abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125237495
Onder het motto van gezond slank :P :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
pi_125237631
Nou Kwak, ik denk dat je eerder een belastbaarheidsprobleem hebt.

Want je lijst met "symptomen" heb ik ook.

Moeite met concentreren - check
Aandachtsspan van een goudhamster - check
Ik hou niet van herrie om me heen - check
Etc.

Appje genaamd Astrid is mijn beste vriend O+
Net zoals zo snel mogelijk dingen afwikkelen/ doorschoppen
*O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 13 april 2013 @ 18:42:06 #143
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125237806
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:35 schreef _aurum_ het volgende:

Etc.

*O*
hm, daar kan ik ook inkomen, alleen heb ik t idee dat ik als kind ook al zo was, en van een vierjarige met een belastbaarheidsprobleem kan ik me niet zo goed indenken. maar dat appje ga ik naar kijken (ik kom nu om in duizend lijstjes die ik overal heb slingeren)
Kwak
pi_125238321
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:31 schreef An24 het volgende:
Onder het motto van gezond slank :P :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Ik vind het echt heel knap wat jij kan!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125238409
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:35 schreef _aurum_ het volgende:

Etc.

*O*
:Y lang leve het afstrepen.

En dat volgen van meerdere gesprekken tegelijk doe ik ook sterker nog ik volg ze ook allemaal zo dat ik ze kan navertellen :') Niet bepaald rustgevend.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:01:59 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125238437
ja man, An! acrobaat!

Kwak
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:02:53 #147
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125238457
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:Y lang leve het afstrepen.

En dat volgen van meerdere gesprekken tegelijk doe ik ook sterker nog ik volg ze ook allemaal zo dat ik ze kan navertellen :') Niet bepaald rustgevend.
ik ga soms midden in een gesprek met een ander gesprek meepraten :@ heel onbeleefd, ik probeer er echt op te letten dat ik dat niet doe...

in de klas is het wel leuk, leerlingen zijn nog steeds verbaasd over wat ik allemaal hoor :P
Kwak
pi_125238472
An :o _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 18:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

waar slaat dat nou weer op, ik leg je redenering alleen op iets anders, n.a.v. een van je eerdere posts. depressie en adhd gelijkstellen / stellen dat je niet kunt zeggen of het één of het ander de eigenlijke diagnose is is niets anders dan wat ik daar postte hoor.

inmiddels begrijp ik dat je het anders ziet.

nou ja, ik ga wel even weg, want ik ben nu chaggo.

en ik zit niet te wachten op een label, maar als ik de lijst lees die ik gemaakt heb (in opdracht van bedrijfsarts) met dingen die me moeite kosten in mijn werk, kom ik ongeveer dertig keer de woorden "geen overzicht / warrig / chaotisch / vergeetachtig / impulsief" tegen. gerichte coaching zou misschien wel helpen als dit echt het geval is.

plus het feit dat ik altijd makkelijk mijn schooltijd ben doorgekomen, maar vooral omdat ik niets hoefde te doen/niet hoefde te focussen. desondanks kon ik niet lezen als kind zonder me letterlijk af te sluiten (in een tent van kussens, met oorwarmers op mijn oren). ik ben snel afgeleid (ik volg nooit 1 gesprek maar altijd 3 gesprekken tegelijkertijd), ik niet kan focussen in een chaotische omgeving, ik teveel details in me opneem als ik ergens naar kijk, maar vooral dat dat allemaal gebeurt zonder dat ik het wil... dat maakt me benieuwd. Ik denk niet dat ik met een labeltje ineens aan de medicatie zou gaan o.i.d.
:D
Jij chaggo?

Jij leest het verkeerd. Gaat vervolgens mij op een simplistische manier uit leggen dat correlatie geen causatie is die bijna beledigend is, waar ik dan op reageer.
Maar ik ben de boeman? :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:04:37 #149
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125238512
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:03 schreef V1z0R het volgende:
An :o _O_

[..]

:D
Jij chaggo?

Jij leest het verkeerd. Gaat vervolgens mij op een simplistische manier uit leggen dat correlatie geen causatie is die bijna beledigend is, waar ik dan op reageer.
Maar ik ben de boeman? :')
ik zeg toch niet dat ik chaggo ben van jou? ik bedoel meer dat ik als een olifant in een porseleinkast hier rondbanjer omdat ik chaggo ben :Y
Kwak
pi_125238555
Het woordje nu in de zin "want ik ben nu chaggo" deed me anders vermoeden...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:07:27 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125238592
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:05 schreef V1z0R het volgende:
Het woordje nu in de zin "want ik ben nu chaggo" deed me anders vermoeden...
ok, nou, zo was het niet bedoeld (ik begrijp dat het zo overkomt). en ik wilde je ook niet beledigen. echt iksweer!

hier, een schattig beestje

Kwak
pi_125238688
:{w

te laat en zo, is wel weer duidelijk hoe je over mij denkt...
pi_125238695
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik ga soms midden in een gesprek met een ander gesprek meepraten :@ heel onbeleefd, ik probeer er echt op te letten dat ik dat niet doe...

in de klas is het wel leuk, leerlingen zijn nog steeds verbaasd over wat ik allemaal hoor :P
Mij maakt het meer eng :P
pi_125238712
Jij bent gewoon eng Ml :@
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:11:55 #155
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125238790
nou weet ik niet of je serieus pissig op me bent Vaiz...
Kwak
pi_125238903
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:10 schreef V1z0R het volgende:
Jij bent gewoon eng Ml :@
_O- als ik groter zou zijn I might be :D
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:15:15 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125238925
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
Ik begin ook te twijfelen. Eigenlijk door de laatste opmerking van viz.

Over eng gesproken, ik vind Astrid eng. Het appje mag me te veel. Geluiden opnemen, ongevtaagd mailen, alles lezen... brr
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125238997
Meerdere gesprekken volgen doe ik ook :')

En Astrid is de bom, je kan takenlijsten delen O+

Dus wat wij doen is bijv een huishoudlijst en dan de taken 2 wekelijks terug laten komen. Zelfde kan met boodschappenlijstjes, todo lijst prive, todo lijst voor werk.

Dus ik heb 'm op mijn flappie, heb 'm bij chrome in mijn browser geinstalleerd, hij si op de foon en op de pad.

Overal afstrepen :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:24:24 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125239239
sloth O+

an :o heldin, wat knap! en slank i might add :7 zo tof hoe jij die yoga helemaal hebt gevonden!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125239266
Ik heb een zere poot. Voorpoot. Al een dikke week en het wordt niet beter, integendeel. M'n middelvinger is er helemaal dik van.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125239369
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
sloth O+

an :o heldin, wat knap! en slank i might add :7 zo tof hoe jij die yoga helemaal hebt gevonden!
:Y En therapeuten maar zeggen dat het niet goed is met EDS. Maar ik heb nog nooit zo weinig blessures gehad, dus blij!

En dank allemaal O+ Ik dacht, ik schep zo vaak op, tijd om iets te laten zien :+
pi_125239782
Lijstje van vandaag
O 2 knackebrod pindakaas
L salade caprese, 1 knackebrod
T appel
D zelfgemaakte pasta met boontjes en gegrillde vis, salsa verde
T vanilleyoghurt
pi_125239855
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
;)
Ik maak mij nooit kwaad in een discussie.

Daarnaast vroeg/vraag ik mij oprecht af wat er zo anders is aan Billy's geval in vergelijking met wat velen, en vele anderen hier, ook ondervinden maar zoals ik het meekrijg anders mee omgaan.
Wil haar echt niet aanvallen ben gewoon benieuwd :)
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:51:33 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125240206
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef An24 het volgende:

[..]

:Y En therapeuten maar zeggen dat het niet goed is met EDS. Maar ik heb nog nooit zo weinig blessures gehad, dus blij!

En dank allemaal O+ Ik dacht, ik schep zo vaak op, tijd om iets te laten zien :+
goed hoor! En mooi buikje O+
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:52:13 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125240231
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef An24 het volgende:

[..]

:D Met recht trots :Y En tof :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:58:32 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125240571
Ik ging ook al twijfelen of viz nu echt boos was :')

Tevens: burp :Y) ook aan den lijve ondervonden waarom je de randjes van wraps moet bevochtigen voor je ze in de oven doet :') 20.00 uur alweer en ik heb nog amper tijd voor mezelf gehad :{ ga toch maar een huishoudschema opstellen want als ik alles wil doen en ook nog boodschappen moet doen, ben ik een groot deel van de zaterdag bezig. En morgen moet ik studeren...
Niet meer actief op Fok!
pi_125240927
Vik, neem een schoonmaakster!

Ok update :')
ohai!!

Update:
O: yoghurt met appel, havermout, rozijnen en kaneel
B: de stad in nieuwe blazer en nieuwe nette broek gekocht
L: 2 grote spelt bth met 1 avocado en peper/zout
S: bodypump
T: 2 gekookte eitjes met olijflolie slapen :D ik was zo moe!
D: stukje zalm, krieltjes, salade. Was alleen heel weinig eten dus ook nog een mueslibth met kaas en wat druifjes!
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:11:35 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125241090
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

;)
gelukkig maar! O+
quote:
Daarnaast vroeg/vraag ik mij oprecht af wat er zo anders is aan Billy's geval in vergelijking met wat velen, en vele anderen hier, ook ondervinden maar zoals ik het meekrijg anders mee omgaan.
ik denk dat Billy gewend is om op deze manier te communiceren over wat ze denkt en voelt, keine ahnung, maar ik denk dat veel mensen van binnen zich wel eens zo voelen.
Kwak
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:13:23 #169
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125241181
ik heb een nieuwe obsessie, ik wil gebarentaal leren. omdat ik het zo gaaf vind hoe ze ASL gebruiken in switched at birth .

en door Borgen wilde ik ook al Deens, en Zweeds leren :')
Kwak
pi_125241261
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik ging ook al twijfelen of viz nu echt boos was :')

Tevens: burp :Y) ook aan den lijve ondervonden waarom je de randjes van wraps moet bevochtigen voor je ze in de oven doet :') 20.00 uur alweer en ik heb nog amper tijd voor mezelf gehad :{ ga toch maar een huishoudschema opstellen want als ik alles wil doen en ook nog boodschappen moet doen, ben ik een groot deel van de zaterdag bezig. En morgen moet ik studeren...
}) :P

Ik doe dat altijd met wat olijfolie in plaats van water op de wraps, pita's, broodjes als ik ze in de oven doe, fout maar wel lekker :9
pi_125243196
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 20:13 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb een nieuwe obsessie, ik wil gebarentaal leren. omdat ik het zo gaaf vind hoe ze ASL gebruiken in switched at birth .

Dat is echt heel erg gaaf! En moeilijk...

(een heel blok lang heb ik geoefend op school, toen kwam ik een doof iemand tegen en die begreep me niet toen ik me voorstelde *snel een briefje geschreven maar daarna, zij lachen* Onbegrijpelijk dat ik een voldoende had. Maar goed, heb nog vier jaar)
pi_125243227
Hallo allemaal, ik meld mij ook hier! Na een aantal maanden een streng sport- en voedingsregime te hebben gevolgd, ben ik nu tevreden. Het grote probleem is echter om netjes te blijven eten en regelmatig te blijven sporten. Hopelijk helpt dit topic een handje :)
pi_125243229
quote:

Ah, ik ben niet de enige!
Ja doei.
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:04:07 #174
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125243763
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 20:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah, ik ben niet de enige!
talen leren O+

talen die ik nog graag zou willen leren/beter wil leren

frans - beter
duits - beter
zweeds
deens
NGT
russisch
arabisch

italiaans ben ik ooit aan begonnen, maar italiaans en spaans vind ik gewoon niet zo "leuk" als die andere talen...
Kwak
pi_125243859
Hier ook spaans, russisch, chinees (mandarijn) en arabisch. Later als ik groot ben.. Mocht ik bij een PhD binnenkomen en dus nog ingeschreven staan aan een uni dan ga ik kijken naar de taalcursusmogelijkheden die er zijn.
Ja doei.
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:09:25 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125244022
quote:

als er niemand is met wie je het kunt 'spreken' zakt het heel snel weg, kan ik je wel vertellen. En het is moeilijker dan je denkt (denk ik, weet niet hoeveel jij weet ;)). Heb het wel eens vergeleken zien worden met Chinees qua moeilijkheidsgraad.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:11:02 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125244102
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 20:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

}) :P

Ik doe dat altijd met wat olijfolie in plaats van water op de wraps, pita's, broodjes als ik ze in de oven doe, fout maar wel lekker :9
}) vanwege: ha dat is je straf voor je junkfood? :6 :P

Morgen boerenkool *O* heb de kleinste magere worst meegenomen en daar neem ik de helft van (100 gram).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:11:23 #178
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125244116
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als er niemand is met wie je het kunt 'spreken' zakt het heel snel weg, kan ik je wel vertellen. En het is moeilijker dan je denkt (denk ik, weet niet hoeveel jij weet ;)). Heb het wel eens vergeleken zien worden met Chinees qua moeilijkheidsgraad.
ja, het is natuurlijk heel anders opgebouwd dan de standaard west-germaanse talen, morfologisch vooral. ik zou ook niet vloeiend willen worden, maar het lijkt me heel gaaf er meer van te weten vooral. ik hoop dat ik als ik mijn studie en promotie écht achter de rug heb weer meer energie heb om voor de lol dingen te leren :Y
Kwak
  zaterdag 13 april 2013 @ 21:14:33 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125244258
Ik ga binnenkort weer verder met Latijn. Weer even wat dingen opfrissen en dan maar aan de conjunctivus beginnen :'( zou ook nog wel eens Arabisch willen leren. Verder geen belangstelling voor moderne talen :P
Niet meer actief op Fok!
pi_125244344
Talen leren vind ik echt heel erg moeilijk. Mijn Engels is nu wel op orde, maar Frans en Duits wil ik nog altijd leren. Al ben ik er ook een beetje bang voor.
  zaterdag 13 april 2013 @ 22:05:48 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_125246415
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Talen leren vind ik echt heel erg moeilijk. Mijn Engels is nu wel op orde, maar Frans en Duits wil ik nog altijd leren. Al ben ik er ook een beetje bang voor.
Niet aan beginnen dan. Spreek slecht engels sinds ik goed duits kan spreken.

Wel tof dat jullie hier zo mee bezig zijn. Ik wil ook weer een leuke vrijetijdsbesteding vinden. Hou eigenlijk vooral van lange dagen door steden wandelen, experimentele kunst bekijken en nasr filmhuisfilms gaan, maar dat schiet niet zo op als de eerste fatsoenlijke stad op een uur autorijden ligt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_125248992
Welkom miekie72! Fijn dat je nu tevreden bent! Waar heb je het meeste moeite mee qua netjes eten/sporten?

CotS, ik had het al gezegd, maar nog een keer: echt onwijs goed dat je nu echt de hulp gaat krijgen die je nodig hebt. En fijn dat je ook een goed gevoel hebt bij hen tot nu toe. Heel veel succes!

An24, wauw, onder de indruk hoor! Lijkt me best wel heel lastig om niet om te vallen in die positie, haha. En mooi figuur!

Prob, balen dat je een terugval momentje hebt. Ik las eerder geloof ik dat je tot mei in elk geval op de wachtlijst staat voor hulp? Wat klote zeg.. Hopelijk voel je je snel wat beter!

Viz, ik geloof dat jij het was met je tip van 2x in de week boven de 2000 kcal te eten zodat je geen spiermassa verliest? Thanks iig, goeie tip! Ga ik op letten :)

Zo, nu ben ik geloof ik wel weer bij.
pi_125250939
An wauw!

Prob en Kwak :*

CotS goed dat je hulp hebt gezocht.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125251063
Welkom Miekie!

@ vlindertje: klopt, maar als je begint door hem tegen de muur te oefenen, valt het mee. In het half jaar dat ik de hoofdstand doe, ben ik maar drie keer opzij gevallen :+
pi_125254828
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 23:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Welkom miekie72! Fijn dat je nu tevreden bent! Waar heb je het meeste moeite mee qua netjes eten/sporten?

CotS, ik had het al gezegd, maar nog een keer: echt onwijs goed dat je nu echt de hulp gaat krijgen die je nodig hebt. En fijn dat je ook een goed gevoel hebt bij hen tot nu toe. Heel veel succes!

An24, wauw, onder de indruk hoor! Lijkt me best wel heel lastig om niet om te vallen in die positie, haha. En mooi figuur!

Prob, balen dat je een terugval momentje hebt. Ik las eerder geloof ik dat je tot mei in elk geval op de wachtlijst staat voor hulp? Wat klote zeg.. Hopelijk voel je je snel wat beter!

Viz, ik geloof dat jij het was met je tip van 2x in de week boven de 2000 kcal te eten zodat je geen spiermassa verliest? Thanks iig, goeie tip! Ga ik op letten :)

Zo, nu ben ik geloof ik wel weer bij.
Maar da's heul niet wat je wilt :@
pi_125256277
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

;)

Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.
Worry is a misuse of imagination
pi_125257448
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 03:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou ik laat het je weten als ik klaar ben met m'n therapie. Ik vind niet snel iemand in slank vervelend, jij bent de eerste.
_O-
  zondag 14 april 2013 @ 08:31:53 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125257457
Mogguh! Zou vandaag aan de studie, maar zag dat ik nog heel veel tijd heb en mijn ervaring is dat ik het beste kort voor de deadline kan beginnen, anders doe ik elke dag een beetje omdat ik de druk niet voel en ben ik er uiteindelijk veel langer mee bezig. Wel even voor het nieuwe vak aan de slag.

Verder films en series kijken en gamen. En misschien nog even naar buiten als het zonnetje gaat schijnen O+
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 april 2013 @ 08:35:21 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125257475
Planning:

O: melk met havermout en whey
T: sinaasappel
L: restant salade van gisteren met extra walnoten
T: appel
T: kwark met bramen/frambozen
T: rijstwafel pindakaas
D: stamppot boerenkool met jus, 100 gram magere worst en augurk :9
S: boerenkool prakken met vork :P, buikspieroefeningen
Niet meer actief op Fok!
pi_125257512
Eindelijk, hier mensen wakker! Ik ben al vanaf drie uur wakker en verveel me. Stome jetlag... De duutser ligt nog lekker te slapen, verdorie..
  zondag 14 april 2013 @ 08:44:49 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125257536
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 08:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Eindelijk, hier mensen wakker! Ik ben al vanaf drie uur wakker en verveel me. Stome jetlag... De duutser ligt nog lekker te slapen, verdorie..
aww, hoe heb je je tijd gespendeerd?
Niet meer actief op Fok!
pi_125257557
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 08:44 schreef Viking84 het volgende:

[..]

aww, hoe heb je je tijd gespendeerd?
Ik heb m'n boek uitgelezen, fok uitgelezen, geprobeerd te slapen en een aflevering greys anatomy gekeken. Geloof dat ik nog maar een tv serie ga kijken, en dan de duutser wakker ga maken...die slaapt al bijna 10 uur!
  zondag 14 april 2013 @ 08:53:36 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125257601
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb m'n boek uitgelezen, fok uitgelezen, geprobeerd te slapen en een aflevering greys anatomy gekeken. Geloof dat ik nog maar een tv serie ga kijken, en dan de duutser wakker ga maken...die slaapt al bijna 10 uur!
:D wow!

Ik ga eens een ontbijtje regelen :9
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 april 2013 @ 09:30:12 #194
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125258017
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 08:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd!
J: "Lieverd, wat doe je? "
Ik:"Ik moet nog even het Internet uitlezen"
Kwak
pi_125258107
Mogge
Zon!
pi_125258223
Mogge :z

Grijs!
Ja doei.
pi_125258257
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 02:12 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar da's heul niet wat je wilt :@
Hoe bedoel je dat? :)
pi_125258305
Hier regende het net even keihard...
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125258499
Goedemorgen :O
Ging om een uur of vijf slapen vannacht en werd ongeveer een kwartier geleden wakker gebeld. Joehoe....
  zondag 14 april 2013 @ 10:16:51 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125258696
Nu wil ik naar de marathon kijken :') zo mooi, hardlopende mensen! Word ik helemaal *O* van :@ :')
Niet meer actief op Fok!
pi_125258735
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik naar de marathon kijken :') zo mooi, hardlopende mensen! Word ik helemaal *O* van :@ :')
Wanneer mag je zelf weer?

Goedemorgen!
  Vis een optie? zondag 14 april 2013 @ 10:32:43 #202
70532 loveli
N
pi_125258957
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Download 'em!
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 14 april 2013 @ 10:33:21 #203
70532 loveli
N
pi_125258970
quote:

[..]

Je bent toleranter dan ik :@
crap in = crap out
  zondag 14 april 2013 @ 10:38:24 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125259052
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 10:19 schreef anna82 het volgende:

[..]

Wanneer mag je zelf weer?

Goedemorgen!
Ben al heel voorzichtig weer begonnen :Y. Maar ik ben pas *O* als ik weer pijnvrij 5 km kan lopen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_125259056
quote:

[..]

:D :')
  zondag 14 april 2013 @ 10:39:19 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125259072
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Download 'em!
Ik bedoel die van Rotterdam van vandaag, jeweetz :P Ja dat weet je wel, waarom reageer ik hierop :').

Even de moeder mailen, anders krijg ik weer een boze sms dat ze nooit wat hoort :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 april 2013 @ 10:40:52 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_125259112
Klopt het dat havermout uit tien happen melk en twee happen havermout bestaat of heb ik iets verkeerd gedaan? :') (250 ml melk aan de kook gebracht, 2 eetlepels havermout erin, weer even koken... keurig volgens wat op de verpakking staat).
Niet meer actief op Fok!
pi_125259177
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 10:40 schreef Viking84 het volgende:
Klopt het dat havermout uit tien happen melk en twee happen havermout bestaat of heb ik iets verkeerd gedaan? :') (250 ml melk aan de kook gebracht, 2 eetlepels havermout erin, weer even koken... keurig volgens wat op de verpakking staat).
Ik zou een stuk meer havermout doen :P Ik doe 4 eetlepels, maar dan ook minder water/melk.
Hangt er maar net af welke consistentie je lekker vindt.
Be someone that makes you happy
pi_125259215
Ik doe 250 ml vloeibaar en 50 gram havermout, dan wordt het lekker stevig en kan de lepel erin blijven staan :9

Twee el is wet karig me dunkt!
pi_125259275
Ik vind dikke havermout juist helemaal niets....maar ik krijg de pap sowieso moeilijk weg :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')