abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125229641
HACK THE PLANET!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125229684
O+ weer hardgelopen na een week stilzitten O+ meteen een 'race' weer, en het was leuk O+ Veel modder, zelfs nog resten sneeuw, veel heuvels en daarna chocoladecake *) :9

Vanavond herstelcurry met kikkererwten en pompoen :9
Ja doei.
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:47:05 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125229739
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Of je drukt wat kipfilet bij door de tortilla's...
daar zit al gehakt in ;)

Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houden :) maar goed, dat lukt niet allemaal in één dag ;)

En ik heb parmaham!
Niet meer actief op Fok!
pi_125229929
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

daar zit al gehakt in ;)

Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houden :) maar goed, dat lukt niet allemaal in één dag ;)

En ik heb parmaham!
Dat kunnen we niet ruiken :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 13 april 2013 @ 13:56:28 #80
70532 loveli
N
pi_125229950
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

daar zit al gehakt in ;)

En ik heb parmaham!
En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zit ;(
crap in = crap out
pi_125229986
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niet eens? :')
Ja doei.
pi_125230060
M'n tupperware dingetje is goedgekeurd, net pesto mee gemaakt. Ging heel snel :s) O+
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:17:00 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125230404
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sorry! Dit zit erin: wraps (duh), besmeerd met tomatenpuree, daarop gehakt met een sjalotje, twee teentjes knoflook en een paprika, gekruid met komijn, paprikapoeder, cayennepeper, kaneel. Met als saus Bulgaarse yoghurt met munt. Echt nog lekkerder dan friet van t Hoekje :+
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:21:59 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125230514
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:56 schreef loveli het volgende:

[..]

En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zit ;(
ik kwam hier vooral voor de gezelligheid :P ga gewoon de lijstjes van gezonde eters hier in de gaten houden en ideeën jatten, dan kom ik vast al een eind :P
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 april 2013 @ 14:26:35 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125230624
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n tupperware dingetje is goedgekeurd, net pesto mee gemaakt. Ging heel snel :s) O+
welk tupperwaredingetje? :)

Weet iemand of er ook een smaakverschil zit tussen gewone en witte balsamicoazijn? Of is alleen de kleur anders?
Niet meer actief op Fok!
pi_125230899
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.

Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
O fijn!! 3x per week is echt fijn denk ik, met 1x per week boek je net geen resultaat - of duurt het allemaal zo lang!

Goodluck!!

ik heb ook een terugvalletje.. Ik slaap heeel veel, en lig zo lang mogelijk in bed om niet 'mee te hoeven doen met het echte leven' zo'n 12-16 uur per dag.. Ook allemaal tentamens niet gemaakt en opdrachten niet ingeleverd. Dus vanaf nu weer fit&actief worden.
Worry is a misuse of imagination
pi_125231032
ohai!!

Update:
O: yoghurt met appel, havermout, rozijnen en kaneel
B: de stad in :o nieuwe blazer en nieuwe nette broek gekocht
L: 2 grote spelt bth met 1 avocado en peper/zout
S: bodypump
T: 2 gekookte eitjes met olijflolie
D: dat weet ik nog niet
pi_125231092
Is die :o omdat je normaal alles online koopt, Perr? :P

Billy,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_125231306
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:

Billy,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_125231339
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

welk tupperwaredingetje? :)

Weet iemand of er ook een smaakverschil zit tussen gewone en witte balsamicoazijn? Of is alleen de kleur anders?

Deze, hakkertje waarbij je aan een touwtje moet trekken ipv stroom. Geniaal! Heb alleen het dunne dekseltje niet erbij gekregen.
pi_125231376
Probje :* dat is ook wel begrijpelijk met alle dingen die nu gebeuren. Probeer wel leuke dingen te blijven doen!

Planning:

O: 2 minicroissantjes met jam, groot glas aardbeien/banaan sap en een rijstwafel geitenkaas
T: stukje dadel/notenreep
L: bh gekookt ei, bh kipfilet, salade van gele paprika, tomaat, kikkererwten, gerookte kip en wat yoghurtdressing
S: uurtje hometrainen
T: appel met kwark
D: weet nog niet, vriend komt eten en hij gaat koken :P
T: sowieso een wijntje
Be someone that makes you happy
pi_125231488
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Klopt! (van dat ouder lijken, ik ben er nog niet uit of ik vind dat ik het type voor een pak ben). Ik verbaas me ook elke keer weer hoeveel ouder/volwassener ik eruit zie in pak/jurkjes. Maar hou toch teveel van mn hoodies en jeans om er altijd uit te zien alsof mensen me serieus moeten nemen. Dat laatste moeten ze vooral ook niet doen :+.
Wilde hier nog op reageren :D

Vind je zo helemaal niet ouder lijken, maar vooral volwassener en wat je aan had stond je echt ECHT goed :@
Sta zelf ook in dubio wat dat betreft, in nette broek met goedzittend overhemd, m'n schoenen netjes, haren vers geknipt en alles juist voel ik me wel zelfverzekerd en krijg ook leuke reacties maar dan zo 's weekends lekker in een slonzige korte broek, hoodie en de slippers an voel ik me zo relaxed dat 't me weinig kan schelen :')
pi_125231536
Ik heb net bij de supermarkt een pakje opgehaald. Verwachtte niets, dus was al verbaasd dat er war was. Nu heeft mijn lieve vriendin uit Maastricht me een paar schoenen opgestuurd. Zo lief! En toen ik gister thuis kwam, lag er al post van haar moeder, die me een zijden sjaal gestuurd had. Ongelofelijk!
pi_125231586
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:

Billy,
SPOILER
Ja :D
pi_125231595
Pfff ik moet nu gaan, sporten.... bwaaaah.
pi_125231612
Lijstje!

S evy les 21
O/L kwark met banaan en bosbessen en havermout, roggebrood met ei, kleine boterham
T kiwi
T hapjes op feestje
D vegetarische pasta met salade
T wijntje
pi_125231618
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

misschien moet je gewoon eens buiten gaan lopen want elke keer op de loopband zou ik ook niet lang volhouden. Al doe ik het nu wel, omdat ik geen zin heb om me speciaal om te kleden voor een rondje hardlopen buiten.
Laatste jaar is sowieso buiten :) maar toen heb ik het nog minder lang volgehouden de vorige keer.
pi_125231654
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wilde hier nog op reageren :D

Vind je zo helemaal niet ouder lijken, maar vooral volwassener en wat je aan had stond je echt ECHT goed :@
Sta zelf ook in dubio wat dat betreft, in nette broek met goedzittend overhemd, m'n schoenen netjes, haren vers geknipt en alles juist voel ik me wel zelfverzekerd en krijg ook leuke reacties maar dan zo 's weekends lekker in een slonzige korte broek, hoodie en de slippers an voel ik me zo relaxed dat 't me weinig kan schelen :')
Ik voel me altijd veel professioneler als ik me ook netjes aankleed.

Bleuh, verder heeft jetlag me te pakken, ben een portie duf nu, ongelofelijk!
pi_125231661
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

[..]

Herkenbaar :+

[..]

Het kan natuurlijk ook gemigreerd borstweefsel zijn :7 ;)
Grappig, mijn borstweefsel is naar mijn buik gemigreerd. :')

Zou dat het zijn....dat lijkt ook wel minder geworden ;)
SPOILER
pi_125231872
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef Nallie het volgende:
Probje :* dat is ook wel begrijpelijk met alle dingen die nu gebeuren. Probeer wel leuke dingen te blijven doen!

Planning:

O: 2 minicroissantjes met jam, groot glas aardbeien/banaan sap en een rijstwafel geitenkaas
T: stukje dadel/notenreep
L: bh gekookt ei, bh kipfilet, salade van gele paprika, tomaat, kikkererwten, gerookte kip en wat yoghurtdressing
S: uurtje hometrainen
T: appel met kwark
D: weet nog niet, vriend komt eten en hij gaat koken :P
T: sowieso een wijntje
SPOILER
Beetje weinig je lijstje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')