daar zit al gehakt inquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Of je drukt wat kipfilet bij door de tortilla's...
Dat kunnen we niet ruikenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar zit al gehakt in
Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houdenmaar goed, dat lukt niet allemaal in één dag
En ik heb parmaham!
En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zitquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
daar zit al gehakt in
Denk dat ik maar even moet gaan googlen waar eiwitten en gezonde vetten in zitten dan, dan kan ik er beter rekening mee houdenmaar goed, dat lukt niet allemaal in één dag
En ik heb parmaham!
Sorry! Dit zit erin: wraps (duh), besmeerd met tomatenpuree, daarop gehakt met een sjalotje, twee teentjes knoflook en een paprika, gekruid met komijn, paprikapoeder, cayennepeper, kaneel. Met als saus Bulgaarse yoghurt met munt. Echt nog lekkerder dan friet van t Hoekjequote:
ik kwam hier vooral voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:56 schreef loveli het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je na 5 jaar meelezen in Slank toch wel een beetje het idee moest hebben wat waarin zit
welk tupperwaredingetje?quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
M'n tupperware dingetje is goedgekeurd, net pesto mee gemaakt. Ging heel snel![]()
O fijn!! 3x per week is echt fijn denk ik, met 1x per week boek je net geen resultaat - of duurt het allemaal zo lang!quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een kleine update from here:
Gisteren heb ik te horen gekregen wat PsyQ met mij gaat uitvoeren. Dagbehandeling van drie dagen in de week met voorlopig de doelen om te leren om te gaan met emoties en stress en een normaal eetpatroon krijgen (drie maaltijden en vier tussendoortjes). Grotendeels groepsbehandeling en deels individueel.
Ik zie er behoorlijk tegen op (zit sinds weer in een terugvalletje), maar hoop dat het helpt.
Wish me luck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Is dieomdat je normaal alles online koopt, Perr?
Billy,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welk tupperwaredingetje?
Weet iemand of er ook een smaakverschil zit tussen gewone en witte balsamicoazijn? Of is alleen de kleur anders?
Wilde hier nog op reagerenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt! (van dat ouder lijken, ik ben er nog niet uit of ik vind dat ik het type voor een pak ben). Ik verbaas me ook elke keer weer hoeveel ouder/volwassener ik eruit zie in pak/jurkjes. Maar hou toch teveel van mn hoodies en jeans om er altijd uit te zien alsof mensen me serieus moeten nemen. Dat laatste moeten ze vooral ook niet doen.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef V1z0R het volgende:
Is dieomdat je normaal alles online koopt, Perr?
Billy,JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Laatste jaar is sowieso buitenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
misschien moet je gewoon eens buiten gaan lopen want elke keer op de loopband zou ik ook niet lang volhouden. Al doe ik het nu wel, omdat ik geen zin heb om me speciaal om te kleden voor een rondje hardlopen buiten.
Ik voel me altijd veel professioneler als ik me ook netjes aankleed.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wilde hier nog op reageren
Vind je zo helemaal niet ouder lijken, maar vooral volwassener en wat je aan had stond je echt ECHT goed
Sta zelf ook in dubio wat dat betreft, in nette broek met goedzittend overhemd, m'n schoenen netjes, haren vers geknipt en alles juist voel ik me wel zelfverzekerd en krijg ook leuke reacties maar dan zo 's weekends lekker in een slonzige korte broek, hoodie en de slippers an voel ik me zo relaxed dat 't me weinig kan schelen
Zou dat het zijn....dat lijkt ook wel minder gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar
[..]
Het kan natuurlijk ook gemigreerd borstweefsel zijn![]()
Grappig, mijn borstweefsel is naar mijn buik gemigreerd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:54 schreef Nallie het volgende:
Probjedat is ook wel begrijpelijk met alle dingen die nu gebeuren. Probeer wel leuke dingen te blijven doen!
Planning:
O: 2 minicroissantjes met jam, groot glas aardbeien/banaan sap en een rijstwafel geitenkaas
T: stukje dadel/notenreep
L: bh gekookt ei, bh kipfilet, salade van gele paprika, tomaat, kikkererwten, gerookte kip en wat yoghurtdressing
S: uurtje hometrainen
T: appel met kwark
D: weet nog niet, vriend komt eten en hij gaat koken
T: sowieso een wijntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje weinig je lijstje?Worry is a misuse of imagination
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |