Die ene epic King's meal van mij G.quote:Op zaterdag 13 april 2013 03:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zo heette het nieteens. Heb m'n shit al tho
Het woord 'lesbo' trekt kennelijk gefrustreerde mannen aan.quote:
Ken je dat grote bejaardentehuis op de Ferdinand Bolstraat?quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2013 05:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het woord 'lesbo' trekt kennelijk gefrustreerde mannen aan.
[..]
Ken je dat grote bejaardentehuis op de Ferdinand Bolstraat?
Zodat ik mij er op kan klaar soppen natuurlijk, rotjongquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn vriendin hier posten?
Walgelijk.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zodat ik mij er op kan klaar soppen natuurlijk, rotjong
Jij, omdat je me dat misguntquote:
Doe ik expres, omdat jij het bent.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jij, omdat je me dat misgunt
quote:
Sorry.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Not even a little o for you tonight buddy
quote:Op donderdag 11 april 2013 21:52 schreef ntm het volgende:
Ik dacht dat veel meer vrouwen hier foto's posten, gezien de hoeveelheid topicsreeksen die er al zijn.pocahontas.mkvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt omdat je te jong bent :$quote:
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtendquote:
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt omdat je te jong bent :$
[..]
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtend
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom geven jullie Zosk altijd zo'n hard time. Serieus.
Als een broertje zeker.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat ik van hem hou, voor de rest kan ik niet spreken :$
Dat ook natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2013 13:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als een broertje zeker.
Dqod ik ben momenteel aan het OD'en op Vit C. Ik weet dat je girly prefs hebt en dat je het waarschijnlijk al een tijdje niet meer gedaan hebt, maar vanuit een geheel mutueel belang ben ik toch wel razend benieuwd hoe jij nu hoofd geeft.
Akkoord.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Komt omdat je te jong bent :$
[..]
Ja nee, je slaapt gewoon op de bank, we praten morgenochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |