Dat ik na 1 minuut echt gewoon dood ben, 2 minuten kan ik met moeite volhouden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaat er niet goed dan, Sarabi?
Mijn Lidl heeft geen diepvriesfruitdus nu nog maar even naar Appie.
Maar dat is toch een kwestie van opbouwen? Toen ik voor het eerst begon was ik na een minuut ook dood hoor. Maar elke week kom je weer een stapje verder, als je maar volhoudtquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ik na 1 minuut echt gewoon dood ben, 2 minuten kan ik met moeite volhouden.
Maar goed misschien gaat het over een week alweer een stuk beter.
Alleen zo oneerlijk dat het bij mijn vriend zo makkelijk gaat.
Hier heeft onze Lidl ook vaak geen diepvriesfruit
rijstwafels zijn altijd met zoutquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat gaat er niet goed dan, Sarabi?
Mijn Lidl heeft geen diepvriesfruitdus nu nog maar even naar Appie. En ze hadden alleen rijstwafels met zout
Het is vast een kwestie van opbouwen maar als je 6 uur per week sport zou je toch zeggen dat 2 minuten hardlopen niet zo'n probleem moet zijn..quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is toch een kwestie van opbouwen? Toen ik voor het eerst begon was ik na een minuut ook dood hoor. Maar elke week kom je weer een stapje verder, als je maar volhoudt
Hebben ze maar af en toe diepvriesfruit in het assortiment dan? Ik heb wel walnoten voor door m'n salade straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt net begonnen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:36 schreef conleche het volgende:
Ze is gewoon net begonnen! Ik weet nog wel dat les 1 van Evy vrij pittig was, toen ik net begon. Komt vanzelf goed.
Dan heb ik niks gezegd...Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Op de vroege ochtend tijdens eerste koffie - een poging.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:03 schreef vlindertje89 het volgende:
Loveli, thanks voor de uitleg! Maar betekent dat nou dat het niet uit maakt wanneer ik ga sporten, of dat ik dat beter kan plannen na de maaltijden waarbij ik wat slechter eet? Zodat ik de energie uit het vet dan dus meteen gebruik bij het sporten ipv het op te slaan, of is dat onzin.
Mijn hardloopconditie ben ik ook niet kwijt na 2 a 3 maanden niet lopen. M'n bodypumpconditie bleek ik na een ruime maand (en een weekje ziek) totaaaaaaaaal verloren te zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef conleche het volgende:
Ja volgens mij wel? Volgens mij is ze wel al een paar keer net begonnen, maar heeft ze nooit doorgezet. Correct me if I'm wrong.
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat het dan nooit meer helemaal weg gaat die hardloopconditie, als ik eens twee maanden niks doe, dan hoef ik dus niet helemaal van voor af aan te beginnen. Je zit dan binnen een paar weken weer op je oude niveau. Zou er iets van conditiegeheugen bestaan ook?
ik denk dat buikdansconditie heel anders is dan hardloopconditie. ik zwom als pre-tiener intensief en deed ook waterpolo. maar hardlopen kon ik voor geen meter ondanks 4-6 uur training in de week...quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is vast een kwestie van opbouwen maar als je 6 uur per week sport zou je toch zeggen dat 2 minuten hardlopen niet zo'n probleem moet zijn..
Achja ik ben wel blij dat ik gegaan ben
I willquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef sigme het volgende:
Sarabi, gewoon lekker het hardlopen weer opbouwen. Je hebt het eerder gedaan, je kan het opnieuw.
Toen ik nog (kneuterig trapveldje) voetbalde was het aan het begin van het seizoen toch echt heel triest met conditie. We gingen door tot het wintertijd werd en als de zomertijd inging, begonnen we weer. Volgens mij zit er een max aan dat geheugenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn hardloopconditie ben ik ook niet kwijt na 2 a 3 maanden niet lopen. M'n bodypumpconditie bleek ik na een ruime maand (en een weekje ziek) totaaaaaaaaal verloren te zijn.
Yes you can.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I will![]()
Eens kijken of ik deze zomer 5km kan lopen.
You can dooo iiiitquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
I will![]()
Eens kijken of ik deze zomer 5km kan lopen.
Voetballen lijkt meer op bodypump dan op hardlopen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen ik nog (kneuterig trapveldje) voetbalde was het aan het begin van het seizoen toch echt heel triest met conditie. We gingen door tot het wintertijd werd en als de zomertijd inging, begonnen we weer. Volgens mij zit er een max aan dat geheugen
Rennenrennenrennen, daar is de bal, ik heb de bal, ik schop hem weg! Rennenrennenrennen, ik wil de bal weer!quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Voetballen lijkt meer op bodypump dan op hardlopen.
Als ik in tophardloopconditie ben kan je me na een kwartier voetballen met een hartaanval van het veld dragen. Welke idioot heeft die sport verzonnen?
Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Voetballen lijkt meer op bodypump dan op hardlopen.
Als ik in tophardloopconditie ben kan je me na een kwartier voetballen met een hartaanval van het veld dragen. Welke idioot heeft die sport verzonnen?
Yuss, maar neem het allemaal niet te zwaar op hequote:Op zaterdag 13 april 2013 11:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ah, stuk duidelijker. Dank je! Sporten kan inderdaad nooit kwaad na het eten van zooi, haha. In elk geval zal ik dus bij het sporten na het eten van mn kroket de koolhydraten daaruit kunnen verbruiken, dat is al reden genoeg om daarna te gaan sporten en niet ervoor
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een idioot die achter een bal aan moet rennen om hardlopen leuk te vinden/vol te kunnen houden.
Was cola light. En verder:quote:Op vrijdag 12 april 2013 23:43 schreef cl00n het volgende:
[..]
Vervang dat in ieder geval met cola light en wat van die witte nootjes ofzo. Dan krijg je iig nog wat gezonds binnen en weinig calorieen.
Wil je nou afvallen of wat?
We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Rennenrennenrennen, daar is de bal, ik heb de bal, ik schop hem weg! Rennenrennenrennen, ik wil de bal weer!
die drie dagen betekent dat ze vertrouwen hebben! je had ook een hele week intern kunnen zitten, je zit niet in het zwaarste programma, of nog zwaarder, een kliniek waar je ook slaapt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.
Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
Je kan het slechter treffen!quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komen
Had je wel onderweg een natuurgebied met wisenten!
Oehoe! Ik ging vroeger vaak met opa en oma naar natuurpark in de buurt van Lelygat, daar had je wisenten en przewalskipaarden en herten enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef V1z0R het volgende:
[..]
We moesten dan ook nog eens 7km fietsen om überhaupt op het sportveld te komen
Had je wel onderweg een natuurgebied met wisenten!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oehoe! Ik ging vroeger vaak met opa en oma naar natuurpark in de buurt van Lelygat, daar had je wisenten en przewalskipaarden en herten enzo
Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vetquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Yuss, maar neem het allemaal niet te zwaar op heHet hoeft allemaal niet perfect en 1x een kroketje kan geen kwaad, jij sport je al het gompes volgens mij?
Wat een drukte om één kroket. Je bent niet dik geworden van één kroket en je valt ook niet meer of minder af door één kroket.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vet
Geen rustdagen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:38 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee, hoor. Kon de afgelopen drie weken op dinsdag niet naar kickfun, dus dan maar 1 ipv 3 uur sporten. Heb afgelopen week maandag half uur jillian, dinsdag uur zumba, woensdag uur jillian, donderdag uur zumba en gister uur jillian gedaan. Was van plan vandaag sowieso weer ong uurtje jillian te doen, dus dacht als ik dan toch ga sporten, kan ik het maar beter zodanig plannen dat ik zo min mogelijk van mn kroket opsla in vet
Ben benieuwd wat ze doenquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:40 schreef V1z0R het volgende:
Van de week er achter gekomen dat er een nieuwe Age of Wonders aankomt dus ik m'n doos met oude spellen door voor AoW2. Ik proberen te installeren, is de CD te bekrast om te kunnen installeren
Illegale kopie opgehaald, werkt ook niet
Nu heb ik maar heel lief een mail gestuurd naar de uitgever of ze me niet op een andere manier aan de game kunnen helpen
Want ben natuurlijk te koppig om het spel dat ik met smerige WC's schoonmaken heb bekostigd voor 9 euro aan te schaffen via steam
oke, dan weet ik dat voor de volgende keer. Er stond echter zo expliciet bij 'met zout'. Goedkope Parmaham was op bij mijn Appie, dus ik ga zo even op zoek naar een andere Appie, want ik wil wel heel graag salade vandaag en die parmaham mag daarin niet ontbrekenquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
rijstwafels zijn altijd met zoutik heb ze nog nooit zonder gezien. zijn ook heul vies zonder zout. blegh.
