abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125227536
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

You can dooo iiiit *O*
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Yes you can.
*O*
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:52:07 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125227545
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah, stuk duidelijker. Dank je! Sporten kan inderdaad nooit kwaad na het eten van zooi, haha. In elk geval zal ik dus bij het sporten na het eten van mn kroket de koolhydraten daaruit kunnen verbruiken, dat is al reden genoeg om daarna te gaan sporten en niet ervoor :)
Yuss, maar neem het allemaal niet te zwaar op he :Y Het hoeft allemaal niet perfect en 1x een kroketje kan geen kwaad, jij sport je al het gompes volgens mij?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 13 april 2013 @ 11:52:40 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125227553
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.
:D
pi_125227567
Ik liep een periode elke dag een uur hard (in de prehistorie wist ik nog niet dat je beter een dag rust kon nemen tussendoor). Toen kreeg ik op een gegeven moment ook 'traptraining' (dan moet je op en af trappen. Rennen, twee treden tegelijk, dat soort werk). Het was net of ik helemaal géén conditie had. Dat was trouwens het zwaarste wat ik ooit heb gedaan, die trappen. Tot kokhalzen van vermoeidheid aan toe.

Kortom, de ene conditie is de andere niet.
pi_125227586
De eerste keer op dat handbike apparaat :') man wat was ik kapot :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 11:55:37 #31
70532 loveli
N
pi_125227592
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:D
Doe mij zo'n constructie met een voetbal en misschien lukt het dan:

crap in = crap out
pi_125227621
Nou ja, ik heb in elk geval weer een rondje gebodypumpt.
En voor thuis hebben we nu een heus squatrek, dus vanochtend ook even 3 x 5 diepe kniebuigingen gedaan met 25 kilo.

Nu moeten we er nog een bankje bij en dan zijn we redelijk compleet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125227644
Sigme _O_

Als je voor een topic een standbeeld zou kunnen bouwen zou er een van jou zijn...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125227660
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.
_O-
Ik kan het niet echt, maar ik vind t wel leuk. Heb nog steeds gaten in voet van zondag..
pi_125227666
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.

Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
pi_125227701
Als de pro's je 3 dagen in de week willen zien is dit ECHT iets dat je moet doorstaan, CotS! Succes ^O^
pi_125227737
Succes CotS! Echt goed dat je hulp zoekt.
pi_125227748
Dank je wel
En tja... het wordt ook wel eens tijd dat dit gebeurd.
(van die drie dagen schrok ik wel, om eerlijk te zijn)
pi_125227780
Succes CotS!

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef cl00n het volgende:

[..]

Vervang dat in ieder geval met cola light en wat van die witte nootjes ofzo. Dan krijg je iig nog wat gezonds binnen en weinig calorieen.

Wil je nou afvallen of wat?
Was cola light. En verder: :')
pi_125227798
Oja het is nooit leuk om jezelf terug te zien op film maar ik zag nu dat ik van die 'kwabben' onder mijn bh-band heb.
Niet omdat hij te strak zit maar gewoon om dat er te veel vet zit -O-
pi_125227806
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Rennenrennenrennen, daar is de bal, ik heb de bal, ik schop hem weg! Rennenrennenrennen, ik wil de bal weer!
We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komen :+
Had je wel onderweg een natuurgebied met wisenten! :D
pi_125227823
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.

Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
die drie dagen betekent dat ze vertrouwen hebben! je had ook een hele week intern kunnen zitten, je zit niet in het zwaarste programma, of nog zwaarder, een kliniek waar je ook slaapt.

kortom: je krijgt een bult hulp, die je nodig hebt, en je wordt ook vertrouwd om een deel van je week autonoom te zijn. dat is toch alleen maar fijn?

zet m op! ik zag ook enorm op tegen het groepsgedeelte (mijn programma was voor obesitas en 1 dag in de week) maar ik vond het uiteindelijk heel leerzaam, ook veel geleerd over mijn opstellign in een groep, en ook over hoe anderen mij zien en hoe het leven er voor andere mensen uitziet. wat ik ook heel fijn vond was de lichaamsgerichte therapie. bij ons dans, bij jou ws. psychomotorisch. was echt heel erg goed voor me!

je kan het! :*
Kwak
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 12:13:16 #43
70532 loveli
N
pi_125227895
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komen :+
Je kan het slechter treffen!
crap in = crap out
pi_125227911
Beren op de weg? :P
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:24:28 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125228106
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oehoe! Ik ging vroeger vaak met opa en oma naar natuurpark in de buurt van Lelygat, daar had je wisenten en przewalskipaarden en herten enzo *O*
pi_125228294
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oehoe! Ik ging vroeger vaak met opa en oma naar natuurpark in de buurt van Lelygat, daar had je wisenten en przewalskipaarden en herten enzo *O*
O+
Soms vergeet ik wel eens dat ik omringd ben met dat soort plekken :')
pi_125228361
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Yuss, maar neem het allemaal niet te zwaar op he :Y Het hoeft allemaal niet perfect en 1x een kroketje kan geen kwaad, jij sport je al het gompes volgens mij?
Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vet ;)
pi_125228384
;(
Van de week er achter gekomen dat er een nieuwe Age of Wonders aankomt dus ik m'n doos met oude spellen door voor AoW2. Ik proberen te installeren, is de CD te bekrast om te kunnen installeren :{
Illegale kopie opgehaald, werkt ook niet :{

Nu heb ik maar heel lief een mail gestuurd naar de uitgever of ze me niet op een andere manier aan de game kunnen helpen :@
Want ben natuurlijk te koppig om het spel dat ik met smerige WC's schoonmaken heb bekostigd voor 9 euro aan te schaffen via steam :P
pi_125228388
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:

Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vet ;)
Wat een drukte om één kroket. Je bent niet dik geworden van één kroket en je valt ook niet meer of minder af door één kroket.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:42:10 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125228410
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Geen rustdagen? :o En ik vind het wel een beetje fanatiek klinken eigenlijk (rond die kroket bijv.), maar wellicht valt het mee, wel mee uitkijken he :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')