Magic L word WHquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mijn topics trekken altijd nieuwe users aan.. snap er niks van
Pik.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
VBL'ers die op hun vingertjes getikt zijn in de lesbeau sc en nu hier komen, omdat lesbo TT
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Je moet ja zeggen, anders klopt ie niet meer.
Posten trouwens wel opvallend veel mannen daar.
Ben je gay ofzo. :S:Squote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee durf ik niet. Ik stel voor dat we onze ruzie beslissen in een potje schaken.
potjequote:Op zaterdag 13 april 2013 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee durf ik niet. Ik stel voor dat we onze ruzie beslissen in een potje schaken.
ik snap 'm xDquote:
Omdat je van die leuke TT's bedenkt.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:17 schreef WAHRHEIT het volgende:
Mijn topics trekken altijd nieuwe users aan.. snap er niks van
TR gemacht.. Ketels hebben ook gevoel :Squote:
Elke keer als ik die TT lees word ik lichtelijk opgewonden :$quote:
Waarom een TR? Ik heb wel een rokje.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
TR gemacht.. Ketels hebben ook gevoel :S
Ja nee, dit praat je niet meer goed maatquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom een TR? Ik heb wel een rokje.
O ja kofschip natuurlijk.quote:
Breek me de bek niet open, ik heb dat andere topic al heel de tijd met m'n broek op de enkels gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Elke keer als ik die TT lees word ik lichtelijk opgewonden :$
Welke post deed t m voor je?quote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef Piye het volgende:
[..]
O ja kofschip natuurlijk.
[..]
Breek me de bek niet open, ik heb dat andere topic al heel de tijd met m'n broek op de enkels gelezen.
Wij hebben in duh hood nu ook crisis mang.quote:
noh G je moet gwn stele van die rijke tatasquote:Op zaterdag 13 april 2013 01:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij hebben in duh hood nu ook crisis mang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |