Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.quote:
Je bent zelf een vergelijkbare uitspraak.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.!
Dan geven ze het toch indirect toe?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mensen zijn voor vergelijkbare uitspraken geband.!
Sowieso.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen grappen, zeg het m Fas
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan geven ze het toch indirect toe?
'Ik zal jou eens fassen' was leuker geweest.quote:
Walgelijke uitspraak, wordt verworpenquote:
Je bent zelf leuker geweestquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
'Ik zal jou eens fassen' was leuker geweest.
Daar kan ik geen uitspraak over doen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan geven ze het toch indirect toe?
Ik ben nooit leuk geweest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf leuker geweest
quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen.
Dus jij laat je niet leiden door je emoties maar door angst voor een ban?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar kan ik geen uitspraak over doen.
Je moet respect hebben voor de banhammerquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus jij laat je niet leiden door je emoties maar door angst voor een ban?
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben nooit leuk geweest.
Vraag maar aan GGMM.
[..]
Jij bent echt een piepelmanager.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$
Jammer dat ik geen likje krijg, maar veel plezier en alvast welterusten.quote:Maar nu ga ik even een filmpje afkijken terwijl ik mezelf sop op de hosselpogingen van Y_B
Kusje voor die man, misschien zelfs een likje op z'n wang :$![]()
Verdorie, ben ik net weer terug, ga jij wegquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jezelf niet of al die jaren nooit geweest weet je :$
Maar nu ga ik even een filmpje afkijken terwijl ik mezelf sop op de hosselpogingen van Y_B
Kusje voor die man, misschien zelfs een likje op z'n wang :$![]()
Gelukkig wel.quote:
Oh, toch niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |