Wanneer mag je zelf weer?quote:Op zondag 14 april 2013 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik naar de marathon kijkenzo mooi, hardlopende mensen! Word ik helemaal
van
![]()
Download 'em!quote:Op zondag 14 april 2013 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik naar de marathon kijkenzo mooi, hardlopende mensen! Word ik helemaal
van
![]()
Je bent toleranter dan ikquote:Op zondag 14 april 2013 03:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.
Ben al heel voorzichtig weer begonnenquote:Op zondag 14 april 2013 10:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wanneer mag je zelf weer?
Goedemorgen!
quote:Op zondag 14 april 2013 03:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.
Ik bedoel die van Rotterdam van vandaag, jeweetzquote:
Ik zou een stuk meer havermout doenquote:Op zondag 14 april 2013 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Klopt het dat havermout uit tien happen melk en twee happen havermout bestaat of heb ik iets verkeerd gedaan?(250 ml melk aan de kook gebracht, 2 eetlepels havermout erin, weer even koken... keurig volgens wat op de verpakking staat).
Ja, vond ik ook alquote:Op zondag 14 april 2013 10:44 schreef anna82 het volgende:
Ik doe 250 ml vloeibaar en 50 gram havermout, dan wordt het lekker stevig en kan de lepel erin blijven staan
Twee el is wet karig me dunkt!
(En ik heb tompouche gehaald, archilleshiel van An...)quote:Op zondag 14 april 2013 11:08 schreef An24 het volgende:
O: Gekookt eitje, sapje van sinaasappel en grapefruit en een rijstwafel met hummus en komkommer. De rest wordt onvoorspelbaar want we vieren Freuds verjaardag vandaag.
Ik hou ook van jouquote:Op zondag 14 april 2013 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
(En ik heb tompouche gehaald, archilleshiel van An...)
ben jij ook al een spellingsnazi geworden?quote:
je mag echt helemaal niets ondernemen?quote:Op zondag 14 april 2013 11:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ontbijt met 250 Gr. kwark, 2 el muesli en 1 el vlaaivulling. En de hele dag op de bank zitten.
quote:
Jaaaa weet ik welquote:Op zondag 14 april 2013 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]opmerking 1 staat los van opmerking 2 hoor. Verplicht stilzitten sucks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |