Is dit nu wel echt? Vroeger had je zo'n geintje dat heette FUFME. Fuck U, Fuck Mequote:
1 t/m 3quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:40 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit nu wel echt? Vroeger had je zo'n geintje dat heette FUFME. Fuck U, Fuck Me
Mee eens. Alleen jammer van het gezeik dat het op kan leveren.quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso van die iraans/turks/marokkaanse beauties
Doodzonde, jaquote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen jammer van het gezeik dat het op kan leveren.
I did good?quote:
Spreek je uit ervaring?quote:Op vrijdag 12 april 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen jammer van het gezeik dat het op kan leveren.
quote:
Holla!quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:01 schreef Murdera het volgende:
Ik heb nog nooit een turkse of marrokaanse dame gedaan.
Is dat niet de clip die niet vertoond mocht worden omdat er te veel naakt in zit?quote:
Ja.quote:
Nee, dat was de nieuwe van Nicki Minaj.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:10 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dat niet de clip die niet vertoond mocht worden omdat er te veel naakt in zit?
Ik weet niet waarom maar ik loop daar altijd mee te kloten, terwijl je het al duidelijk hoort aan het woord.quote:
The fuck..quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.Heb een tijdje een relatie met een Turks meisje gehad en met haar familie zelf had ik geen problemen of zo, die waren nog vrij verlicht zeg maar. Maar heb meermaals gehad dat ik met haar liep en jongens haar in het Turks gingen uitschelden.
Dat is ook stomquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.Heb een tijdje een relatie met een Turks meisje gehad en met haar familie zelf had ik geen problemen of zo, die waren nog vrij verlicht zeg maar. Maar heb meermaals gehad dat ik met haar liep en jongens haar in het Turks gingen uitschelden.
Door haar overweeg ik echt m'n haar roze of blauw te verven. Haters kunnen haten, maar ik vind haar echt lekker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat was de nieuwe van Nicki Minaj.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook stom
[..]
Door haar overweeg ik echt m'n haar roze of blauw te verven. Haters kunnen haten, maar ik vind haar echt lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook stom
[..]
Door haar overweeg ik echt m'n haar roze of blauw te verven. Haters kunnen haten, maar ik vind haar echt lekker.
Maar ook Nicki Minaj ziet er met normaal haar veel beter uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is ook stom
[..]
Heb je haar gezien in de video van Hello Good Morning? Fuck.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ook Nicki Minaj ziet er met normaal haar veel beter uit.
Welke? Ze heeft 3 singles uit nu ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat was de nieuwe van Nicki Minaj.
Dat het bij een neg0rin staat wilt niet zeggen dat het bij jouw blanke huidje past.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je haar gezien in de video van Hello Good Morning? Fuck.
Met Lil Wayne.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Welke? Ze heeft 3 singles uit nu ofzo. Bedoel je Freaks? Die is toch niet zo naakt vergeleken met Pharrell?
[..].
Door die 2 k's hequote:Op vrijdag 12 april 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik loop daar altijd mee te kloten, terwijl je het al duidelijk hoort aan het woord.
Voorheen niet, maar ik heb het opgezocht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb je haar gezien in de video van Hello Good Morning? Fuck.
Meh dat is waar. Hoewel ik rood haar wel echt rockte, nog nooit zo veel sjans gehad als in die periode.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat het bij een neg0rin staat wilt niet zeggen dat het bij jouw blanke huidje past.
[..]
Met Lil Wayne.
Is dat zo.quote:
Klopt ja. Dat dacht ik net ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meh dat is waar. Hoewel ik rood haar wel echt rockte, nog nooit zo veel sjans gehad als in die periode.Vriend van me legde dat als volgt uit "Het gaat niet om rood haar, het gaat om een blond meisje dat haar haar rood heeft geverfd. Daarmee straal je uit dat je in bent voor allerlei kinky shit."
Zag haar laatst in een making of... weer verliefd geworden.. srs not even kiddingquote:
Mi kankiquote:
Vond haar juist in die making of veel slimmer/businessvrouw over komen dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze is wel een retard, of ze doet zich zo voor.
Ik zag haar bij de Graham Norton Show, wat een retard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond haar juist in die making of veel slimmer/businessvrouw over komen dan ik ha verwacht
Zij is echt een eindbaas. Enige vrouw met wie ik ooit zou overwegen te trouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vond haar juist in die making of veel slimmer/businessvrouw over komen dan ik had verwacht
Birdman a.k.a. #1 Tuna is ook een retard en met retard bedoel ik niet zijn hersencapaciteit, maar de manier waarop die zich uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denken dat iemand die gesigned is bij Birdman aka #1 Stunna een retard is.
Zag ik op tv, making of van een clip. Weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zag haar bij de Graham Norton Show, wat een retard.
Doe eens een link van die making of.
Ben je 11 ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zij is echt een eindbaas. Enige vrouw met wie ik ooit zou overwegen te trouwen.
Eindbaas sws. Vrouwen die hetero zijn maar overwegen met andere vrouwen te trouwenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zij is echt een eindbaas. Enige vrouw met wie ik ooit zou overwegen te trouwen.
Dat is fucking baas, sinds z'n 14e miljonair, nu een half miljard, en nogsteeds de G uit New Orleansquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Birdman a.k.a. #1 Tuna is ook een retard en met retard bedoel ik niet zijn hersencapaciteit, maar de manier waarop die zich uit.
kk noot.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zag ik op tv, making of van een clip. Weet niet meer welke.
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is fucking baas, sinds z'n 14e miljonair, nu een half miljard, en nogsteeds de G uit New Orleans!
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denkenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.
Al zijn ze allemaal slimmer dan einstein, ze zouden nog steeds gewoon harde klappen moeten krijgen voor al die poep die ze uitbrengen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denken dat iemand die gesigned is bij Birdman aka #1 Stunna een retard is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
kk noot.
[..]
Fucking baas dat die zich als een retard uit, right. De rest wel ja.
Dat heeft die ook goed, maar hij blijft een retard.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denken. Hij is toch al binnen, self made.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's hét praktijkvoorbeeld van schijt hebben hoe anderen over je denken. Hij is toch al binnen, self made.
Ik kan niet haten, miljoenen mensen die wereldwijd die albums kopen, concertkaartjes kopen, merchandise bestellen e.d. En daar bovenop nog geld vangen voor branding van auto's, drank etcquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Al zijn ze allemaal slimmer dan einstein, ze zouden nog steeds gewoon harde klappen moeten krijgen voor al die poep die ze uitbrengen.
Ik kan 'r wel een zeker respect voor opbrengen, maar tegelijkertijd vind ik het wel erg treurig dat al die shit zo succesvol is. Zeker aangezien ik van Lil Wayne en Nicki Minaj vindt, dat ze allebei echt wel dope kunnen rappen, maar als ze nu nummers uitbrengen ga ik er bij voorbaat al vanuit dat het toch kut is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan niet haten, miljoenen mensen die wereldwijd die albums kopen, concertkaartjes kopen, merchandise bestellen e.d. En daar bovenop nog geld vangen voor branding van auto's, drank etc.
Zij worden lachend en vooral feestend rijk.
Jammer dat hij Zyzz heeft vermoord, maar voor de rest natuurlijk een eindbaasquote:
Dat komt doordat de mensheid naar de kanker is G. Wat verkoopt beter; kunst of commerciële prut?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kan 'r wel een zeker respect voor opbrengen, maar tegelijkertijd vind ik het wel erg treurig dat al die shit zo succesvol is. Zeker aangezien ik van Lil Wayne en Nicki Minaj vindt, dat ze allebei echt wel dope kunnen rappen, maar als ze nu nummers uitbrengen ga ik er bij voorbaat al vanuit dat het toch kut is.
Maar ja, het slaat aan en zij leven lekker dus op dat gebied more power to 'em.
Dat is geen feit. Heb je zijn Twitter-account gezien?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jammer dat hij Zyzz heeft vermoord, maar voor de rest natuurlijk een eindbaas!
Hahahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Kanekrtering wat een wereld ookquote:Update 15.23 uur
Inmiddels hebben zich vier jongens bij de politie gemeld.
Het zou gaan om een 16-jarige, twee 17 jarige en een 18 jarige jongen uit Krimpen aan den Ijssel. De jongens zijn aangehouden en worden verhoort, zo laat Hart van Nederland weten.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is geen feit. Heb je zijn Twitter-account gezien?Al die Thaise meisjes.
Hij heeft het zelf toegegeven, hoortwitter:timsharky twitterde op maandag 03-12-2012 om 07:14:27@Danzy_17 did you kill Zyzz? Please say yes? @timsharky Yes i killed Zyzz.. Now what you going to do about it little fuck boy ?????? reageer retweet
Ik ben van mening dat we voor dit soort figuren gewoon een nieuwe Vasili Blokhin aan het werk moeten zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanekrtering wat een wereld ookwat een figuren
op zo'n leeftijd een meisje van 9 bijna doodslaan... wat? hoe?
I CANTT
Wat gaat Vas met ze doen dan?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat we voor dit soort figuren gewoon een nieuwe Vasili Blokhin aan het werk moeten zetten.
Kneus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]Hij heeft het zelf toegegeven, hoortwitter:timsharky twitterde op maandag 03-12-2012 om 07:14:27@Danzy_17 did you kill Zyzz? Please say yes? @timsharky Yes i killed Zyzz.. Now what you going to do about it little fuck boy ?????? reageer retweet
.
Vasili Mikhailovich Blokhin (January 7, 1895 – February 3, 1955) was a Soviet Major-General who served as the chief executioner of the Stalinist NKVD under the administrations of Genrikh Yagoda, Nikolai Yezhov and Lavrenty Beria (after their respective falls from power, Yagoda and Yezhov were executed by Blokhin himself).quote:
Dat heb ik soms ook, maar ze werken natuurlijk niet met random producers en engineers in een studio, dus de beat is meestal wel gewoon lekker, en dat vind ik 1 van de belangrijkste dingen van een nummerquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
maar als ze nu nummers uitbrengen ga ik er bij voorbaat al vanuit dat het toch kut is.
Ja, dan moet je bij het publiek klagen, niet op de mensen die daarop inspelenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat komt doordat de mensheid naar de kanker is G. Wat verkoopt beter; kunst of commerciële prut?
Dat Birdman zich als een retard gedraagt staat los van zijn muziek swagangstertuna.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook, maar ze werken natuurlijk niet met random producers en engineers in een studio, dus de beat is meestal wel gewoon lekker, en dat vind ik 1 van de belangrijkste dingen van een nummer. Qua tekst wil ik gewoon wordplay en grappige punchlines/methapors horen, dat lukt ze ook wel aardig
.
[..]
Ja, dan moet je bij het publiek klagen, niet op de mensen die daarop inspelen. Zo werkt het ook met Wilders in de politiek, of Eyeworks/whoever bij hersendodende TV-programma's.
Ik snap ook nog steeds niet wat voor nut het heeft om een 9-jarig meisje te beroven. Buiten het morele oogpunt natuurlijk, valt er toch gewoon niks te halen. Nou ja misschien een iPhone als je geluk hebt, maar toen ik 9 was liep ik niet echt met veel geld op zak.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kanekrtering wat een wereld ookwat een figuren
op zo'n leeftijd een meisje van 9 bijna doodslaan... wat? hoe?
I CANTT
Ik kon uit een bericht opmaken dat ze 120 euro op zak had.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat voor nut het heeft om een 9-jarig meisje te beroven. Buiten het morele oogpunt natuurlijk, valt er toch gewoon niks te halen. Nou ja misschien een iPhone als je geluk hebt, maar toen ik 9 was liep ik niet echt met veel geld op zak.
Wat bedoel je er eigenlijk precies mee @ zich gedragen als een retard, je zegt het zo vaak?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat Birdman zich als een retard gedraagt staat los van zijn muziek swagangstertuna.
Zo dat is best veel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon uit een bericht opmaken dat ze 120 euro op zak had.
Dat weet je zelf ook wel, tenzij jij je ook zo gedraagt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat bedoel je er eigenlijk precies mee @ zich gedragen als een retard, je zegt het zo vaak?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vasili Mikhailovich Blokhin (January 7, 1895 – February 3, 1955) was a Soviet Major-General who served as the chief executioner of the Stalinist NKVD under the administrations of Genrikh Yagoda, Nikolai Yezhov and Lavrenty Beria (after their respective falls from power, Yagoda and Yezhov were executed by Blokhin himself).
Hand-picked for the position by Joseph Stalin in 1926, Blokhin led a company of executioners that performed and supervised numerous mass executions during Stalin's reign, mostly during the Great Purge and World War II.[2]
He is recorded as having executed tens of thousands of prisoners by his own hand, including his killing of about 7,000 Polish prisoners of war during the Katyn Massacre in 1940,[2][3] making him the most prolific official executioner in recorded world history.[2][4]
Forced into a retirement following the death of Stalin, Blokhin died in 1955, officially by suicide.
Ik vind zulke methodes ook wel ludiek altijdquote:King Goujian's army was known for scaring its enemies before battle by forcing its front line, composed of criminals sentenced to death, to commit suicide by decapitating themselves.
Jaaa hoor, tijd om hier 10 posts te plaatsen dat hij een retard is heb je wel, maar één voorbeeld noemen heb je het weer te druk voor terwijl dat in even veel letters had gekund als deze post die je nu plaatstquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat weet je zelf ook wel, tenzij jij je ook zo gedraagt.Maar ben druk G, geen tijd.
Sickquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vasili Mikhailovich Blokhin (January 7, 1895 – February 3, 1955) was a Soviet Major-General who served as the chief executioner of the Stalinist NKVD under the administrations of Genrikh Yagoda, Nikolai Yezhov and Lavrenty Beria (after their respective falls from power, Yagoda and Yezhov were executed by Blokhin himself).
Hand-picked for the position by Joseph Stalin in 1926, Blokhin led a company of executioners that performed and supervised numerous mass executions during Stalin's reign, mostly during the Great Purge and World War II.[2]
He is recorded as having executed tens of thousands of prisoners by his own hand, including his killing of about 7,000 Polish prisoners of war during the Katyn Massacre in 1940,[2][3] making him the most prolific official executioner in recorded world history.[2][4]
Forced into a retirement following the death of Stalin, Blokhin died in 1955, officially by suicide.
Ook dat nog ja, supervaagquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik snap ook nog steeds niet wat voor nut het heeft om een 9-jarig meisje te beroven. Buiten het morele oogpunt natuurlijk, valt er toch gewoon niks te halen. Nou ja misschien een iPhone als je geluk hebt, maar toen ik 9 was liep ik niet echt met veel geld op zak.
IJskoude kikker, even een paar duizend mensen zelf vermoordenquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sickik denk dat hij naar de hel ging.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IJskoude kikker, even een paar duizend mensen zelf vermoorden. Dat je er na een paar 100 ook zo'n handigheidje in hebt ontwikkeld enzo
.
Eensquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef romenvangtje het volgende:
Waarom altijd zo sarcastisch en negatief tegenover sararaats
Ze is een lieve aardige vrouw en post leuke foto's. Laten we die in de fokrar even vergeten. [ afbeelding ]
Dat terzijde, 9/10 mensen hier klagen over aandacht hoererij maar sara krijgt amper positieve reacties op haar foto's en toch gaat ze door. Waarom? Omdat ze het leuk vindt om foto's te posten, ongeacht hoe je eruit ziet, net zoals vele anderen hier.
Niet iedereen is even aantrekkelijk, dat weten we. Maar verdient sara dit serieus?
Ze is een makkelijk doelwit hier op het forum en bewaar je grappige opmerkingen maar, ze heeft er al genoeg gelezen en wordt er ook niet vrolijker van.
Ik kan tientallen opmerkingen maken over dit maar iedereen snapt mijn punt wel.
Alvast mijn excuses als ik een rage begin hier, slowchat is uiteraard niet toegestaan maar ik vind dit gewoon onterecht voor sara.
Als je wat op te merken hebt ontvang ik het met liefde in mijn DM.
kusjekroel
Vond het zelf een walgelijke post. Beetje impliceren dat Chocolatebear en sararaats minder aantrekkelijk zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensbeetje hetzelfde als op straat iemand met een handicap uitlachen.
Dan wie?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het zelf een walgelijke post. Beetje impliceren dat Chocolatebear en sararaats minder aantrekkelijk zijn.
quote:
Sowieso, mensen belachelijk maken terwijl je op FOK! zitquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eensbeetje hetzelfde als op straat iemand met een handicap uitlachen.
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Sowieso, mensen belachelijk maken terwijl je op FOK! zit.
HALLO, WE ZIJN ALLEMAAL RETARDS!!!
Oneensquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gelieve je vragen niet rechtstreeks te stellen aan een FOK!mastodont. Vragen kunnen via dit formulier.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom spreek je aldoor voor anderen? dat siert je niet.
Radicale ontkenning siert jullie nietquote:
eens, dubbele retardatie voor wie het niet inzietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Deal with itquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Radicale ontkenning siert jullie niet.
Bijna gekliktquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gelieve je vragen niet rechtstreeks te stellen aan een FOK!mastodont. Vragen kunnen via dit formulier.
Nee, alleen Birdman en Nicki Minaj.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ziek, maar ijzersterk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zulke methodes ook wel ludiek altijd.
Geloof je in een hel na de dood?quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sickik denk dat hij naar de hel ging.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, alleen Birdman en Nicki Minaj.
Ik voel dWc's penis in mijn nek prikken omdat je hem in dit rijtje plaatst.quote:
Leest inderdaad erg weg als een voorbeeld van iemand proberen een hart onder de riem te steken, maar eigenlijk alleen nog maar meer beledigen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vond het zelf een walgelijke post. Beetje impliceren dat Chocolatebear en sararaats minder aantrekkelijk zijn.
Oh shi..quote:
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ziek, maar ijzersterk.
[..]
Geloof je in een hel na de dood?
Ik kan nog wel geloven dat hij in een hel geleefd heeft, maar dat is een andere discussie.
Terugkrabbelenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Leest inderdaad erg weg als een voorbeeld van iemand proberen een hart onder de riem te steken, maar eigenlijk alleen nog maar meer beledigen.
Zal eens met jou dansen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
NOW MY BABY IS DANCINGGGGGG AND SHE'S DANCING WITH ANOTHER MANNNN
Hallo, ik ben niet voor niks langzaam aan het verdwijnen van FOK!. Heb nu waarvoor ik hier kwam dus doei!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Radicale ontkenning siert jullie niet.
Voor wie wel?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb ook geen lobi voor Birdman, Nicki Minaj en Lil Wayne.
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Saraquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit.En die moderatie-damens maar quoten.
Mensonterend ten top.
Haha inb4 rage.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Sara.
Maakt mij niet uit wat je hierna zegt, maar niemand kan dit meer van mij afnemen.. betrek dat op mijzelfquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
dWc, en ook een beetje voor mu tilapia broeder in du hood.
Oh zou Sabine wel doen, Sara niet. Hoevaak heb jij gefapt op die pic van haar in dropbox?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik zie sowieso liever een foto van ons aller Sara dan van DV, die haar foto's net zo lang bewerkt tot ze er goed uitziet, terwijl ze in werkelijkheid amper knapper is dan Sara.
Wil een bericht van haar quoten in dit topic nuquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
DOE HETquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil een bericht van haar quoten in dit topic nu.
Bluf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:
Unleash the shitstorm.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wil niet swaggerjacken of #spotlighten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om het zelf te doen dan? Ramptoerist.
Daar kun je toch niet op fappen?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh zou Sabine wel doen, Sara niet. Hoevaak heb jij gefapt op die pic van haar in dropbox?
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil niet swaggerjacken of #spotlighten.
Haha.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, maar de vraag was gericht aan onze Gorgonzolaquote:
Blijft bij stoere praat dus?quote:
Tsja vrouwen en aardig zijn tegen elkaar he. Ze proberen het wel, maar ze kunnen het gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha.Maar ook echt he, moderators die een post quoten waarin gehint wordt sararaats minder aantrekkelijk is en waarin verwezen wordt naar foto's in fokrar die 'niet leuk' zouden zijn.
Dat maak ik toch zelf wel uit man.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We willen natuurlijk niet als ordinaire behind the back talkers te boek staanquote:
Zelfs onbewust spuwen ze gal over elkander.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja vrouwen en aardig zijn tegen elkaar he. Ze proberen het wel, maar ze kunnen het gewoon echt niet.
Beetje pretentieus, gewoon om effe het idee te hebben dat je iemand geholpen hebt, niks meer niks minder. En dat is zoete koek voor menig internet bezoeker met een vagina.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha.Maar ook echt he, moderators die een post quoten waarin gehint wordt sararaats minder aantrekkelijk is en waarin verwezen wordt naar foto's in fokrar die 'niet leuk' zouden zijn.
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
We willen natuurlijk niet als ordinaire behind the back talkers te boek staan.
Ben vloekend klaargekomen op die foto's van haar robbedoes in fokrar.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Tsja vrouwen en aardig zijn tegen elkaar he. Ze proberen het wel, maar ze kunnen het gewoon echt niet.
Precies.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beetje pretentieus, gewoon om effe het idee te hebben dat je iemand geholpen hebt, niks meer niks minder. En dat is zoete koek voor menig internet bezoeker met een vagina.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
We willen natuurlijk niet als ordinaire behind the back talkers te boek staan.
Ik zei dat ik het wou, niet dat ik het zou doenquote:
Robbedoesquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben vloekend klaargekomen op die foto's van haar robbedoes in fokrar.
Gevloek heeft ook in mijn geval zeker plaatsgevonden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben vloekend klaargekomen op die foto's van haar robbedoes in fokrar.
Robbedoes en Kwabbernootquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Robbedoesmeer een roze schuursponsje die veeeeeeeeel te lang gebruikt is en waar je bijna niet meer aan ziet dat het een schuursponsje was.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Robbedoes en Kwabbernoot!
[ afbeelding ]
Wel jammer dat jullie gelijk duidelijk maken hoe fout DV haar post overkomt. Had nog even kunnen doorgaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meteen weer een bonerquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro is een vuile ramptoerist inderdaad.
[ afbeelding ]
Ahw, lief.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het wou, niet dat ik het zou doen.
Daarnaast gaan bro's voor ho's, maar zie dat Gorzalka het zelf al heeft gedaan.
De on point-heid van deze piccaquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Chloro is een vuile ramptoerist inderdaad.
[ afbeelding ]
Klopt, is iets te donker. Maarja, zomer-tan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De on point-heid van deze picca. Dat hoofd klopt gewoon precies, behalve de skin tone dan
.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De on point-heid van deze picca. Dat hoofd klopt gewoon precies, behalve de skin tone dan
.
Niets om je voor te schamen hoor, meidquote:
Hoeveel foto's gaan er rond dan? heb 1 gezien en die gebruikt dezelfde tactiek als Sinos haar foto die het meest bekend wasquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, is iets te donker. Maarja, zomer-tan.
Bedankt hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor, meid.
Inderdaad. Haarkleur is ook iets te donker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor, meid.
Ik heb er een stuk of acht. Stuur die van Sinos eens, dan kan ik het beoordelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoeveel foto's gaan er rond dan? heb 1 gezien en die gebruikt dezelfde tactiek als Sinos haar foto die het meest bekend was
Zeer zeker nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt hoor.Neem aan dat DV's rage ook op mij van toepassing is.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of acht. Stuur die van Sinos eens, dan kan ik het beoordelen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteindelijk leek ze een beetje op een geep.
quote:
Te heet onder de voetenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:28 schreef Chloroform het volgende:
You guys.NU GA IK LEKKER WERKEN, gr gr.
Geen idee, ik weet niet hoe ze eruitziet.quote:
Persianpancakesquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haar tepels zijn trouwens net zo groot als haar neus. Wees dus niet verrast, dWc.
Zou van die mokkakleurige spenen weer dropsleutels maken!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haar tepels zijn trouwens net zo groot als haar neus. Wees dus niet verrast, dWc.
Echt niet?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoe ze eruitziet.
Wou al zeggen, docenten staan erom bekend foto's te delen waar ze later in hun carrière spijt van krijgenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:32 schreef Gridlok het volgende:
Hoezo hebben jullie geen foto's van chloroform?
Hahaha ja, vooral die met die penis.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou al zeggen, docenten staan erom bekend foto's te delen waar ze later in hun carrière spijt van krijgen.
Ik vond het wel knap dat er een hele aubergine in paste.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wou al zeggen, docenten staan erom bekend foto's te delen waar ze later in hun carrière spijt van krijgen.
watquote:Relatie
getrouwd....maar....gescheiden
Volgens mij heb ik iets gemist.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vond het wel knap dat er een hele aubergine in paste.
Dat was een foto van MiVer denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vond het wel knap dat er een hele aubergine in paste.
Ok, waar?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Piep piep, #sosick. Heb nog steeds de sensatie dat ik doodga.
Kan niet wachten om thuis lekker naakt te douchen. Wil er misschien iemand duodouchen?
Ja hoor, wat kan er fout gaanquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Kan niet wachten om thuis lekker naakt te douchen. Wil er misschien iemand duodouchen?
Was je zelf anders ook mooi laat, als je dat al las toen je er nog niet was.quote:Op vrijdag 12 april 2013 11:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, ik las al dat het niets ging worden. Ik kan dinsdag niet, maar ik hoef die man ook niet meer zo nodig te zien na al die verhalen te hebben gelezen.
Ja jonge, als ik jou dinsdag niet zie breek ik heel de tent af daar.quote:
Acht uur.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Was je zelf anders ook mooi laat, als je dat al las toen je er nog niet was.![]()
Whut. Ze kwamen pas net voor elf uur met de mededeling dat ie niet meer kwam.quote:
Komt u maar naar mijn penthouse.quote:
Zo experimenteel ben ik dan ook weer niet aangelegd.quote:
Samen in bad gaan is toch veel leuker!quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:38 schreef Panzermaus het volgende:
Hoop bischierige vibes in deze SC.quote:
Ze wisten het al een stuk langer, even wat baromzet proberen te genereren, hè.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Whut. Ze kwamen pas net voor elf uur met de mededeling dat ie niet meer kwam.
In Grunnacity?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt u maar naar mijn penthouse.ATOMIC_FUCK schenkt wel drinken voor je in.
[..]
Zo experimenteel ben ik dan ook weer niet aangelegd.Verder zit er een soap-dispenser aan de muur.
Maar damn brahs, stel het eens voor. Dat je *nu* naar de douche kan lopen en daar is dan een kleine chick met zachte appelboobies en een rond & pront kontje, beetje spetteren en aan je Herculean body zitten terwijl je haar optilt en haar op haar voorhood en hals kust.#suckerforgirls #justaboy
Valt wel mee, maar iedereen wil Panzermaus gewoon.. stomme feromonenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Samen in bad gaan is toch veel leuker!
[..]
Hoop bischierige vibes in deze SC.
fixedquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt u maar naar mijn penthouse.ATOMIC_FUCK schenkt wel drinken voor je in.
[..]
Zo experimenteel ben ik dan ook weer niet aangelegd.Verder zit er een soap-dispenser aan de muur.
Maar damn brahs, stel het eens voor. Dat je *nu* naar de douche kan lopen en daar is dan een kleine chick met zachte appelboobies en een rond & pront kontje, beetje spetteren en aan je Herculean body zitten terwijl je haar optilt en haar op haar clithood en hals kust.#suckerforgirls #justaboy
Je vuist erin stoppen en tillen maarquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flink gespierde boy moet je zijn om een meisje zo ver opgetild te krijgen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Flink gespierde boy moet je zijn om een meisje zo ver opgetild te krijgen.
Kan PM wel.quote:
PZ?quote:
MOTHERFUCKERS.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze wisten het al een stuk langer, even wat baromzet proberen te genereren, hè.
https://www.facebook.com/melkwegamsterdam/posts/10152267269215995
Lees de reacties hier maar.
Moest lachen.quote:Waarom was dit pas om 11 uur bekend? Het is niet alsof het vijf minuten fietsen is vanaf Heathrow ofzo.
Moest ook lachen, edoch feels.quote:Zoveelste concert in de melkweg dat niet goed ging. Kome ze bij jullie ooit wel eens op tijd of opdagen? 2 uur reizen 1 uur in de rij voor de jassen en om 23.00 doodleuk vertellen dat hij niet komt dus de laatste trein naar huis gemist. THX TO EVERYBODY FROM THE MELKWEG fuckerrs
foutje. Beetje weinig slaap gehad. rond half 5 vond de onderbuur het leuk om hard muziek te gaan draaien.quote:
Vanwaar dit in ene zomaar uit het niets?quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef Gorzalka het volgende:
Ey 2NutZ, heb jij nog wat aidsremmers liggen? Dan kom ik zo even langs.
Aii lastig, dan heb je dat soort dingen idd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
foutje. Beetje weinig slaap gehad. rond half 5 vond de onderbuur het leuk om hard muziek te gaan draaien.
ik had een bommelding gedaan waardoor er vluchten uitvielen, had je me op 5 februari 2008 maar geen sukkel moeten noemen :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
MOTHERFUCKERS.
[..]
Moest lachen.
[..]
Moest ook lachen, edoch feels.
Die band was wel echt tof trouwens.
Oh, oké, dit wil je niet openbaar besprekenquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwaar dit in ene zomaar uit het niets?
Nee, wat wij elkaar geven blijft gewoon tussen ons.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oh, oké, dit wil je niet openbaar bespreken.
Zie DM.
Tegenwoordig loopt hij alleen nog maar met zijn eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef NotoireDomoor het volgende:
Mos Def? Die is toch al jaren niet meer rullevant? Die gozer bakt er niks meer van, zonde.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:53 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
ik had een bommelding gedaan waardoor er vluchten uitvielen, had je me op 5 februari 2008 maar geen sukkel moeten noemen :$
quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef NotoireDomoor het volgende:
Mos Def? Die is toch al jaren niet meer rullevant? Die gozer bakt er niks meer van, zonde.
Vond hem in Italian Job wel leukquote:
Zie hier, een Notaris maakt zich bekend met het fenomeen 'snowballing'.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, wat wij elkaar geven blijft gewoon tussen ons.
*Nootarisquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie hier, een Notaris maakt zich bekend met het fenomeen 'snowballing'.Fascinerend.
Ik ben er geen fan van.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zie hier, een Notaris maakt zich bekend met het fenomeen 'snowballing'.Fascinerend.
Daarom geeft het mij altijd voldoening om met feces geinfecteerde mannenzaad jou te bekogelen hehequote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom geeft het mij altijd voldoening om met feces geinfecteerde mannenzaad jou te bekogelen hehe
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daarom geeft het mij altijd voldoening om met feces geinfecteerde mannenzaad jou te bekogelen hehe
Wat is het gekste dat jij op seksueel gebied hebt gedaanquote:
Ik ga deze dinsdag even aanvragen en laat het opdragen aan mutsmeisje.quote:
Een keer gedaan na afloop van een first date. Ze was klaar met haar karweitje en ik dacht 'kom maar'.quote:
Gaat je vrij weinig aan. Iig minder gek dan wat 2NutZ allemaal uitspookt, ik vind poep niet zo opwindend.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is het gekste dat jij op seksueel gebied hebt gedaan?
Deze meid.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat je vrij weinig aan. Iig minder gek dan wat 2NutZ allemaal uitspookt, ik vind poep niet zo opwindend.
Hey go easy on mequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat je vrij weinig aan. Iig minder gek dan wat 2NutZ allemaal uitspookt, ik vind poep niet zo opwindend.
Heb jij het nou ook over sperma met poep infecteren, of volg ik het niet meer?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een keer gedaan na afloop van een first date. Ze was klaar met haar karweitje en ik dacht 'kom maar'.
Ik? Not a single fuck was given. (nouja daarna wel)
Zij? Dolgelukkig en een respectboost met de force van 8 paar nieuwe schoenen.
Aanrader, dead srs.
Verder vind ik je wel lief hoorquote:
'vrij', subtiele relevante woordspelingquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Obsessed zijn door mutsmeisje terwijl je krullenmeisje nooit hebt gezienquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga deze dinsdag even aanvragen en laat het opdragen aan mutsmeisje.
Dat voelt erg fijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Verder vind ik je wel lief hoor
Ik houd niet van krullen plus heb een enigszins 'abnormale' smaak qua vrouwen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Obsessed zijn door mutsmeisje terwijl je krullenmeisje nooit hebt gezien.
Cute.
Dacht t niet vriendquote:Op vrijdag 12 april 2013 16:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hallo, ik ben niet voor niks langzaam aan het verdwijnen van FOK!. Heb nu waarvoor ik hier kwam dus doei!
ik ook, datwordt totaal noet gewaardeerd hierquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd niet van krullen plus heb een enigszins 'abnormale' smaak qua vrouwen.
Abnormale smaak? Nu maak je me nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik houd niet van krullen plus heb een enigszins 'abnormale' smaak qua vrouwen.
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar en ben jij twee vrienden in één klap kwijt, wowquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ook, datwordt totaal noet gewaardeerd hier
Depressief geworden door je gedachtengang.. Lijerquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar en ben jij twee vrienden in één klap kwijt, wow.
Ben je dronken?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, ik word dan wel je vriend en ik sta garant voor SUPERVEEL FUN.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Depressief geworden door je gedachtengang.. Lijer
Mag ik dan m'n hoofd op je schoot leggen? No pun :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mja, ik word dan wel je vriend en ik sta garant voor SUPERVEEL FUN.
Euh...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar
ja lkkr pype :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik dan m'n hoofd op je schoot leggen? No pun :$
LOL GET A LIFEquote:
dqod heeft altijd 4ebe nog....en mijquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks zitten ze alleen nog maar bij elkaar en ben jij twee vrienden in één klap kwijt, wow.
Ik weet het meid. We laten ons niet van de wijs brengen verdorie!quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moeilijk te beschrijven aangezien er wel een aantal verschillende types zijn die ik aantrekkelijk vind, maar ik houd bijvoorbeeld van een bleke huid. Schijnt gek te zijn als ik de reacties hier moet geloven.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Abnormale smaak? Nu maak je me nieuwsgierig.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef BobbyB het volgende:
Maar nee Chris, dat zou ik nooit laten gebeuren!
Mag my wel pype :$quote:
Watquote:
nee, ben gewoon nietzo goed in typen op dit ding.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Moeilijk te beschrijven aangezien er wel een aantal verschillende types zijn die ik aantrekkelijk vind, maar ik houd bijvoorbeeld van een bleke huid. Schijnt gek te zijn als ik de reacties hier moet geloven.
So so veel lobi manggg :$quote:
ik houd van kort haar en sproeten.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mag my wel pype :$
Oh en JB, zoveel moeite heb ik nog niet met die ene vrouw die je laatst posttttttte hoor
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet het meid. We laten ons niet van de wijs brengen verdorie!
[..]
Moeilijk te beschrijven aangezien er wel een aantal verschillende types zijn die ik aantrekkelijk vind, maar ik houd bijvoorbeeld van een bleke huid. Schijnt gek te zijn als ik de reacties hier moet geloven.
sofiequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd op Sophie.
wat is lobi¿quote:
Zal ik t afscheren voor je?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd van kort haar en sproeten.
Beetje boyisch
haar hoofd lijkt op deze foto te groot voor haar lijf.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als porno, maar dan zonder penetratie en in de friendzonequote:
Ik houd over het algemeen juist van wat getintere meisjes, maar een echt bleke huid vind ik ook erg mooi hoor. Dat is zeker niet raar, is eeuwenlang juist een schoonheidsideaal geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Stoyaquote:
ah, kansloos dusquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zoiets als porno, maar dan zonder penetratie en in de friendzone
Julianne Nicholson.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik t afscheren voor je?
Sproetjes vind ik wel schattig, kort haar vaak wat minder, maar desalwelteplus vind ik die vrouw best ok.. Hoe heet ze ook alweer? Je hebt t ooit wel gezegd geloof ik
mn penis ookquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haar hoofd lijkt op deze foto te groot voor haar lijf.
Ik niet, met 'r alienhoofd.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo heel bleek vind ik jou niet heur. Zou desalniettemin wel.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]ik lijk soms wel een lijk
![]()
Nee, ik overdrijf, maar ik ben wel te bleek naar mijn zin
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo is het leven jongen, doe je niks aan
[ afbeelding ]
Kort dan, leek bepaalde mensen wel leuk, bij mij.. Een kort kapselquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Julianne Nicholson.
En geschoren hoeft dan weer niet
ik ben niet zo bleek als die foto van net, maar ik krijg regelmatig de vraag of ik ziek ben ofzoquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo heel bleek vind ik jou niet heur. Zou desalniettemin wel.
zou kunnen...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kort dan, leek bepaalde mensen wel leuk, bij mij.. Een kort kapsel
Welnee man, gewoon cummies. Zo'n groot verschil met gewoon zoenen is het eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb jij het nou ook over sperma met poep infecteren, of volg ik het niet meer?
NEEquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kort dan, leek bepaalde mensen wel leuk, bij mij.. Een kort kapsel
Jij bent net zo erg als de mensen op wie je afgeeft, WALGELIJKE MANquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zou kunnen...
Denk wel dat het je zou kunnen staan
Relax mate, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon cummies. Zo'n groot verschil met gewoon zoenen is het eigenlijk ook niet.
[..]
NEE
What about a kort kapseltje tussen je benenquote:
ik hou teveel van Ado. Die zou me het huis uit schoppenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ik hou teveel van m'n lange lokken.. Moet ik allemaal van die fijne dingen missen zoals met m'n vingers er door heen enzulks
[..]
Relax mate, gaat niet gebeuren
Ken je Charlotte Stokely?quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik niet, met 'r alienhoofd.
Stoya daarentegen.
Ze ziet eruit als iemand die actief is in de pornografische wereldquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ken je Charlotte Stokely?
Heeft nog een goede kont ook.
[ afbeelding ]
Zal hanekammetje laten staan voor jequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
What about a kort kapseltje tussen je benen?
Beter ga jij je mooie lokken er ook niet afhalen neequote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik hou teveel van Ado. Die zou me het huis uit schoppen![]()
Moet wel weer naar de kapper binnenkort... Misschien ook laten verven ofzo
Is ze ook.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als iemand die actief is in de pornografische wereld.
Ja, ik vind het zelf ook heel normaal.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik houd over het algemeen juist van wat getintere meisjes, maar een echt bleke huid vind ik ook erg mooi hoor. Dat is zeker niet raar, is eeuwenlang juist een schoonheidsideaal geweest.
neu. Gewoon tzelfde, maar dan iets donkerder ofzo. Of misschien met wat highlights, weet ik t.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal hanekammetje laten staan voor je
[..]
Beter ga jij je mooie lokken er ook niet afhalen neeHeb Ado's rug in deze
Oeh, al kleur in gedachten?
Klopt.. Nasty imoquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik vind het zelf ook heel normaal.
Net als het feit dat ik dit erg aantrekkelijk vind:
[ afbeelding ]
Waar de meeste mensen het op de een of andere manier niet mee eens zijn.
Kom wel kijken :$quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
neu. Gewoon tzelfde, maar dan iets donkerder ofzo. Of misschien met wat highlights, weet ik t.
Trying to be a better person every day.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg als de mensen op wie je afgeeft, WALGELIJKE MAN.
Nee kende ik nog niet. En hoewel ik niet op grote konten val (en niet echt op blond), ziet dit er op het eerste gezicht zeker niet slecht uit.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vindhet ook echt lelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is goedquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt.. Nasty imo
[..]
Kom wel kijken :$
hellowquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe nee dat vind ik dan weer totaal niks. Sowieso liever iemand met een maatje te veel dan met een afgetraind lijf voor mij.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Vind er gewoon helemaal niks vrouwelijks meer aan, afgezien van het feit dat ze waarschijnlijk een vagijn heeftquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe nee dat vind ik dan weer totaal niks. Sowieso liever iemand met een maatje te veel dan met een afgetraind lijf voor mij.
Oh, zoenen nadat je in haar mond gekomen bent? Volgens mij vinden mannen dat of ontzettend geil of ultiem goor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Welnee man, gewoon cummies. Zo'n groot verschil met gewoon zoenen is het eigenlijk ook niet.
'waarschijnlijk'quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Vind er gewoon helemaal niks vrouwelijks meer aan, afgezien van het feit dat ze waarschijnlijk een vagijn heeft
Je weet het niet JB, leven kan je naar verrassenquote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind er gewoon helemaal niks vrouwelijks meer aan, afgezien van het feit dat ze waarschijnlijk een vagijn heeft
ik vind het ultiem goor in elk geval.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh, zoenen nadat je in haar mond gekomen bent? Volgens mij vinden mannen dat of ontzettend geil of ultiem goor.
Uit een glas ook echtquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het ultiem goor in elk geval.
Ik ben er best voor in om veel te proberen, maar sperma uit een glas ofzo krijg ik echt de kriebels van![]()
Da's mooi.. Ik zou r mijn bed uittrappen iig (als ik dat uberhaupt voor elkaar krijg bij zo'n spierbundel that is), sue me :$quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's mooi.. Ik zou r mijn bed uittrappen iig (als ik dat uberhaupt voor elkaar krijg bij zo'n spierbundel that is), sue me :$
Nou ja van wat ik zie heeft ze nog wel gewoon een vrouwelijk hoofd, maar voor de rest vind ik het echt niks. Ik vind een sixpack bij een vrouw al te ver gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]![]()
[..]
Niks mis met een beetje buikquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja van wat ik zie heeft ze nog wel gewoon een vrouwelijk hoofd, maar voor de rest vind ik het echt niks. Ik vind een sixpack bij een vrouw al te ver gaan.
Sowieso lijkt het me awkward voor een man als je chick meer spieren heeft dan jijquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ja van wat ik zie heeft ze nog wel gewoon een vrouwelijk hoofd, maar voor de rest vind ik het echt niks. Ik vind een sixpack bij een vrouw al te ver gaan.
Ga je niet sue-en hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's mooi.. Ik zou r mijn bed uittrappen iig (als ik dat uberhaupt voor elkaar krijg bij zo'n spierbundel that is), sue me :$
Ze heeft lang niet zoveel spiermassa als ik.quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me awkward voor een man als je chick meer spieren heeft dan jij
jawel, dat vind ik dan weer geen probleem, maar twee vrouwen die sperma in elkaars mond laten lopen, of sperma uit een glas drinken ofzo, vind ik echt zó smerig...quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Uit een glas ook echtVind je in je mond komen dan ook not done?
Nja ik wel.. Iig in zoverre dat t m.i teveel de vrouwelijke vormen weghaalt, vooral wanneer ZO buff..quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Ga je niet sue-en hoor.
Punt is dat ik de vrouwelijkheid niet beoordeel aan de hand van de musculariteit.
[..]
Ze heeft lang niet zoveel spiermassa als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |