Jaquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik je dan een heel weekend inhuren en doen/laten met je wat ik wil?
quote:
wojow ga je drinken had laatst ook jagermeester ofz met cola ik had 1 drupje jager erbij gegooid jatog en toen was ik helemala de weg kwijt lag bijna koma en die cola met prik brande egtquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zo, dat ook weer geregeldGa ik nu even ijlen en jagermeister drinken gr gr :$
Beter neem je werk wel serieus en kom je niet dronken aanzetten, anders krijg je de helft van de rupees.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zo, dat ook weer geregeldGa ik nu even ijlen en jagermeister drinken gr gr :$
Mensen die dezelfde dingen posten op Facebook en Twitterquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wojow ga je drinken had laatst ook jagermeester ofz met cola ik had 1 drupje jager erbij gegooid jatog en toen was ik helemala de weg kwijt lag bijna koma en die cola met prik brande egthad gelyk picas gemaakt en op facebook gezet en twitter
Überhaupt dat proletariaten shit posten op twitter, nobody cares gurlllquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mensen die dezelfde dingen posten op Facebook en Twitter.
Klopt, mensen met minder dan een paar duizend volgers die superactief zijn op Twitterquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Überhaupt dat proletariaten shit posten op twitter, nobody cares gurlll
" Lulz i Has fulluwers lulz gotta keep my minions satoesfied. "quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Klopt, mensen met minder dan een paar duizend volgers die superactief zijn op Twitter.
Ik volg 67 mensenquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Lulz i Has fulluwers lulz gotta keep my minions satoesfied. "
mwehhhhquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
https://twitter.com/AndyMilonakis
gwn bazen als deze man
Jaloers dat ik kan genieten van een modern medium als Twitter en jij nietquote:
Die nieuwe Pokémon zijn lame.quote:
Over het algemeen wel, maar Blaziken is motherfucking bawss.quote:
Ik mis de tijd van de eerste Pokémon serie en Medabots enzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 16:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar Blaziken is motherfucking bawss.
Medabots was de gekste sowieso. Shaman king was ook wel ziek trouwens, maar wel wat later dan die andere.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik mis de tijd van de eerste Pokémon serie en Medabots enzo
Zo naar dat er nooit een einde aan die serie gekomen isquote:Op zaterdag 13 april 2013 17:17 schreef Piye het volgende:
[..]
Medabots was de gekste sowieso. Shaman king was ook wel ziek trouwens, maar wel wat later dan die andere.
Ze zijn stiekem aan het aftrekken op Blaziken, omdat het toch wel gewoon een bazenpokemon is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo naar dat er nooit een einde aan die serie gekomen is
Wat is iedereen stil trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |