Ken ik wel ja. :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ken je dat Zoks? Dat je moet douchen maar geen zin hebt? :$
Eerst nog maar een bek vol koffie dan
Neequote:
Ik zal ook gefrustreerd worden na een hele dag in de cockpit van de ZUG.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:30 schreef Salatrel het volgende:
once again the gods spread cheeks and ram cock in ass!
En als ik nou eens bij je onder de douche stap, maakt dat het leuker?quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ken je dat Zoks? Dat je moet douchen maar geen zin hebt? :$
Eerst nog maar een bek vol koffie dan
lees ik dit ff net op tijd.. stap nu net in bad.. hey.. hey meisje.. heyquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En als ik nou eens bij je onder de douche stap, maakt dat het leuker?
Goedemorgen trouwens
bedroevende boi hijquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Wicht achter de kassa
Backfire topic van het jaar. Braddy wat doe je.
Haten op Braddiequote:
Hij maakt de boel beter.quote:Stoer man. Ik weet dat ik er niet uit zie, maar ik behoor écht NIET tot de onderste 20 %
Jup.quote:
Ikquote:
Sad altijd, mensen die gaan haten terwijl ze er zelf precies hetzelfde danwel erger uitzienquote:Op zaterdag 13 april 2013 14:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
KLB / Wicht achter de kassa
Backfire topic van het jaar. Braddy wat doe je.
quote:

Juist, jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sad altijd, mensen die gaan haten terwijl ze er zelf precies hetzelfde danwel erger uitzien.
[..]
[ afbeelding ]
Haten op Juicyhil.
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijnquote:
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die doet Meloewa toch? Maar aangezien ik nog geen facepic van haar heb gezien kan die ook een draak zijn.
D'r lijf is wel oké, maar naast mentale issues is ze ook kaolo domquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Denk btw wel dat meloewa supernice is maar die struggelt wel met mentale issues in elk geval
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Keer gemeet dacht ik maar meer niet.
Gewoon treurig hoe kloontjes, nerdjes en manwijven hem gelijk zo aanpakken
Heb je meneer Zen weer hoorquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad. Braddie mag dan niet moeders mooiste zijn en als een retard posten, maar om als deze mensen te reageren is dieptriest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |