Sad altijd, mensen die gaan haten terwijl ze er zelf precies hetzelfde danwel erger uitzienquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Wicht achter de kassa
Backfire topic van het jaar. Braddy wat doe je.
quote:

Juist, jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sad altijd, mensen die gaan haten terwijl ze er zelf precies hetzelfde danwel erger uitzien.
[..]
[ afbeelding ]
Haten op Juicyhil.
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijnquote:
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijn.
D'r lijf is wel oké, maar naast mentale issues is ze ook kaolo domquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Denk btw wel dat meloewa supernice is maar die struggelt wel met mentale issues in elk geval
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.
Gewoon treurig hoe kloontjes, nerdjes en manwijven hem gelijk zo aanpakken
Heb je meneer Zen weer hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.
IRL reactie:quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je meneer Zen weer hoor.
Helemaal met het idee erbij dat ze dit soort situaties aanpakken om zich zelf gewoon iets beter te voelenquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.
Ja die schaar ik onder mentale issues.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
D'r lijf is wel oké, maar naast mentale issues is ze ook kaolo dom. Maar dan echt dom-dom.
hey pedoquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hadden tijdje relatie begrijp ik. Ik weet niet of deze ook geconsumeerd is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijn.
Nou ja hij vraagt er ook wel heel erg om. Al is het misschien wel zo, dat die bewering dat hij er gewoontjes uit ziet wel opgaat voor hier op FOK!.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.
Gewoon treurig hoe kloontjes, nerdjes en manwijven hem gelijk zo aanpakken
FOK!vrouwen zijn MAXIMAAL 7/10 als je innerlijk en uiterlijk naast elkaar legt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Denk btw wel dat meloewa supernice is maar die struggelt wel met mentale issues in elk geval
Kan ik niet zeggen. Heb nog maar een tweetal ontmoet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn MAXIMAAL 7/10 als je innerlijk en uiterlijk naast elkaar legt.
Valt wel mee. Hij pakt het gewoon droog op. Echt happen maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Hadden tijdje relatie begrijp ik. Ik weet niet of deze ook geconsumeerd is.
[..]
Nou ja hij vraagt er ook wel heel erg om.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:21 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
FOK!vrouwen zijn MAXIMAAL 7/10 als je innerlijk en uiterlijk naast elkaar legt.
Inderdaad. Ik had wel verwacht dat die voor de trein zou springen. Hij maakt gewoon slim gebruik van het dWc-principe: niet caren wat mensjes op het internet over je zeggen. Respect voor die mannetje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal met het idee erbij dat ze dit soort situaties aanpakken om zich zelf gewoon iets beter te voelen
Braddie pakt het bijzonder goed op, dat gespam met zijn foto's.
En die modjes zijn ook teringsneu met hun selectieve gemod
[..]
Ja die schaar ik onder mentale issues.verbaas ik mij zelfs over soms. Die domheid.
Goddomme man.quote:
Dwc principequote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik had wel verwacht dat die voor de trein zou springen. Hij maakt gewoon slim gebruik van het dWc-principe: niet caren wat mensjes op het internet over je zeggen. Respect voor die mannetje.
[..]
Goddomme man.Wat een zooi was dat, werkelijk waar het meest stupide wat ik dit jaar heb mogen aanschouwen.
Jij verliest drie punten doordat je met twee accounts post.quote:
Geen idee waar je t over hebtquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij verliest drie punten doordat je met twee accounts post.
Nou ik bedoel vooral het topic op zich. Als je weet dat veel FOK!ers foto's van je hebben en je er ook gewoon echt niet zo geweldig uit ziet. Dan ga je toch geen topic maken over dat je kassameisje lelijk is?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen. Heb nog maar een tweetal ontmoet.
[..]
Valt wel mee. Hij pakt het gewoon droog op. Echt happen maakt het nog erger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |