Is er een lesbo SC?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:13 schreef RensAjacied het volgende:
Willen die lesbo's in hun eigen SC blijven? Dank u!
Ik zeg: kruisigen :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
wat een kk boelers in dit topic ineens
Doe eens normaal joh, idioot.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Neequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Helpt de paus pedofielen vrijuit te gaan?
Boelerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet ja zeggen, anders klopt ie niet meer.quote:
VBL'ers die op hun vingertjes getikt zijn in de lesbeau sc en nu hier komen, omdat lesbo TTquote:
Magic L word WHquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mijn topics trekken altijd nieuwe users aan.. snap er niks van
Pik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
VBL'ers die op hun vingertjes getikt zijn in de lesbeau sc en nu hier komen, omdat lesbo TT
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet ja zeggen, anders klopt ie niet meer.
Posten trouwens wel opvallend veel mannen daar.
Ben je gay ofzo. :S:Squote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee durf ik niet. Ik stel voor dat we onze ruzie beslissen in een potje schaken.
potjequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee durf ik niet. Ik stel voor dat we onze ruzie beslissen in een potje schaken.
ik snap 'm xDquote:
Omdat je van die leuke TT's bedenkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mijn topics trekken altijd nieuwe users aan.. snap er niks van
TR gemacht.. Ketels hebben ook gevoel :Squote:
Elke keer als ik die TT lees word ik lichtelijk opgewonden :$quote:
Waarom een TR? Ik heb wel een rokje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
TR gemacht.. Ketels hebben ook gevoel :S
Ja nee, dit praat je niet meer goed maatquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom een TR? Ik heb wel een rokje.
O ja kofschip natuurlijk.quote:
Breek me de bek niet open, ik heb dat andere topic al heel de tijd met m'n broek op de enkels gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Elke keer als ik die TT lees word ik lichtelijk opgewonden :$
Welke post deed t m voor je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja kofschip natuurlijk.
[..]
Breek me de bek niet open, ik heb dat andere topic al heel de tijd met m'n broek op de enkels gelezen.
Wij hebben in duh hood nu ook crisis mang.quote:
noh G je moet gwn stele van die rijke tatasquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben in duh hood nu ook crisis mang.
Hoe weet je dat ik een Aziaat ben.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja nee, dit praat je niet meer goed maatBen boos.. En je hebt mijn potentiele aziaatdienietzoaziaatis weggejaagd
Ik vind jou niet potentieel, ik wil je slaan met een paddle op je bil :$quote:
Bij deze post kwam ik emmers vol.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Welke post deed t m voor je?
quote:
gvd hard gewordenquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind jou niet potentieel, ik wil je slaan met een paddle op je bil :$
Zal ik doen broeder. Bedankt voor je tip.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
noh G je moet gwn stele van die rijke tatas
Rawr.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind jou niet potentieel, ik wil je slaan met een paddle op je bil :$
Tot morgen.quote:
Doeiquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verwacht morgen die video's op mijn wapp!
Hahaha, thanks.quote:
Ze denken dat jij geen lesbo bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Er zijn vreemde mensen in mijn topic. Huilie huilie. Ik kan niet tegen nieuwelingen.
Zijn die andere losers nog geband?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, je deed het er om. Dat scheelt. De tering zeg
Zat 96 uur in jilla door jou.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn die andere losers nog geband?!!!
Nee, alle losers zijn weer terug.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zijn die andere losers nog geband?!!!
Gelukkig weten wij wel beter hé Johannes!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze denken dat jij geen lesbo bent.
Sowieso een rasechte dominatrix, die meid :$quote:
Best lang wel.quote:
Vrouwen met open jurken is in ons wereldje taboe zoals jij weet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gelukkig weten wij wel beter hé Johannes!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:32 schreef Piye het volgende:
Ik snap er geen tyfus meer van. Dat is mijn que om m'n bed op te gaan zoeken denk ik.
[ afbeelding ]
Een eckte ja zonder schakelaar?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sowieso een rasechte dominatrix, die meid :$
Geen stopwoord zou je veilig stellenquote:
Gvdquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen stopwoord zou je veilig stellen
Dit gaat je een ban opleveren, hoor.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit gaat je een ban opleveren, hoor.
NSB!quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit gaat je een ban opleveren, hoor.
Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.quote:
Je bent zelf een vergelijkbare uitspraak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.!
Dan geven ze het toch indirect toe?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.!
Sowieso.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen grappen, zeg het m Fas
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan geven ze het toch indirect toe?
'Ik zal jou eens fassen' was leuker geweest.quote:
Walgelijke uitspraak, wordt verworpenquote:
Je bent zelf leuker geweestquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
'Ik zal jou eens fassen' was leuker geweest.
Daar kan ik geen uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan geven ze het toch indirect toe?
Ik ben nooit leuk geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf leuker geweest
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen.
Dus jij laat je niet leiden door je emoties maar door angst voor een ban?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen.
Je moet respect hebben voor de banhammerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus jij laat je niet leiden door je emoties maar door angst voor een ban?
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben nooit leuk geweest.
Vraag maar aan GGMM.
[..]
Jij bent echt een piepelmanager.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$
Jammer dat ik geen likje krijg, maar veel plezier en alvast welterusten.quote:Maar nu ga ik even een filmpje afkijken terwijl ik mezelf sop op de hosselpogingen van Y_B
Kusje voor die man, misschien zelfs een likje op z'n wang :$![]()
Verdorie, ben ik net weer terug, ga jij wegquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$
Maar nu ga ik even een filmpje afkijken terwijl ik mezelf sop op de hosselpogingen van Y_B
Kusje voor die man, misschien zelfs een likje op z'n wang :$![]()
Gelukkig wel.quote:
Oh, toch niet.quote:
Link?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
late we potje fifa doen je hebt nu fifa in fok
Zie PI.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stylo je eigen manschappen verraden
waarquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
late we potje fifa doen je hebt nu fifa in fok
ik heb wel ps3 ja, maar geen fifa eropquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Brate, als je een PS3 hebt kunnen we wel een potje doen.
nee hoor, ook ik en yuriquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef CristinaYang het volgende:
Zitten er nu alleen nog maar hitsige mannen hiero? Dat schiet ook niet op.
Ja. Ga weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef CristinaYang het volgende:
Zitten er nu alleen nog maar hitsige mannen hiero? Dat schiet ook niet op.
Eh jebiga.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik heb wel ps3 ja, maar geen fifa erop
IK BEN GODVER GEEN KOREAAN.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slaap lekker Koreaantje van ons.
Maak dat de kat maar wijs.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK BEN GODVER GEEN KOREAAN.
Vraag maar aan Hugh, die weet hoe ik eruit zie
Noh G. Ik heb proofs.quote:
Proofs van wat? Waar hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Noh G. Ik heb proofs.Ik heb trouwens wel een vermoeden wie achter Juminelle zat, maar allemaal privé.
Over mijn onstilbare trek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Proofs van wat? Waar hebben jullie het over?
Yuri.txt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over mijn onstilbare trek.
[ afbeelding ]
Nu weet ik waar je woont!quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over mijn onstilbare trek.
[ afbeelding ]
Die ene epic King's meal van mij G.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo heette het nieteens. Heb m'n shit al tho
Het woord 'lesbo' trekt kennelijk gefrustreerde mannen aan.quote:
Ken je dat grote bejaardentehuis op de Ferdinand Bolstraat?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 05:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het woord 'lesbo' trekt kennelijk gefrustreerde mannen aan.
[..]
Ken je dat grote bejaardentehuis op de Ferdinand Bolstraat?
Zodat ik mij er op kan klaar soppen natuurlijk, rotjongquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin hier posten?
Walgelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zodat ik mij er op kan klaar soppen natuurlijk, rotjong
Jij, omdat je me dat misguntquote:
Doe ik expres, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij, omdat je me dat misgunt
quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Not even a little o for you tonight buddy
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef ntm het volgende:
Ik dacht dat veel meer vrouwen hier foto's posten, gezien de hoeveelheid topicsreeksen die er al zijn.pocahontas.mkvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je te jong bent :$quote:
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtendquote:
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt omdat je te jong bent :$
[..]
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtend
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.
Als een broertje zeker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$
Dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als een broertje zeker.
Dqod ik ben momenteel aan het OD'en op Vit C. Ik weet dat je girly prefs hebt en dat je het waarschijnlijk al een tijdje niet meer gedaan hebt, maar vanuit een geheel mutueel belang ben ik toch wel razend benieuwd hoe jij nu hoofd geeft.
Akkoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt omdat je te jong bent :$
[..]
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtend
Echt hč.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.
Wow. :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$
Ff knuffelen :$quote:
Kun jij wel hebben tog :$quote:
Oké. :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff knuffelen :$
[..]
Kun jij wel hebben tog :$
Ken ik wel ja. :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ken je dat Zoks? Dat je moet douchen maar geen zin hebt? :$
Eerst nog maar een bek vol koffie dan
Neequote:
Ik zal ook gefrustreerd worden na een hele dag in de cockpit van de ZUG.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
once again the gods spread cheeks and ram cock in ass!
En als ik nou eens bij je onder de douche stap, maakt dat het leuker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ken je dat Zoks? Dat je moet douchen maar geen zin hebt? :$
Eerst nog maar een bek vol koffie dan
lees ik dit ff net op tijd.. stap nu net in bad.. hey.. hey meisje.. heyquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En als ik nou eens bij je onder de douche stap, maakt dat het leuker?
Goedemorgen trouwens
bedroevende boi hijquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Wicht achter de kassa
Backfire topic van het jaar. Braddy wat doe je.
Haten op Braddiequote:
Hij maakt de boel beter.quote:Stoer man. Ik weet dat ik er niet uit zie, maar ik behoor écht NIET tot de onderste 20 %
Jup.quote:
Ikquote:
Sad altijd, mensen die gaan haten terwijl ze er zelf precies hetzelfde danwel erger uitzienquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Wicht achter de kassa
Backfire topic van het jaar. Braddy wat doe je.
quote:

Juist, jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sad altijd, mensen die gaan haten terwijl ze er zelf precies hetzelfde danwel erger uitzien.
[..]
[ afbeelding ]
Haten op Juicyhil.
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijnquote:
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijn.
D'r lijf is wel oké, maar naast mentale issues is ze ook kaolo domquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Denk btw wel dat meloewa supernice is maar die struggelt wel met mentale issues in elk geval
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.
Gewoon treurig hoe kloontjes, nerdjes en manwijven hem gelijk zo aanpakken
Heb je meneer Zen weer hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.
IRL reactie:quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je meneer Zen weer hoor.
Helemaal met het idee erbij dat ze dit soort situaties aanpakken om zich zelf gewoon iets beter te voelenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.
Ja die schaar ik onder mentale issues.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
D'r lijf is wel oké, maar naast mentale issues is ze ook kaolo dom. Maar dan echt dom-dom.
hey pedoquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hadden tijdje relatie begrijp ik. Ik weet niet of deze ook geconsumeerd is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijn.
Nou ja hij vraagt er ook wel heel erg om. Al is het misschien wel zo, dat die bewering dat hij er gewoontjes uit ziet wel opgaat voor hier op FOK!.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.
Gewoon treurig hoe kloontjes, nerdjes en manwijven hem gelijk zo aanpakken
FOK!vrouwen zijn MAXIMAAL 7/10 als je innerlijk en uiterlijk naast elkaar legt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Denk btw wel dat meloewa supernice is maar die struggelt wel met mentale issues in elk geval
Kan ik niet zeggen. Heb nog maar een tweetal ontmoet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn MAXIMAAL 7/10 als je innerlijk en uiterlijk naast elkaar legt.
Valt wel mee. Hij pakt het gewoon droog op. Echt happen maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Hadden tijdje relatie begrijp ik. Ik weet niet of deze ook geconsumeerd is.
[..]
Nou ja hij vraagt er ook wel heel erg om.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn MAXIMAAL 7/10 als je innerlijk en uiterlijk naast elkaar legt.
Inderdaad. Ik had wel verwacht dat die voor de trein zou springen. Hij maakt gewoon slim gebruik van het dWc-principe: niet caren wat mensjes op het internet over je zeggen. Respect voor die mannetje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal met het idee erbij dat ze dit soort situaties aanpakken om zich zelf gewoon iets beter te voelen
Braddie pakt het bijzonder goed op, dat gespam met zijn foto's.
En die modjes zijn ook teringsneu met hun selectieve gemod
[..]
Ja die schaar ik onder mentale issues.verbaas ik mij zelfs over soms. Die domheid.
Goddomme man.quote:
Dwc principequote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had wel verwacht dat die voor de trein zou springen. Hij maakt gewoon slim gebruik van het dWc-principe: niet caren wat mensjes op het internet over je zeggen. Respect voor die mannetje.
[..]
Goddomme man.Wat een zooi was dat, werkelijk waar het meest stupide wat ik dit jaar heb mogen aanschouwen.
Jij verliest drie punten doordat je met twee accounts post.quote:
Geen idee waar je t over hebtquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij verliest drie punten doordat je met twee accounts post.
Nou ik bedoel vooral het topic op zich. Als je weet dat veel FOK!ers foto's van je hebben en je er ook gewoon echt niet zo geweldig uit ziet. Dan ga je toch geen topic maken over dat je kassameisje lelijk is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen. Heb nog maar een tweetal ontmoet.
[..]
Valt wel mee. Hij pakt het gewoon droog op. Echt happen maakt het nog erger.
Altijd 10x meer welquote:
Zou je poesje uitlikken alsof het mijn laatste dag op aarde isquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee waar je t over hebt![]()
Daarnaast zou je me toch wel geven, dus ik maak me niet druk :$
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef 2NutZ het volgende:
Wel caren en af en toe laten merken ook maar glashard ontkennen is volgens mij het dwc principe
Waarom dan wel aangeven dat pics pisten van hem niet leuk is? Want dat geeft ie meermalen aan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik bedoel vooral het topic op zich. Als je weet dat veel FOK!ers foto's van je hebben en je er ook gewoon echt niet zo geweldig uit ziet. Dan ga je toch geen topic maken over dat je kassameisje lelijk is?
En ik zei het in dat topic zelf ook al: hij gebruikte als klacht dat ze te vrolijk zou groeten, maar aan de positie zie je dat hij die foto gemaakt heeft voor ze hem begroet heeft. Alles wijst er dus op dat hij het erom doet.
Zou op je gezicht gaan zitten :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je poesje uitlikken alsof het mijn laatste dag op aarde is.
Hard op gelachenquote:
En door het feit dat hij het juist wel doet maakt hem extra baas.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik bedoel vooral het topic op zich. Als je weet dat veel FOK!ers foto's van je hebben en je er ook gewoon echt niet zo geweldig uit ziet. Dan ga je toch geen topic maken over dat je kassameisje lelijk is?
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom dan wel aangeven dat pics pisten van hem niet leuk is? Want dat geeft ie meermalen aan.
Denk dat het hem ten tijde van het typen geen kut boeide.
Nou ja als dat je baas maakt, ben ik toch liever een trieste noob denk ik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
En door het feit dat hij het juist wel doet maakt hem extra baas.Hij fucked gewoon met jullie n00bjes.
Daarbij blijft hij ook gewoon in het topic. Ipv er maar niet meer posten om het beetje te laten rusten.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet.Als hij het er niet om doet, zou ik zeggen dat hij nogal moeite heeft met logisch redeneren.
[..]
Nou ja als dat je baas maakt, ben ik toch liever een trieste noob denk ik.
Nou ik moet hem dit nageven: hij heeft niet 1 keer gezegd "kan hier een slotje op". Dat vind ik altijd zo triest als iemand een topic maakt en dan loopt het niet helemaal zoals hij wil en gaat ie roepen dat het topic op slot mag.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarbij blijft hij ook gewoon in het topic. Ipv er maar niet meer posten om het beetje te laten rusten.
Kortom boeit hem weinig verder. Ergo, baas.
Hahaha inderdaad, alles wat men hier over mij zegt gaat me toch wel in de koude kleren zitten hoor Yuri, weeniequote:
Jij weet niet welke hel je over jezelf hebt uitgeroepen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad, alles wat men hier over mij zegt gaat me toch wel in de koude kleren zitten hoor Yuri, weenie.
mirrinquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja, ik ben even shoppen voor een overhemd want ik moet er natuurlijk kk j00cy uitzien vanavond.
Kusjes van mij.
[ afbeelding ]
Geloof niet in de hel, niks aan de hand dus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij weet niet welke hel je over jezelf hebt uitgeroepen.
Dan komt de klap straks extra hard aan.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof niet in de hel, niks aan de hand dus.
[ afbeelding ]
Komt er iemand underground doen.quote:
Woon inmiddels ongeveer 1500km verderop.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt er iemand underground doen.
Heb trouwens je penthouse gekraakt en over elke radiatorknop een gebruikt condoom getrokken.
Dit, jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik moet hem dit nageven: hij heeft niet 1 keer gezegd "kan hier een slotje op". Dat vind ik altijd zo triest als iemand een topic maakt en dan loopt het niet helemaal zoals hij wil en gaat ie roepen dat het topic op slot mag.
Die pic blijft zo meesterlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof niet in de hel, niks aan de hand dus.
[ afbeelding ]
Volgens mij smaak jij naar aardbeien.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zou op je gezicht gaan zitten :$
I.C.M frambozen, correct :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:44 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Volgens mij smaak jij naar aardbeien.
Als er in de komende dagen plots iemand je rokje omhoog tilt en er een tong door je private parts glibbert, geen paniek, ik ben hetquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I.C.M frambozen, correct :$
Helemaal goed, ga wel pics maken danquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als er in de komende dagen plots iemand je rokje omhoog tilt en er een tong door je private parts glibbert, geen paniek, ik ben het.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als er in de komende dagen plots iemand je rokje omhoog tilt en er een tong door je private parts glibbert, geen paniek, ik ben het.
Wil ik het weten?quote:
Goed zelfbeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil ik het weten?Dat ik optief? Dat ik mezelf een spuit heroine in m'n armpjes zou zetten? Dat ik een trein kop?
wow, bipolairquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil ik het weten?Dat ik optief? Dat ik mezelf een spuit heroine in m'n armpjes zou zetten? Dat ik een trein kop?
Nee, mensenkennis.. Maar je komt niet zomaar van me af Gridjequote:
bitch pls.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, mensenkennis.. Maar je komt niet zomaar van me af GridjeMocht je willen.. Als ik ooit dood ga, ga ik je haunten
spann0ndquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, mensenkennis.. Maar je komt niet zomaar van me af GridjeMocht je willen.. Als ik ooit dood ga, ga ik je haunten
Charmander.quote:
je haat hem echt héquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat wordt tzt pas duidelijk
zal eens in je komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
COME AT ME HO
[ afbeelding ]
Haat iedereen, bipolair.. Kutwereld :$quote:
Beetje klaargekomenquote:
Groenten bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haat iedereen, bipolair.. Kutwereld :$
Tijd om aubergines te plukken
Haha
Groeten uit zeeland
Stiekem laat ik me iedere nacht uitwonen voor een schamel bedrag achter het plaatselijke station, weenie :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo, daar doe jij toch niet aan? Mannen.
Heh, wat kost dat dan? En doe je ook kinderfeestjes?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Stiekem laat ik me iedere nacht uitwonen voor een schamel bedrag achter het plaatselijke station, weenie :$
Voor jou 1,50 en 3,50 voor kinderfeestjes :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heh, wat kost dat dan? En doe je ook kinderfeestjes?
Kan ik je dan een heel weekend inhuren en doen/laten met je wat ik wil?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Voor jou 1,50 en 3,50 voor kinderfeestjes :$
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik je dan een heel weekend inhuren en doen/laten met je wat ik wil?
quote:
wojow ga je drinken had laatst ook jagermeester ofz met cola ik had 1 drupje jager erbij gegooid jatog en toen was ik helemala de weg kwijt lag bijna koma en die cola met prik brande egtquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zo, dat ook weer geregeldGa ik nu even ijlen en jagermeister drinken gr gr :$
Beter neem je werk wel serieus en kom je niet dronken aanzetten, anders krijg je de helft van de rupees.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zo, dat ook weer geregeldGa ik nu even ijlen en jagermeister drinken gr gr :$
Mensen die dezelfde dingen posten op Facebook en Twitterquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wojow ga je drinken had laatst ook jagermeester ofz met cola ik had 1 drupje jager erbij gegooid jatog en toen was ik helemala de weg kwijt lag bijna koma en die cola met prik brande egthad gelyk picas gemaakt en op facebook gezet en twitter
Überhaupt dat proletariaten shit posten op twitter, nobody cares gurlllquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die dezelfde dingen posten op Facebook en Twitter.
Klopt, mensen met minder dan een paar duizend volgers die superactief zijn op Twitterquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Überhaupt dat proletariaten shit posten op twitter, nobody cares gurlll
" Lulz i Has fulluwers lulz gotta keep my minions satoesfied. "quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, mensen met minder dan een paar duizend volgers die superactief zijn op Twitter.
Ik volg 67 mensenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Lulz i Has fulluwers lulz gotta keep my minions satoesfied. "
mwehhhhquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
https://twitter.com/AndyMilonakis
gwn bazen als deze man
Jaloers dat ik kan genieten van een modern medium als Twitter en jij nietquote:
Die nieuwe Pokémon zijn lame.quote:
Over het algemeen wel, maar Blaziken is motherfucking bawss.quote:
Ik mis de tijd van de eerste Pokémon serie en Medabots enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar Blaziken is motherfucking bawss.
Medabots was de gekste sowieso. Shaman king was ook wel ziek trouwens, maar wel wat later dan die andere.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van de eerste Pokémon serie en Medabots enzo
Zo naar dat er nooit een einde aan die serie gekomen isquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Medabots was de gekste sowieso. Shaman king was ook wel ziek trouwens, maar wel wat later dan die andere.
Ze zijn stiekem aan het aftrekken op Blaziken, omdat het toch wel gewoon een bazenpokemon is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo naar dat er nooit een einde aan die serie gekomen is
Wat is iedereen stil trouwens!
quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zijn stiekem aan het aftrekken op Blaziken, omdat het toch wel gewoon een bazenpokemon is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |