abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:43:37 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125228438
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:40 schreef V1z0R het volgende:
;(
Van de week er achter gekomen dat er een nieuwe Age of Wonders aankomt dus ik m'n doos met oude spellen door voor AoW2. Ik proberen te installeren, is de CD te bekrast om te kunnen installeren :{
Illegale kopie opgehaald, werkt ook niet :{

Nu heb ik maar heel lief een mail gestuurd naar de uitgever of ze me niet op een andere manier aan de game kunnen helpen :@
Want ben natuurlijk te koppig om het spel dat ik met smerige WC's schoonmaken heb bekostigd voor 9 euro aan te schaffen via steam :P
Ben benieuwd wat ze doen :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125228562
Ik ook :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 12:52:13 #53
70532 loveli
N
pi_125228600
Is 'ie niet op te poetsen met zo'n cd-polijstsetdinges?
crap in = crap out
pi_125228625
Tandpasta al geprobeerd :{ maar is echt 1 flinke kras...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125228714
Het is niet alleen één kroket, het is bij de lunch twee kroketten en bij de borrel 6 bitterballen, en gister heb ik al een appeltaart-cupcake en een cupcake met chocolade fudge stukjes erin en een beetje chocolade fudge botercreme er op gegeten. Die posts hebben jullie waarschijnlijk over t hoofd gezien ;).

En als ik sowieso ga sporten, dan kan ik toch net zo goed gaan sporten op het moment dat ik dan misschien wat minder van de kroketten en bitterballen opsla dan wanneer ik 's ochtends al was gaan sporten?

Inderdaad geen rustdagen, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo zwaar nu. Heb helemaal niet veel spierpijn ofzo de dag na een training, als ik dat wel heb dan neem ik wel gewoon een dag rust :)

Edit, CotS, zie net je post, echt super goed dat je bezig bent met hulp nu! En begrijpelijk dat je er tegen op ziet, dat kan je ook best bespreken met je behandelaren, daarin ben je ongetwijfeld niet de enige!

Haha sorry van de geen alineas, zit op de fiets op mobiel dus dat typt niet super handig ;)
pi_125228779
Kan je ook alinea's maken Vlinder? Dan is de kans groter dat ik je wall of text lees :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:01:51 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125228794
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

rijstwafels zijn altijd met zout :D ik heb ze nog nooit zonder gezien. zijn ook heul vies zonder zout. blegh.
oke, dan weet ik dat voor de volgende keer. Er stond echter zo expliciet bij 'met zout'. Goedkope Parmaham was op bij mijn Appie, dus ik ga zo even op zoek naar een andere Appie, want ik wil wel heel graag salade vandaag en die parmaham mag daarin niet ontbreken :P ook besloten m'n budget met 10 euro op te hogen. Elke week pissig dat ik over m'n weekbedrag heen ga, terwijl ik niet/amper dingen koop die ik niet nodig heb. Het moet wel leuk blijven :) nu aan de rijstwafels met pindakaas.

Lijstje:
O: Brinta met whey
T: appel
T: twee rijstwafels pindakaas
L: hopelijk salade met rucola, parmaham, mozzarella, walnoten en balsamicoazijn
T: een halve paprika
T: halve bak kwark met mix bramen en frambozen
T: blikje cola
T: sinaasappel
D: Turkse tortilla's met daarin een halve paprika, knoflook en een sjalot. Zal zo de paprika eens wegen, denk dat ik samen met halve paprika als T dan op 200 gram uitkom. Anders bak ik nog wat champignons op.

Toch lastiger om in het weekend dezelfde structuur aan te houden als doordeweeks. Dan eet ik wat ik bij me heb en heb ik m'n vaste eetmomenten.

Morgen iig boerenkool met worst! Kleinste verpakking gekocht :P gaat er idd uit want overal zat een 35% sticker op.

Weet m'n lijst voor volgende week ook al :')
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:02:03 #58
70532 loveli
N
pi_125228798
Bitterballen >> cupcakes. Niet over het hoofd gezien :+

Onder de streep kun je het beste sporten op momenten dat je het volhoudt. De een loopt het best hard op een lege maag en haalt de kilometer niet na een maaltijd. Dan heeft het weinig zin om na stom voer te gaan sporten. Heb je dat probleem niet, dan kun je na carbs het beste bewegen. Hoe snel je gegeten vet kunt verbranden weet ik niet.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:02:48 #59
70532 loveli
N
pi_125228817
Parmaham is ook met zout :Y
crap in = crap out
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:03:18 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125228833
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Dit was les 1 :Y
Heb wel jaren geleden al ooit Evy gelopen maar dat telt geloof ik niet meer.
En vorige zomer ook een enkele keer gelopen.

Op een of andere manier vind ik hardlopen niet leuk genoeg om vol te houden maar wil het toch altijd weer graag proberen.
misschien moet je gewoon eens buiten gaan lopen want elke keer op de loopband zou ik ook niet lang volhouden. Al doe ik het nu wel, omdat ik geen zin heb om me speciaal om te kleden voor een rondje hardlopen buiten.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:03:47 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125228854
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:02 schreef loveli het volgende:
Parmaham is ook met zout :Y
maar wel lekker ;)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:04:08 #62
70532 loveli
N
pi_125228864
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef Viking84 het volgende:
Morgen iig boerenkool met worst! Kleinste verpakking gekocht :P gaat er idd uit want overal zat een 35% sticker op.
Zo'n 35%-sticker betekent niet dat het uit assortiment gaat, maar dat de uiterste houdbaarheidsdatum rap nadert.

/wijsneus
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:06:32 #63
70532 loveli
N
pi_125228925
Even inhoudelijk, vik, waar zijn je eiwitten? Ik zou dat weekbudget de deur uittrappen en inruilen voor een voedingswaardebudget. Maximaal zoveel gram carbs per week en minimaal zoveel gram gezonde vetten en eiwitten.
crap in = crap out
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:09:06 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125228978
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo'n 35%-sticker betekent niet dat het uit assortiment gaat, maar dat de uiterste houdbaarheidsdatum rap nadert.

/wijsneus
ja dat weet ik, maar het stond echt op alle zakken boerenkool, vandaar dat ik dacht dat het was omdat het eruit gaat.

Andere Appie gevonden in Naarden dus ik ga mijn parmaham-queeste vervolgen!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:13:22 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125229082
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:06 schreef loveli het volgende:
Even inhoudelijk, vik, waar zijn je eiwitten? Ik zou dat weekbudget de deur uittrappen en inruilen voor een voedingswaardebudget. Maximaal zoveel gram carbs per week en minimaal zoveel gram gezonde vetten en eiwitten.
dat is ook het idee :Y maar valt nog niet mee en ik heb weet inmiddels wel waar carbs in zitten, maar eiwitten en gezonde vetten zijn nog lastig. Ik ben nu heel erg gefocust op voldoende groente binnenkrijgen. In het weekend mag ik een dag iets minder streng doen van mezelf en dat is dus vandaag :) Eiwitten, uh: in melk van bij Brinta, whey, glas melk, kwark, pindakaas, walnoten? :@
Niet meer actief op Fok!
pi_125229133
Of je drukt wat kipfilet bij door de tortilla's...
pi_125229160
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:21 schreef Tinkepink het volgende:
Eh, nee. Geloof ik. Deze heb ik al een tijdje. Wilde helemaal in het zwart, maar mijn zwarte shirtjes lagen in de was. Dan dit maar.

En nee, je straalt het niet uit. Ik had het iig niet door, maar ben zelf niet topfit waardoor er wel heel erg veel langs me heen gaat.
Nou, dat blauw stond juist mooi. Helemaal zwart is ook maar zo zwart.

En fijn dat je aan de buitenkant niet al teveel aan me ziet :+ Hoop dat jij snel weer wat lekkerder in je vel zit.

Skoap, uitslapende baby's tot 9u, fijn is dat he? :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 11:43 schreef Sarabi het volgende:
Op een of andere manier vind ik hardlopen niet leuk genoeg om vol te houden maar wil het toch altijd weer graag proberen.
Herkenbaar :+

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Oja het is nooit leuk om jezelf terug te zien op film maar ik zag nu dat ik van die 'kwabben' onder mijn bh-band heb.
Niet omdat hij te strak zit maar gewoon om dat er te veel vet zit -O-
Het kan natuurlijk ook gemigreerd borstweefsel zijn :7 ;)
Grappig, mijn borstweefsel is naar mijn buik gemigreerd. :')

CotS, wat de rest al zegt; ze willen je niet voor niets 3x/week zien. Eng is logisch, je moet je heel kwetsbaar gaan opstellen nu. Maar dat is juist positief! Dus succes en zet 'm op! :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen rustdagen? :o En ik vind het wel een beetje fanatiek klinken eigenlijk (rond die kroket bijv.), maar wellicht valt het mee, wel mee uitkijken he :Y
Dit idd :Y Ik vond je eerste berichtje over die kroket al wat 'eng' (dwangmatig/fanatiek/watjewilt) klinken. Dus pas een beetje op dat je niet doorslaat idd :)

Oh, lees nu dat je de laatste dagen al wat meer 'slechte' dingen hebt gegeten. Maar dan nog focus je nu wel heel erg op die kroket, vinnik.
pi_125229308
Vanochtend wezen sporten *O*

Heb een schema laten maken. Stelt eigenlijk weinig voor, maar toch had ik het best zwaar na afloop :D

10 minuten fietsen (warming up)
dan allerlei apparaten
10 minuten crosstrainer
10 minuten loopband (wandelen)

Denk dat ik een uurtje ben bezig geweest. En heb het vermoeden dat ik mijn arme spieren heel goed ga voelen :D O+
pi_125229407
Coco, die kroket was voor mij meer een voorbeeld om te vragen wat in het algemeen handig is qua plannen van sport :).

Als ik die kroket echt zo erg zou vinden, zou ik r ook geen twee eten bij de lunch en dan ook nog bitterballen bij de borrel ;).
Het riep bij mij alleen wel de vraag op, áls ik dan wat slechts eet en ik ga sowieso ergens vandaag sporten, kan ik dan dat sporten nog zodanig plannen dat ik het slechte eten wat kan compenseren (door de energie eruit dan in elk geval deels te gebruiken tijdens het sporten ipv het op te slaan ofzo), of maakt het niet uit wanneer ik dan sport :).

Dus ik begrijp opzich wel waarom het op jullie wat fanatiek/overdreven/eng over komt, maar het is niet zo dat ik me nou onwijs druk maak erover ofzo :)

Ik zit nu op de fiets dus ik ga straks als ik thuis ben al het nieuws van jullie eens bijlezen :)
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:29:57 #70
70532 loveli
N
pi_125229425
Klinkt als een goede routine. En het stelt genoeg voor, beter steady dit aanhouden dan alles tegelijk willen en overbelasten.

Als je wilt KT-en hou je Saartje gewoon in de lucht :+
crap in = crap out
pi_125229553
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Coco, die kroket was voor mij meer een voorbeeld om te vragen wat in het algemeen handig is qua plannen van sport :).

Als ik die kroket echt zo erg zou vinden, zou ik r ook geen twee eten bij de lunch en dan ook nog bitterballen bij de borrel ;).
Het riep bij mij alleen wel de vraag op, áls ik dan wat slechts eet en ik ga sowieso ergens vandaag sporten, kan ik dan dat sporten nog zodanig plannen dat ik het slechte eten wat kan compenseren (door de energie eruit dan in elk geval deels te gebruiken tijdens het sporten ipv het op te slaan ofzo), of maakt het niet uit wanneer ik dan sport :).

Dus ik begrijp opzich wel waarom het op jullie wat fanatiek/overdreven/eng over komt, maar het is niet zo dat ik me nou onwijs druk maak erover ofzo :)

Ik zit nu op de fiets dus ik ga straks als ik thuis ben al het nieuws van jullie eens bijlezen :)
Verbruik > inname = afvallen
Kunt het verbruik wel optimaliseren maar zolang je dat in je achterhoofd houd komt het goed :)

Zou wel 1-2x per week boven je verbruik eten want zo voorkom je het verbranden van spiermassa.
Nooit dat onderzoek weer kunnen vinden, al heb ik niet intensief gezocht, maar daaruit bleek dat je bij zo'n 5 dagen tekort en 2 dagen op of iets boven je onderhoud vrijwel geen vermindering in spiermassa ondervond.
pi_125229581
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:29 schreef loveli het volgende:
Klinkt als een goede routine. En het stelt genoeg voor, beter steady dit aanhouden dan alles tegelijk willen en overbelasten.

Als je wilt KT-en hou je Saartje gewoon in de lucht :+
Ik merk serieus al dat mijn armen idd wél al sterker zijn geworden :D Merk ik met boodschappen tillen, bijvoorbeeld :+

En ja, ik heb me sowieso voorgenomen niks te forceren & niet te overdrijven. Eerst eens een goed sportritme erin krijgen, en dan komt de rest (zwaardere oefeningen enzo) vanzelf wel :Y

Straks wel nog even wandelen met Saartje. En morgen misschien gaan babyzwemmen (moet ik in bikini, *gruwel* ).

Vlinder, ah, gelukkig. Waarschijnlijk kwam het gewoon door de formulering van je initiële vraag waardoor het wat extremer overkwam dan :)
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:39:43 #73
70532 loveli
N
pi_125229582
En pre-workout eiwitten voor de spieren.
crap in = crap out
pi_125229592
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:37 schreef V1z0R het volgende:
Vaiz:
LOL LOL LOL LOL LOL LOL *O* *O*
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:42:00 #75
70532 loveli
N
pi_125229623
LEET?
crap in = crap out