misschien moet je gewoon eens buiten gaan lopen want elke keer op de loopband zou ik ook niet lang volhouden. Al doe ik het nu wel, omdat ik geen zin heb om me speciaal om te kleden voor een rondje hardlopen buiten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Dit was les 1
Heb wel jaren geleden al ooit Evy gelopen maar dat telt geloof ik niet meer.
En vorige zomer ook een enkele keer gelopen.
Op een of andere manier vind ik hardlopen niet leuk genoeg om vol te houden maar wil het toch altijd weer graag proberen.
Zo'n 35%-sticker betekent niet dat het uit assortiment gaat, maar dat de uiterste houdbaarheidsdatum rap nadert.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Morgen iig boerenkool met worst! Kleinste verpakking gekochtgaat er idd uit want overal zat een 35% sticker op.
ja dat weet ik, maar het stond echt op alle zakken boerenkool, vandaar dat ik dacht dat het was omdat het eruit gaat.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n 35%-sticker betekent niet dat het uit assortiment gaat, maar dat de uiterste houdbaarheidsdatum rap nadert.
/wijsneus
dat is ook het ideequote:Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
Even inhoudelijk, vik, waar zijn je eiwitten? Ik zou dat weekbudget de deur uittrappen en inruilen voor een voedingswaardebudget. Maximaal zoveel gram carbs per week en minimaal zoveel gram gezonde vetten en eiwitten.
Nou, dat blauw stond juist mooi. Helemaal zwart is ook maar zo zwart.quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Eh, nee. Geloof ik. Deze heb ik al een tijdje. Wilde helemaal in het zwart, maar mijn zwarte shirtjes lagen in de was. Dan dit maar.
En nee, je straalt het niet uit. Ik had het iig niet door, maar ben zelf niet topfit waardoor er wel heel erg veel langs me heen gaat.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Op een of andere manier vind ik hardlopen niet leuk genoeg om vol te houden maar wil het toch altijd weer graag proberen.
Het kan natuurlijk ook gemigreerd borstweefsel zijnquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Oja het is nooit leuk om jezelf terug te zien op film maar ik zag nu dat ik van die 'kwabben' onder mijn bh-band heb.
Niet omdat hij te strak zit maar gewoon om dat er te veel vet zit
Dit iddquote:Op zaterdag 13 april 2013 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen rustdagen?En ik vind het wel een beetje fanatiek klinken eigenlijk (rond die kroket bijv.), maar wellicht valt het mee, wel mee uitkijken he
Verbruik > inname = afvallenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Coco, die kroket was voor mij meer een voorbeeld om te vragen wat in het algemeen handig is qua plannen van sport.
Als ik die kroket echt zo erg zou vinden, zou ik r ook geen twee eten bij de lunch en dan ook nog bitterballen bij de borrel.
Het riep bij mij alleen wel de vraag op, áls ik dan wat slechts eet en ik ga sowieso ergens vandaag sporten, kan ik dan dat sporten nog zodanig plannen dat ik het slechte eten wat kan compenseren (door de energie eruit dan in elk geval deels te gebruiken tijdens het sporten ipv het op te slaan ofzo), of maakt het niet uit wanneer ik dan sport.
Dus ik begrijp opzich wel waarom het op jullie wat fanatiek/overdreven/eng over komt, maar het is niet zo dat ik me nou onwijs druk maak erover ofzo
Ik zit nu op de fiets dus ik ga straks als ik thuis ben al het nieuws van jullie eens bijlezen
Ik merk serieus al dat mijn armen idd wél al sterker zijn gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef loveli het volgende:
Klinkt als een goede routine. En het stelt genoeg voor, beter steady dit aanhouden dan alles tegelijk willen en overbelasten.
Als je wilt KT-en hou je Saartje gewoon in de lucht
daar zit al gehakt inquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Of je drukt wat kipfilet bij door de tortilla's...
Dat kunnen we niet ruikenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar zit al gehakt in
Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houdenmaar goed, dat lukt niet allemaal in één dag
En ik heb parmaham!
En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zitquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar zit al gehakt in
Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houdenmaar goed, dat lukt niet allemaal in één dag
En ik heb parmaham!
Sorry! Dit zit erin: wraps (duh), besmeerd met tomatenpuree, daarop gehakt met een sjalotje, twee teentjes knoflook en een paprika, gekruid met komijn, paprikapoeder, cayennepeper, kaneel. Met als saus Bulgaarse yoghurt met munt. Echt nog lekkerder dan friet van t Hoekjequote:
ik kwam hier vooral voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zit
welk tupperwaredingetje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n tupperware dingetje is goedgekeurd, net pesto mee gemaakt. Ging heel snel![]()
O fijn!! 3x per week is echt fijn denk ik, met 1x per week boek je net geen resultaat - of duurt het allemaal zo lang!quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.
Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Is dieomdat je normaal alles online koopt, Perr?
Billy,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welk tupperwaredingetje?
Weet iemand of er ook een smaakverschil zit tussen gewone en witte balsamicoazijn? Of is alleen de kleur anders?
Wilde hier nog op reagerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt! (van dat ouder lijken, ik ben er nog niet uit of ik vind dat ik het type voor een pak ben). Ik verbaas me ook elke keer weer hoeveel ouder/volwassener ik eruit zie in pak/jurkjes. Maar hou toch teveel van mn hoodies en jeans om er altijd uit te zien alsof mensen me serieus moeten nemen. Dat laatste moeten ze vooral ook niet doen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Is dieomdat je normaal alles online koopt, Perr?
Billy,JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste jaar is sowieso buitenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon eens buiten gaan lopen want elke keer op de loopband zou ik ook niet lang volhouden. Al doe ik het nu wel, omdat ik geen zin heb om me speciaal om te kleden voor een rondje hardlopen buiten.
Ik voel me altijd veel professioneler als ik me ook netjes aankleed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wilde hier nog op reageren
Vind je zo helemaal niet ouder lijken, maar vooral volwassener en wat je aan had stond je echt ECHT goed
Sta zelf ook in dubio wat dat betreft, in nette broek met goedzittend overhemd, m'n schoenen netjes, haren vers geknipt en alles juist voel ik me wel zelfverzekerd en krijg ook leuke reacties maar dan zo 's weekends lekker in een slonzige korte broek, hoodie en de slippers an voel ik me zo relaxed dat 't me weinig kan schelen
Zou dat het zijn....dat lijkt ook wel minder gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar
[..]
Het kan natuurlijk ook gemigreerd borstweefsel zijn![]()
Grappig, mijn borstweefsel is naar mijn buik gemigreerd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef Nallie het volgende:
Probjedat is ook wel begrijpelijk met alle dingen die nu gebeuren. Probeer wel leuke dingen te blijven doen!
Planning:
O: 2 minicroissantjes met jam, groot glas aardbeien/banaan sap en een rijstwafel geitenkaas
T: stukje dadel/notenreep
L: bh gekookt ei, bh kipfilet, salade van gele paprika, tomaat, kikkererwten, gerookte kip en wat yoghurtdressing
S: uurtje hometrainen
T: appel met kwark
D: weet nog niet, vriend komt eten en hij gaat koken
T: sowieso een wijntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje weinig je lijstje?Worry is a misuse of imagination
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |