Wil ik het weten?quote:
Goed zelfbeeld.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil ik het weten?Dat ik optief? Dat ik mezelf een spuit heroine in m'n armpjes zou zetten? Dat ik een trein kop?
wow, bipolairquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wil ik het weten?Dat ik optief? Dat ik mezelf een spuit heroine in m'n armpjes zou zetten? Dat ik een trein kop?
Nee, mensenkennis.. Maar je komt niet zomaar van me af Gridjequote:
bitch pls.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, mensenkennis.. Maar je komt niet zomaar van me af GridjeMocht je willen.. Als ik ooit dood ga, ga ik je haunten
spann0ndquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, mensenkennis.. Maar je komt niet zomaar van me af GridjeMocht je willen.. Als ik ooit dood ga, ga ik je haunten
Charmander.quote:
je haat hem echt héquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat wordt tzt pas duidelijk
zal eens in je komen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
COME AT ME HO
[ afbeelding ]
Haat iedereen, bipolair.. Kutwereld :$quote:
Beetje klaargekomenquote:
Groenten bedoel je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haat iedereen, bipolair.. Kutwereld :$
Tijd om aubergines te plukken
Haha
Groeten uit zeeland
Stiekem laat ik me iedere nacht uitwonen voor een schamel bedrag achter het plaatselijke station, weenie :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoezo, daar doe jij toch niet aan? Mannen.
Heh, wat kost dat dan? En doe je ook kinderfeestjes?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Stiekem laat ik me iedere nacht uitwonen voor een schamel bedrag achter het plaatselijke station, weenie :$
Voor jou 1,50 en 3,50 voor kinderfeestjes :$quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heh, wat kost dat dan? En doe je ook kinderfeestjes?
Kan ik je dan een heel weekend inhuren en doen/laten met je wat ik wil?quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Voor jou 1,50 en 3,50 voor kinderfeestjes :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |