 schreef An24 het volgende:
Onder het motto van gezond slank![]()
Ik vind het echt heel knap wat jij kan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:35 schreef _aurum_ het volgende:
Nou Kwak, ik denk dat je eerder een belastbaarheidsprobleem hebt.
Want je lijst met "symptomen" heb ik ook.
Moeite met concentreren - check
Aandachtsspan van een goudhamster - check
Ik hou niet van herrie om me heen - check
Etc.
Appje genaamd Astrid is mijn beste vriend
Net zoals zo snel mogelijk dingen afwikkelen/ doorschoppen
ik ga soms midden in een gesprek met een ander gesprek meepratenquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]lang leve het afstrepen.
En dat volgen van meerdere gesprekken tegelijk doe ik ook sterker nog ik volg ze ook allemaal zo dat ik ze kan navertellenNiet bepaald rustgevend.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op, ik leg je redenering alleen op iets anders, n.a.v. een van je eerdere posts. depressie en adhd gelijkstellen / stellen dat je niet kunt zeggen of het één of het ander de eigenlijke diagnose is is niets anders dan wat ik daar postte hoor.
inmiddels begrijp ik dat je het anders ziet.
nou ja, ik ga wel even weg, want ik ben nu chaggo.
en ik zit niet te wachten op een label, maar als ik de lijst lees die ik gemaakt heb (in opdracht van bedrijfsarts) met dingen die me moeite kosten in mijn werk, kom ik ongeveer dertig keer de woorden "geen overzicht / warrig / chaotisch / vergeetachtig / impulsief" tegen. gerichte coaching zou misschien wel helpen als dit echt het geval is.
plus het feit dat ik altijd makkelijk mijn schooltijd ben doorgekomen, maar vooral omdat ik niets hoefde te doen/niet hoefde te focussen. desondanks kon ik niet lezen als kind zonder me letterlijk af te sluiten (in een tent van kussens, met oorwarmers op mijn oren). ik ben snel afgeleid (ik volg nooit 1 gesprek maar altijd 3 gesprekken tegelijkertijd), ik niet kan focussen in een chaotische omgeving, ik teveel details in me opneem als ik ergens naar kijk, maar vooral dat dat allemaal gebeurt zonder dat ik het wil... dat maakt me benieuwd. Ik denk niet dat ik met een labeltje ineens aan de medicatie zou gaan o.i.d.
ik zeg toch niet dat ik chaggo ben van jou? ik bedoel meer dat ik als een olifant in een porseleinkast hier rondbanjer omdat ik chaggo benquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:03 schreef V1z0R het volgende:
An![]()
[..]
Jij chaggo?
Jij leest het verkeerd. Gaat vervolgens mij op een simplistische manier uit leggen dat correlatie geen causatie is die bijna beledigend is, waar ik dan op reageer.
Maar ik ben de boeman?
ok, nou, zo was het niet bedoeld (ik begrijp dat het zo overkomt). en ik wilde je ook niet beledigen. echt iksweer!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:05 schreef V1z0R het volgende:
Het woordje nu in de zin "want ik ben nu chaggo" deed me anders vermoeden...
Mij maakt het meer engquote:Op zaterdag 13 april 2013 19:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga soms midden in een gesprek met een ander gesprek meepratenheel onbeleefd, ik probeer er echt op te letten dat ik dat niet doe...
in de klas is het wel leuk, leerlingen zijn nog steeds verbaasd over wat ik allemaal hoor
quote:
Ik begin ook te twijfelen. Eigenlijk door de laatste opmerking van viz.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
nou weet ik niet of je serieus pissig op me bent Vaiz...
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
sloth![]()
anheldin, wat knap! en slank i might add
zo tof hoe jij die yoga helemaal hebt gevonden!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
nou weet ik niet of je serieus pissig op me bent Vaiz...
goed hoor! En mooi buikjequote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef An24 het volgende:
[..]En therapeuten maar zeggen dat het niet goed is met EDS. Maar ik heb nog nooit zo weinig blessures gehad, dus blij!
En dank allemaalIk dacht, ik schep zo vaak op, tijd om iets te laten zien
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef An24 het volgende:
[..]En therapeuten maar zeggen dat het niet goed is met EDS. Maar ik heb nog nooit zo weinig blessures gehad, dus blij!
En dank allemaalIk dacht, ik schep zo vaak op, tijd om iets te laten zien
gelukkig maar!quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik maak mij nooit kwaad in een discussie.
ik denk dat Billy gewend is om op deze manier te communiceren over wat ze denkt en voelt, keine ahnung, maar ik denk dat veel mensen van binnen zich wel eens zo voelen.quote:Daarnaast vroeg/vraag ik mij oprecht af wat er zo anders is aan Billy's geval in vergelijking met wat velen, en vele anderen hier, ook ondervinden maar zoals ik het meekrijg anders mee omgaan.
Wil haar echt niet aanvallen ben gewoon benieuwd
quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging ook al twijfelen of viz nu echt boos was
Tevens: burpook aan den lijve ondervonden waarom je de randjes van wraps moet bevochtigen voor je ze in de oven doet
20.00 uur alweer en ik heb nog amper tijd voor mezelf gehad
ga toch maar een huishoudschema opstellen want als ik alles wil doen en ook nog boodschappen moet doen, ben ik een groot deel van de zaterdag bezig. En morgen moet ik studeren...
Dat is echt heel erg gaaf! En moeilijk...quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een nieuwe obsessie, ik wil gebarentaal leren. omdat ik het zo gaaf vind hoe ze ASL gebruiken in switched at birth .
en door Borgen wilde ik ook al Deens, en Zweeds leren![]()
Ah, ik ben niet de enige!quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een nieuwe obsessie, ik wil gebarentaal leren. omdat ik het zo gaaf vind hoe ze ASL gebruiken in switched at birth .
talen lerenquote:
als er niemand is met wie je het kunt 'spreken' zakt het heel snel weg, kan ik je wel vertellen. En het is moeilijker dan je denkt (denk ik, weet niet hoeveel jij weetquote:Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Ik doe dat altijd met wat olijfolie in plaats van water op de wraps, pita's, broodjes als ik ze in de oven doe, fout maar wel lekker
ja, het is natuurlijk heel anders opgebouwd dan de standaard west-germaanse talen, morfologisch vooral. ik zou ook niet vloeiend willen worden, maar het lijkt me heel gaaf er meer van te weten vooral. ik hoop dat ik als ik mijn studie en promotie écht achter de rug heb weer meer energie heb om voor de lol dingen te lerenquote:Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als er niemand is met wie je het kunt 'spreken' zakt het heel snel weg, kan ik je wel vertellen. En het is moeilijker dan je denkt (denk ik, weet niet hoeveel jij weet). Heb het wel eens vergeleken zien worden met Chinees qua moeilijkheidsgraad.
Niet aan beginnen dan. Spreek slecht engels sinds ik goed duits kan spreken.quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Talen leren vind ik echt heel erg moeilijk. Mijn Engels is nu wel op orde, maar Frans en Duits wil ik nog altijd leren. Al ben ik er ook een beetje bang voor.
Maar da's heul niet wat je wiltquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Welkom miekie72! Fijn dat je nu tevreden bent! Waar heb je het meeste moeite mee qua netjes eten/sporten?
CotS, ik had het al gezegd, maar nog een keer: echt onwijs goed dat je nu echt de hulp gaat krijgen die je nodig hebt. En fijn dat je ook een goed gevoel hebt bij hen tot nu toe. Heel veel succes!
An24, wauw, onder de indruk hoor! Lijkt me best wel heel lastig om niet om te vallen in die positie, haha. En mooi figuur!
Prob, balen dat je een terugval momentje hebt. Ik las eerder geloof ik dat je tot mei in elk geval op de wachtlijst staat voor hulp? Wat klote zeg.. Hopelijk voel je je snel wat beter!
Viz, ik geloof dat jij het was met je tip van 2x in de week boven de 2000 kcal te eten zodat je geen spiermassa verliest? Thanks iig, goeie tip! Ga ik op letten
Zo, nu ben ik geloof ik wel weer bij.
Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.quote:Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik maak mij nooit kwaad in een discussie.
Daarnaast vroeg/vraag ik mij oprecht af wat er zo anders is aan Billy's geval in vergelijking met wat velen, en vele anderen hier, ook ondervinden maar zoals ik het meekrijg anders mee omgaan.
Wil haar echt niet aanvallen ben gewoon benieuwd
quote:Op zondag 14 april 2013 03:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.
aww, hoe heb je je tijd gespendeerd?quote:Op zondag 14 april 2013 08:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Eindelijk, hier mensen wakker! Ik ben al vanaf drie uur wakker en verveel me. Stome jetlag... De duutser ligt nog lekker te slapen, verdorie..
Ik heb m'n boek uitgelezen, fok uitgelezen, geprobeerd te slapen en een aflevering greys anatomy gekeken. Geloof dat ik nog maar een tv serie ga kijken, en dan de duutser wakker ga maken...die slaapt al bijna 10 uur!quote:Op zondag 14 april 2013 08:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
aww, hoe heb je je tijd gespendeerd?
quote:Op zondag 14 april 2013 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek uitgelezen, fok uitgelezen, geprobeerd te slapen en een aflevering greys anatomy gekeken. Geloof dat ik nog maar een tv serie ga kijken, en dan de duutser wakker ga maken...die slaapt al bijna 10 uur!
Dat zeg ik ook altijd!quote:Op zondag 14 april 2013 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek uitgelezen, fok uitgelezen, geprobeerd te slapen en een aflevering greys anatomy gekeken. Geloof dat ik nog maar een tv serie ga kijken, en dan de duutser wakker ga maken...die slaapt al bijna 10 uur!
Wanneer mag je zelf weer?quote:Op zondag 14 april 2013 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik naar de marathon kijkenzo mooi, hardlopende mensen! Word ik helemaal
van
![]()
Download 'em!quote:Op zondag 14 april 2013 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik naar de marathon kijkenzo mooi, hardlopende mensen! Word ik helemaal
van
![]()
Je bent toleranter dan ikquote:Op zondag 14 april 2013 03:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.
Ben al heel voorzichtig weer begonnenquote:Op zondag 14 april 2013 10:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wanneer mag je zelf weer?
Goedemorgen!
[..]
Ik bedoel die van Rotterdam van vandaag, jeweetzquote:
Ik zou een stuk meer havermout doenquote:Op zondag 14 april 2013 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Klopt het dat havermout uit tien happen melk en twee happen havermout bestaat of heb ik iets verkeerd gedaan?(250 ml melk aan de kook gebracht, 2 eetlepels havermout erin, weer even koken... keurig volgens wat op de verpakking staat).
Ja, vond ik ook alquote:Op zondag 14 april 2013 10:44 schreef anna82 het volgende:
Ik doe 250 ml vloeibaar en 50 gram havermout, dan wordt het lekker stevig en kan de lepel erin blijven staan
Twee el is wet karig me dunkt!
(En ik heb tompouche gehaald, archilleshiel van An...)quote:Op zondag 14 april 2013 11:08 schreef An24 het volgende:
O: Gekookt eitje, sapje van sinaasappel en grapefruit en een rijstwafel met hummus en komkommer. De rest wordt onvoorspelbaar want we vieren Freuds verjaardag vandaag.
Ik hou ook van jouquote:Op zondag 14 april 2013 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
(En ik heb tompouche gehaald, archilleshiel van An...)
ben jij ook al een spellingsnazi geworden?quote:
je mag echt helemaal niets ondernemen?quote:Op zondag 14 april 2013 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ontbijt met 250 Gr. kwark, 2 el muesli en 1 el vlaaivulling. En de hele dag op de bank zitten.
quote:
Jaaaa weet ik welquote:Op zondag 14 april 2013 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]opmerking 1 staat los van opmerking 2 hoor. Verplicht stilzitten sucks.
Dat zie (hoor) ik bij meer mensen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Niet aan beginnen dan. Spreek slecht engels sinds ik goed duits kan spreken.
why? Dan had ik een gewone laptop of een tablet besteldquote:
ja! Lepel pindakaas erdoorquote:Op zondag 14 april 2013 11:33 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik heb iets nieuws ontdekt; warm water met limoensapecht lekker!
Omdat ik een gewone laptop te groot vind en ik helemaal geen tablet hoef. Wil fatsoenlijk kunnen typen en er windows7 op kunnen zettenquote:Op zondag 14 april 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
why? Dan had ik een gewone laptop of een tablet besteldwat wil je ermee?
ik zeg maar watquote:Op zondag 14 april 2013 11:39 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wat! Warm water moet limoensap en een lepel pindakaas? Ieuw
Online iig nietquote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef sararaats het volgende:
ik probeer dit jaar met hardlopen te beginnen en hopelijk gaat m'n buikje iets krimpen.
val je af van shoppen?
Je portemonnee welquote:Op zondag 14 april 2013 11:43 schreef sararaats het volgende:
ik probeer dit jaar met hardlopen te beginnen en hopelijk gaat m'n buikje iets krimpen.
val je af van shoppen?
Nope. Ik mag echt niets. Ja, naar de wc en douchen enzo. Maar dat is het dan ook wel. Gisteravond dacht ik, ach, we hebben makkelijk eten voor vanavond, dat kan ik wel even maken. Maar dat mocht ik bekopen met hele avond pijn en ontzettend veel harde buiken. Dus tja.quote:Op zondag 14 april 2013 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je mag echt helemaal niets ondernemen?
Ik hoorde van iemand die na vier miskramen de vijfde zwangerschap zeven maanden in bed moest blijven
heftig hoor. En frustrerend. Maar je weet waar je het voor doetquote:Op zondag 14 april 2013 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nope. Ik mag echt niets. Ja, naar de wc en douchen enzo. Maar dat is het dan ook wel. Gisteravond dacht ik, ach, we hebben makkelijk eten voor vanavond, dat kan ik wel even maken. Maar dat mocht ik bekopen met hele avond pijn en ontzettend veel harde buiken. Dus tja.
quote:Op zondag 14 april 2013 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
(En ik heb tompouche gehaald, archilleshiel van An...)
ik dm m'n adres wel evenquote:Op zondag 14 april 2013 12:13 schreef Maraca het volgende:
voorjaarsschoonmaakNet balkon schoongemaakt en nieuwe plantjes neergezet
Ja, behoorlijke bi helaas. Kind is aardig ingedaald en drukt nu meer op m'n bekken.quote:Op zondag 14 april 2013 11:53 schreef loveli het volgende:
Maar geen last van BI en EDS? Om het even van de positieve kant te zien (hoop ik).
Altijd een fijne bezigheidquote:Op zondag 14 april 2013 12:13 schreef Maraca het volgende:
voorjaarsschoonmaakNet balkon schoongemaakt en nieuwe plantjes neergezet
Jij wilde ook niet bij mij schoonmakenquote:Op zondag 14 april 2013 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik dm m'n adres wel even
Voorspelbaar +1
jij onthoudt te veelquote:Op zondag 14 april 2013 12:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij wilde ook niet bij mij schoonmaken
Dank je wel! Het is meer het 'regime' vast kunnen houden. Ik merk, nu ik er ben, dat ik veeel sneller de teugels laat vierenquote:Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Welkom miekie72! Fijn dat je nu tevreden bent! Waar heb je het meeste moeite mee qua netjes eten/sporten?
jezelf eens in de zoveel tijd wegen en een bijv 3 kg als bovengrens aanhouden? Kom je erboven: teugels aantrekkenquote:Op zondag 14 april 2013 12:43 schreef miekie72 het volgende:
[..]
Dank je wel! Het is meer het 'regime' vast kunnen houden. Ik merk, nu ik er ben, dat ik veeel sneller de teugels laat vieren
[..]
Het is niet het ideale uitgangspunt wil je werken naar een gezonder patroon.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 12:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, behoorlijke bi helaas. Kind is aardig ingedaald en drukt nu meer op m'n bekken.
Skoap, donderdag 34 weken. En dat wil ik graag halen, want als babbie zich dan aandient, gaan ze niet meer remmen omdat kind dan voldoende ontwikkeld is om het zelf te redden (met nog paar weekjes couveuse). Ik doe nu vooral hersenloze Wii-spelletjes en domme tv en zo, lezen alleen in boeken over zwangerschap en baby's voor dummies enzo. Maar ti's doodsaai idd. Gelukkig af en toe wel wat visite
.
Je staat niet alleen.quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind tompoucen niet zo spannendzelfgemaakte appeltaart
Ik wil proberen om op het werk alleen nog een gebakje te nemen als het zelfgemaakt is ipv die meuk van Multivlaai. Die appelkruimeldingen zijn best te doen, maar het gros van die taarten is toch niet te eten? Of sta ik hier alleen in?
Dan heb jij nog nooit goede tompoucen op!quote:Op zondag 14 april 2013 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind tompoucen niet zo spannendzelfgemaakte appeltaart
Ik wil proberen om op het werk alleen nog een gebakje te nemen als het zelfgemaakt is ipv die meuk van Multivlaai. Die appelkruimeldingen zijn best te doen, maar het gros van die taarten is toch niet te eten? Of sta ik hier alleen in?
Details!quote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ook een aantal gasten gezien die hun PUA skills aan het oefenen waren volgens mij.
Je zag ze de ruimte checken, vrouwen proberen aan te kijken enzo.quote:
Ik had pas een slagroomgebakje van de bakker en die vond ik ook wat tegenvallen. Maar pas had ik een chocolade eclair in Belgie en die was me toch een partij lekker!quote:Op zondag 14 april 2013 13:33 schreef sigme het volgende:
Maandag is er weer gebak op het werk. Geen multivlaaispul, gebakjes van de echte bakker. Maar ook dat vind ik altijd tegenvallen. Zelfgemaakte taarten zijn heerlijk, professionele taarten matig.
Een zelfgemaakte taart van D&D is dan wel ongeveer het allerbeste wat bestaat.
10 kmquote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
Hier ff tegengas voor Vik10 km gelopen en het is nog steeds niet leuk
er komt ook geen runnershigh en op tv hardlopen gaan kijken zou ik nooit doen
quote:
Hoe ging het?quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
NEE!! Ik was het helemaal vergetenquote:Op zondag 14 april 2013 13:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit goede tompoucen op!
Ik heb vannacht dansjes gedaan in Amsterdam. Was heel grappig, vooral omdat volgens mij iedereen daar lichtelijk aangeschoten was en ik op spa rood de avond doorkwam.
Ook een aantal gasten gezien die hun PUA skills aan het oefenen waren volgens mij.
Nou ja.quote:Op zondag 14 april 2013 13:33 schreef sigme het volgende:
Maandag is er weer gebak op het werk. Geen multivlaaispul, gebakjes van de echte bakker. Maar ook dat vind ik altijd tegenvallen. Zelfgemaakte taarten zijn heerlijk, professionele taarten matig.
haha!quote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
helemaal mee eens. Zelfgemaakte taartquote:Op zondag 14 april 2013 13:33 schreef sigme het volgende:
ik vind alles saai behalve marathons en wielrennen. Komt ook doordat het buiten is, denk ik. Ik zou ook naar de Elfstedentocht kijken maar indoor schaatsen vind ik dan weer niets aanquote:Op zondag 14 april 2013 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
10 km![]()
Maar snap dat het niet leuk isSporten kijken vind ik sowieso saai, behalve als Maori's haka's gaan doen tijdens rugby ofzo
11 mei!quote:Op zondag 14 april 2013 14:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat is een andere keer. Henk weet de datum wel![]()
Ach als je bedenkt dat mijn laatste 10 km september vorig jaar wasquote:Op zondag 14 april 2013 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha!maar je hebt het wel gedaan. Goed hoor!
ik ben er geweest. Live. Baas boven baasquote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef loveli het volgende:
Ik heb naar de elfstedentocht gekeken
Op tv, live.
Visolie is goed voor je geheugen.
Da's maar 16jr geledenquote:Op zondag 14 april 2013 14:10 schreef loveli het volgende:
Ik heb naar de elfstedentocht gekeken
Op tv, live.
Visolie is goed voor je geheugen.
Boks!quote:Op zondag 14 april 2013 14:04 schreef Perruche het volgende:
Maria combat boks!
Ik heb nu als L 2 eitjes en een bth op. Beetje weinig denk ik...?
ik kan dus maar beter niet informeren naar je tijd?quote:Op zondag 14 april 2013 14:14 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ach als je bedenkt dat mijn laatste 10 km september vorig jaar was
Nou de ipod van de instructeur was leeg dus halverwege werd het een soort improvisatie. Maar ik vind deze niet zo leuk, ik "voel" de muziek niet, ofzo. Pump vind ik wel chill deze releasequote:Op zondag 14 april 2013 14:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Boks!Nu hebben we dus als het goed is ook precies hetzelfde lesje gehad
![]()
Wel pijn voor de bil, met dat naar voren en naar achteren schoppen!quote:Op zondag 14 april 2013 14:20 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nou de ipod van de instructeur was leeg dus halverwege werd het een soort improvisatie. Maar ik vind deze niet zo leuk, ik "voel" de muziek niet, ofzo. Pump vind ik wel chill deze release
Ja die fire starter voel ik niet, en die met voor & achter heb ik altijd een hekel aan want dan val ik om (letterlijk, 3x deze lesquote:Op zondag 14 april 2013 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wel pijn voor de bil, met dat naar voren en naar achteren schoppen!Ik vind die met Fire Starter wel fijn
Bij dat We no speak Americano liedje ga ik een bietje deaud maar ik ben te eigenwijs om te stoppen
![]()
Ik voel altijd dat mn bil in de weg zit met naar achter schoppenquote:Op zondag 14 april 2013 14:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja die fire starter voel ik niet, en die met voor & achter heb ik altijd een hekel aan want dan val ik om (letterlijk, 3x deze les) ik vind die met dat driehoek ding relaxed, lekker voor de benen. En alles waarbij je denkbeeldig iemand helemaal in elkaar kan rossen
Naah dat nou ook weer niet, heb al genoeg op andere locaties thankyouverymuchquote:
Datte.. Net ook 10 km , vidn er geen fuck aanquote:Op zondag 14 april 2013 13:44 schreef _aurum_ het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naah dat nou ook weer niet, heb al genoeg op andere locaties thankyouverymuch![]()
Geef mij je mogelijkheid dan maar, ik wil rennenquote:Op zondag 14 april 2013 14:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Datte.. Net ook 10 km , vidn er geen fuck aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |