Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.quote:
Je bent zelf een vergelijkbare uitspraak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.!
Dan geven ze het toch indirect toe?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.!
Sowieso.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen grappen, zeg het m Fas
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan geven ze het toch indirect toe?
'Ik zal jou eens fassen' was leuker geweest.quote:
Walgelijke uitspraak, wordt verworpenquote:
Je bent zelf leuker geweestquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
'Ik zal jou eens fassen' was leuker geweest.
Daar kan ik geen uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan geven ze het toch indirect toe?
Ik ben nooit leuk geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf leuker geweest
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen.
Dus jij laat je niet leiden door je emoties maar door angst voor een ban?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen.
Je moet respect hebben voor de banhammerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus jij laat je niet leiden door je emoties maar door angst voor een ban?
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben nooit leuk geweest.
Vraag maar aan GGMM.
[..]
Jij bent echt een piepelmanager.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$
Jammer dat ik geen likje krijg, maar veel plezier en alvast welterusten.quote:Maar nu ga ik even een filmpje afkijken terwijl ik mezelf sop op de hosselpogingen van Y_B
Kusje voor die man, misschien zelfs een likje op z'n wang :$![]()
Verdorie, ben ik net weer terug, ga jij wegquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$
Maar nu ga ik even een filmpje afkijken terwijl ik mezelf sop op de hosselpogingen van Y_B
Kusje voor die man, misschien zelfs een likje op z'n wang :$![]()
Gelukkig wel.quote:
Oh, toch niet.quote:
Link?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
late we potje fifa doen je hebt nu fifa in fok
Zie PI.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stylo je eigen manschappen verraden
waarquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
late we potje fifa doen je hebt nu fifa in fok
ik heb wel ps3 ja, maar geen fifa eropquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Brate, als je een PS3 hebt kunnen we wel een potje doen.
nee hoor, ook ik en yuriquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef CristinaYang het volgende:
Zitten er nu alleen nog maar hitsige mannen hiero? Dat schiet ook niet op.
Ja. Ga weg.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:53 schreef CristinaYang het volgende:
Zitten er nu alleen nog maar hitsige mannen hiero? Dat schiet ook niet op.
Eh jebiga.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik heb wel ps3 ja, maar geen fifa erop
IK BEN GODVER GEEN KOREAAN.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Slaap lekker Koreaantje van ons.
Maak dat de kat maar wijs.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK BEN GODVER GEEN KOREAAN.
Vraag maar aan Hugh, die weet hoe ik eruit zie
Noh G. Ik heb proofs.quote:
Proofs van wat? Waar hebben jullie het over?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Noh G. Ik heb proofs.Ik heb trouwens wel een vermoeden wie achter Juminelle zat, maar allemaal privé.
Over mijn onstilbare trek.quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Proofs van wat? Waar hebben jullie het over?
Yuri.txt?quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over mijn onstilbare trek.
[ afbeelding ]
Nu weet ik waar je woont!quote:Op zaterdag 13 april 2013 02:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over mijn onstilbare trek.
[ afbeelding ]
Die ene epic King's meal van mij G.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo heette het nieteens. Heb m'n shit al tho
Het woord 'lesbo' trekt kennelijk gefrustreerde mannen aan.quote:
Ken je dat grote bejaardentehuis op de Ferdinand Bolstraat?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 05:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het woord 'lesbo' trekt kennelijk gefrustreerde mannen aan.
[..]
Ken je dat grote bejaardentehuis op de Ferdinand Bolstraat?
Zodat ik mij er op kan klaar soppen natuurlijk, rotjongquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin hier posten?
Walgelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zodat ik mij er op kan klaar soppen natuurlijk, rotjong
Jij, omdat je me dat misguntquote:
Doe ik expres, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij, omdat je me dat misgunt
quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Not even a little o for you tonight buddy
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef ntm het volgende:
Ik dacht dat veel meer vrouwen hier foto's posten, gezien de hoeveelheid topicsreeksen die er al zijn.pocahontas.mkvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je te jong bent :$quote:
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtendquote:
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt omdat je te jong bent :$
[..]
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtend
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.
Als een broertje zeker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$
Dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als een broertje zeker.
Dqod ik ben momenteel aan het OD'en op Vit C. Ik weet dat je girly prefs hebt en dat je het waarschijnlijk al een tijdje niet meer gedaan hebt, maar vanuit een geheel mutueel belang ben ik toch wel razend benieuwd hoe jij nu hoofd geeft.
Akkoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt omdat je te jong bent :$
[..]
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtend
Echt hè.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.
Wow. :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$
Ff knuffelen :$quote:
Kun jij wel hebben tog :$quote:
Oké. :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ff knuffelen :$
[..]
Kun jij wel hebben tog :$
Ken ik wel ja. :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ken je dat Zoks? Dat je moet douchen maar geen zin hebt? :$
Eerst nog maar een bek vol koffie dan
Neequote:
Ik zal ook gefrustreerd worden na een hele dag in de cockpit van de ZUG.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
once again the gods spread cheeks and ram cock in ass!
En als ik nou eens bij je onder de douche stap, maakt dat het leuker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ken je dat Zoks? Dat je moet douchen maar geen zin hebt? :$
Eerst nog maar een bek vol koffie dan
lees ik dit ff net op tijd.. stap nu net in bad.. hey.. hey meisje.. heyquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En als ik nou eens bij je onder de douche stap, maakt dat het leuker?
Goedemorgen trouwens
bedroevende boi hijquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Wicht achter de kassa
Backfire topic van het jaar. Braddy wat doe je.
Haten op Braddiequote:
Hij maakt de boel beter.quote:Stoer man. Ik weet dat ik er niet uit zie, maar ik behoor écht NIET tot de onderste 20 %
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |